Joey Veerman (M)

Goed, Veerman. Verbetert hij zijn loopvermogen en wordt hij mentaal neemt ie een voorbeeld aan Wim Jonk ipv aan Vd Ven…, dan kan dit een zeer goede versterking zijn naast Sangare. Hij is iig fitter dan van Ginkel en Pröpper en voetballend beter dan Thomas. Je gaat er dus op vooruit. Vanaf nu geniet hij mijn support. Als iemand hem dit zou willen laten weten graag. Die jongen ziet natuurlijk ook graag de acceptatie van het Perzische orakel.
 
De gedachte erachter is iig wel te begrijpen; ook inzake Bazoer. Veerman is wel het type speler dat al tijden ontbreekt op het middenveld, en Bazoer zou op de plek van Sangaré en Ramalho kunnen spelen. Wb Veerman sluit ik me aan bij het commentaar van Perez. Bazoer heeft geen slappe mentaliteit, maar de vraag is of hij betrouwbaar is.
 
De gedachte erachter is iig wel te begrijpen; ook inzake Bazoer. Veerman is wel het type speler dat al tijden ontbreekt op het middenveld, en Bazoer zou op de plek van Sangaré en Ramalho kunnen spelen. Wb Veerman sluit ik me aan bij het commentaar van Perez. Bazoer heeft geen slappe mentaliteit, maar de vraag is of hij betrouwbaar is.
Bazoer kan helemaal niet tegen de druk en het moeten van een topclub. Is ook altijd net een beetje te zwaar. Hij zal best een beetje rustiger geworden zijn, maar het wordt nooit een echte topspeler. Lekker in Arnhem laten.
 
Bazoer kan helemaal niet tegen de druk en het moeten van een topclub. Is ook altijd net een beetje te zwaar. Hij zal best een beetje rustiger geworden zijn, maar het wordt nooit een echte topspeler. Lekker in Arnhem laten.
Dat is juist waar ik bij Veerman aan twijfel. Bij Bazoer heb ik bij Ajax geen "ik ga ten onder aan de druk" gezien. Eerder dat hij naast zijn schoenen ging lopen omdat hij zichzelf zo geweldig vond.
 
Dat is juist waar ik bij Veerman aan twijfel. Bij Bazoer heb ik bij Ajax geen "ik ga ten onder aan de druk" gezien. Eerder dat hij naast zijn schoenen ging lopen omdat hij zichzelf zo geweldig vond.
Dit precies. En Bazoer kan ook helemaal tot het het gaatje gaan, maar je moet hem op handen dragen. Anders komt het niet goed
 
Joey Veerman per direct PSV’er

88853b5f-1262-421d-abb8-4cea8e79dd3c_VEERMANsite.jpg


1311646b-f900-45fe-accd-8923fef5df47_image13310075254328055425.jpg
 
  • Forza PSV
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan