Joey Veerman (M)

Gakpo is natuurlijk aanvallend de speler met de mooste trap. Helaas dat we die al een tijdje gemist hebben. In zijn afwezigheid een hoop onzin gezien in dode spelsituaties, muv een beauty van Boscagli natuurlijk. Maar als Gakpo weer volledig fit is, lijkt het me dat die ook weer vrije trappen en corners kan nemen?
Met deze Veerman wellicht een alternatief, kan Gakpo strijd maken in de zestien.

Een variant met Gakpo op de rand 16 die een afvallende bal op doel poeiert zou ook kunnen. Zijn afstandschoten zijn van heel hoog niveau.
 
Ik zou het lekker doen. Er zit een zeker risico dat je een soort Maher of Ramselaar koopt.
Maar stel dat hij wel doorbreekt en je neemt ‘m niet en je krijgt in Rotterdam met 4-0 op je kloten en uiteindelijk word je daardoor derde, is het allemaal ook niet handig geweest.

Zie Berghuis, Ajax heeft voor 4 miljoen uiteindelijk een koopje gescoord. Voor 5 miljoen was hij waarschijnlijk PSV-er geweest.

Dus kopen om de tegenstander niet sterker te maken. Ik denk dat PSV daar ook naar mag kijken.
Reken je daar ook de 4 miljoen salaris bij per jaar die hij nu bij Ajax verdient?
 
Ik kan me nog een transferberichtje uit augustus 2008 herinneren. Ene Stef Nijland werd naar PSV gehaald.
Dat nieuws maakte mij echt boos toen. En ik herinner het me nog, dus het moet ook daadwerkelijk indruk gemaakt hebben.
Misschien kunnen we een PTSS-appgroepje starten.
Ai, korst van de wond...
Heb nog even gekeken, die geweldige aanvaller heeft 249 wedstrijden gespeeld in het profvoetbal, daarin scoorde hij.... tromgeroffel..... wel 40 keer.
Dat is 1 goal minder dan forumlieveling Manolev wist te scoren in zijn carrière
 
Ai, korst van de wond...
Heb nog even gekeken, die geweldige aanvaller heeft 249 wedstrijden gespeeld in het profvoetbal, daarin scoorde hij.... tromgeroffel..... wel 40 keer.
Dat is 1 goal minder dan forumlieveling Manolev wist te scoren in zijn carrière
PSV betaalde toen 4 miljoen en hij is volgens mij nooit meer waard geweest dan anderhalf... Man wat was ik daar boos om.
Ik ben overigens niet boos over Veerman. Ik hoop dat hij de stap kan/gaat zetten.
 
PSV betaalde toen 4 miljoen en hij is volgens mij nooit meer waard geweest dan anderhalf... Man wat was ik daar boos om.
Ik ben overigens niet boos over Veerman. Ik hoop dat hij de stap kan/gaat zetten.

Die had als spits dezelfde stats als Veerman nu. Kun je nagaan.
 
Zal allemaal best en ben het zeker eens wat betreft JDJ en zijn pijnlijke tekortkomingen, maar ik bekijk elke speler individueel. Iedereen verdient een kans. Veerman gaat komen, dus dan ga ik niet meedoen in het affikken van een speler die het shirt nog geen minuut aan heeft gehad. In mijn ogen is dat gewoon zinloos.
Dat is dus het verschil van interpretatie: je gaat gelijk roepen dat mensen hem affikken. Dat is net zo storend als het affikken wat jij bedoelt. Mensen halen de quotes en het gedrag van deze speler naar voren en vragen zich af hoe het dan zit met zijn mentaliteit. Je wil dat kennelijk niet horen. Dat is verder prima en wat mij betreft loop je in de polonaise,maar bestempel de eigen quotes van een speler niet als zijnde hem affikken.
 
Dat is dus het verschil van interpretatie: je gaat gelijk roepen dat mensen hem affikken. Dat is net zo storend als het affikken wat jij bedoelt. Mensen halen de quotes en het gedrag van deze speler naar voren en vragen zich af hoe het dan zit met zijn mentaliteit. Je wil dat kennelijk niet horen. Dat is verder prima en wat mij betreft loop je in de polonaise,maar bestempel de eigen quotes van een speler niet als zijnde hem affikken.

Iets met een pot en een ketel. Ik heb het nergens over zijn "quotes" en gedrag, maar op het feit dat menigeen hier de speler al de grond in praat wat betreft niveau en slagingskans voordat deze überhaupt een minuut heeft gespeeld, en dat stoort mij ja. Typische JDJ aankoop (insinuatie: slecht), niveau Drommel, zal wel weer falen zoals al die andere Eredivisie spelers etcetera.
 
Iets met een pot en een ketel. Ik heb het nergens over zijn "quotes" en gedrag, maar op het feit dat menigeen hier de speler al de grond in praat wat betreft niveau en slagingskans voordat deze überhaupt een minuut heeft gespeeld, en dat stoort mij ja. Typische JDJ aankoop (insinuatie: slecht), niveau Drommel, zal wel weer falen zoals al die andere Eredivisie spelers etcetera.
Maar de meeste commentaren gaan over zijn mentaliteit en dingen die hij zelf heeft gezegd of beter gezegd: waar hij voortdurend over heeft geklaagd. En dat mensen JdJ geen creatieve TD vinden, moet jou iig niet storen…
 
Iets met een pot en een ketel. Ik heb het nergens over zijn "quotes" en gedrag, maar op het feit dat menigeen hier de speler al de grond in praat wat betreft niveau en slagingskans voordat deze überhaupt een minuut heeft gespeeld, en dat stoort mij ja. Typische JDJ aankoop (insinuatie: slecht), niveau Drommel, zal wel weer falen zoals al die andere Eredivisie spelers etcetera.
Op zich is enige scepsis jegens onze TD niet zo vreemd. Van alle keren dat Johnnyboy met miljoenen strooide is alleen Sangaré geslaagd en onbetwist basisspeler.
Ik heb ook zo mijn bedenkingen bij onze scouting en onze TD. Nee, dat zeg ik verkeerd. Ik vind onze TD en scouting ronduit zwak en niet des PSV's.
Neemt niet weg dat Veerman best zou kunnen slagen. Het is zowel hem als ons gegund.
 
Veerman scoorde de afgelopen 3 seizoenen 3 keer tegen Feyenoord, dus dat komt gewoon goed.
Ik bewonder je optimisme. Feyenoord laat veel liggen tegen de kleintjes. Maar als PSV langskomt hebben ze doorgaans een topdag, vergeet PSV te voetballen, gaat mee in het agressieve spel en verliest de slag. Tot zover mijn korte samenvatting van de gemiddelde Feyenoord - PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan