Joey Veerman (M)

Sterker nog een bedrag boven de 5 miljoen is gewoon weggegooid geld: zulke spelers raken namelijk later nooit voor meer dan 8-9 miljoen kwijt aan de competities waar hij zou passen, Italië of Duitsland. Het is geen groot talent oid waarvan je zou zeggen dat er nog veel rek in zit. Ik vind hem dan ook meer een AZ speler, lees: goed in de Eredivisie maar bij een stap hoger gelijk een mislukking. Maar voor 5-6 miljoen zou ik dat gokje wel wagen. Overigens vind ik zijn mentaliteit niet altijd oke: hij heeft keer op keer zijn club openlijk bekritiseerd om het bedrag wat ze voor hem vragen. Dat doe je niet als speler. Zelfs de Ajax spelers roepen altijd dat de club aan hen mag verdienen enz. Bovendien was hij na het mislukken van een transfer maanden lang niet te benijden kwa spel en liet hij zien geen vechter te zijn die zich er over heen kan zetten.
Precies dit. Voetballen kan hij wel. Maar of hij de juiste mentaliteit heeft? Ik moet het nog maar zien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik weet niet zeker of die jongen het niveau is wat we zoeken. Het is geen baas. Maar als je guti en Thomas weg doet in deze winter of in de zomer zou het een prima aankoop zijn.
 
Speler met een hoog rendement als cm. Wat dat aangaat met betere spelers om hem heen wel potentie op meer. Zou Götze ook meer vrijheid kunnen geven gezien er dan meer creativiteit gedekt moet worden.

Komt wel een beetje over als een zeur.. maar geen idee hoe hij echt is.
 
Weet niet wat hij nu verdient. Maar stel hij kon zijn salaris x 7,5 a 10 bij een andere club krijgen zou ik ook ff gaan muiten. En Heerenveen met Ajax vergelijken is ook raar. Men leest en onthoud wat in hun straatje past. Op VP lees ik dat hij ook wel snapt dat hij zijn contract bij Heerenveen zelf heeft getekent.
Hij heeft misschien wel 3x aangegeven dat hij “ het bedrag wat de club vraagt, niet waard is”… Dat vind ik eigenlijk behoorlijk asociaal tov je eigen club die hoog inzet zodat ze net onder dat bedrag iets kunnen vangen. Maar bij PSV zal hij daar geen last van krijgen: JdJ brengt de spelers persoonlijk op de fiets naar andere clubs of zet ze 4 maanden van te voren al in de uitverkoop etalage zodat ze uiteindelijk een club moeten smeken of ze alsjeblieft onze speler willen kopen..
 
Ik zou het lekker doen. Er zit een zeker risico dat je een soort Maher of Ramselaar koopt.
Maar stel dat hij wel doorbreekt en je neemt ‘m niet en je krijgt in Rotterdam met 4-0 op je kloten en uiteindelijk word je daardoor derde, is het allemaal ook niet handig geweest.

Zie Berghuis, Ajax heeft voor 4 miljoen uiteindelijk een koopje gescoord. Voor 5 miljoen was hij waarschijnlijk PSV-er geweest.

Dus kopen om de tegenstander niet sterker te maken. Ik denk dat PSV daar ook naar mag kijken.
 
Ik zou het lekker doen. Er zit een zeker risico dat je een soort Maher of Ramselaar koopt.
Maar stel dat hij wel doorbreekt en je neemt ‘m niet en je krijgt in Rotterdam met 4-0 op je kloten en uiteindelijk word je daardoor derde, is het allemaal ook niet handig geweest.

Zie Berghuis, Ajax heeft voor 4 miljoen uiteindelijk een koopje gescoord. Voor 5 miljoen was hij waarschijnlijk PSV-er geweest.

Dus kopen om de tegenstander niet sterker te maken. Ik denk dat PSV daar ook naar mag kijken.

Nee, miljoenen uitgeven om je rivalen te stangen is het totaal niet waard als de speler die je koopt verder niet in je plannen past/uit de verf komt/niet goed genoeg blijkt. In dit geval is het een welkome bonus, omdat ik persoonlijk verwacht dat Veerman hier wel kan slagen. Hij lijkt mij erg complementair aan Sangare. Ik heb niet zoveel zorgen over zijn ''mentaliteit''. Hij is bij Heerenveen de grote vis in een kleiner vijver. Natuurlijk tekent hij dat contract met zijn gezonde verstand, maar ik snap het aan de andere kant ook wel gezien Heerenveen 10m of meer vroeg, en dat gaat niemand betalen voor een speler uit de Eredivisie middenmoot. Verder kun je het ook positief omdraaien en stellen dat hij ambitieus is. Hij wil een volgende stap maken en is daar ook wel aan toe. Ik zie hem graag komen en als hij voor ons kiest loopt Feyenoord er een prima speler mee mis. Wij kunnen sowieso meer bieden, want Feyenoord heeft geen geld.
 
Ik zou het lekker doen. Er zit een zeker risico dat je een soort Maher of Ramselaar koopt.
Maar stel dat hij wel doorbreekt en je neemt ‘m niet en je krijgt in Rotterdam met 4-0 op je kloten en uiteindelijk word je daardoor derde, is het allemaal ook niet handig geweest.

Zie Berghuis, Ajax heeft voor 4 miljoen uiteindelijk een koopje gescoord. Voor 5 miljoen was hij waarschijnlijk PSV-er geweest.

Dus kopen om de tegenstander niet sterker te maken. Ik denk dat PSV daar ook naar mag kijken.
Als je daar de beurs voor hebt wel...
 
Ben niet overtuigd van Veerman. Krijg er een behoorlijk Maher gevoel bij. Zijn statistieken bij Heerenveen zijn prima maar bij PSV zal niet iedere bal via hem gaan, dus dat zal wel afnemen.

Uiteraard is hij niet slechter dan een Guti en Thomas of Pröpper en Van Ginkel in hun huidige vorm. Als een van deze spelers vertrekt lijkt Veerman mij een prima optie om deze te vervangen. Het is zeer zeker geen alternatief voor Sangaré, en dat is wat we echt nodig hebben.
 
Ik zou het lekker doen. Er zit een zeker risico dat je een soort Maher of Ramselaar koopt.
Maar stel dat hij wel doorbreekt en je neemt ‘m niet en je krijgt in Rotterdam met 4-0 op je kloten en uiteindelijk word je daardoor derde, is het allemaal ook niet handig geweest.

Zie Berghuis, Ajax heeft voor 4 miljoen uiteindelijk een koopje gescoord. Voor 5 miljoen was hij waarschijnlijk PSV-er geweest.

Dus kopen om de tegenstander niet sterker te maken. Ik denk dat PSV daar ook naar mag kijken.
Berghuis had zich uiteindelijk bij feyenoord op hoger niveau al bewezen en speelde zelfs al voor NL. Om de vergelijking met Veerman te maken vind ik nog al ver gaan. Uiteindelijk zal die wss rond de 6-7 miljoen moeten kosten. Voor een gokje waarbij we Maher en Ramselaar gevoelens krijgen vind ik dat een duur gokje. Onder de 5 doen anders lekker laten gaan naar Feyenoord.
 
Ben niet overtuigd van Veerman. Krijg er een behoorlijk Maher gevoel bij. Zijn statistieken bij Heerenveen zijn prima maar bij PSV zal niet iedere bal via hem gaan, dus dat zal wel afnemen.

Uiteraard is hij niet slechter dan een Guti en Thomas of Pröpper en Van Ginkel in hun huidige vorm. Als een van deze spelers vertrekt lijkt Veerman mij een prima optie om deze te vervangen. Het is zeer zeker geen alternatief voor Sangaré, en dat is wat we echt nodig hebben.
Misschien die Afrika Cup dan maar is gaan volgen binnenkort. Wellicht dat er een nieuwe Sangare ergens loopt te schoffelen op het middenveld.

Veerman en Maher hebben weliswaar dezelfde positie maar daar houdt het dan wel weer op met vergelijkingen. Speelt wel wat anders dan Maher.
 
Klinkt als een typische AZ aankoop, maar dan uit Heerenveen. Ik twijfel aan deze speler, het kan maar ik zou er niet te veel aan uitgeven.
 
Laatst bewerkt:
Nee, miljoenen uitgeven om je rivalen te stangen is het totaal niet waard als de speler die je koopt verder niet in je plannen past/uit de verf komt/niet goed genoeg blijkt. In dit geval is het een welkome bonus, omdat ik persoonlijk verwacht dat Veerman hier wel kan slagen. Hij lijkt mij erg complementair aan Sangare. Ik heb niet zoveel zorgen over zijn ''mentaliteit''. Hij is bij Heerenveen de grote vis in een kleiner vijver. Natuurlijk tekent hij dat contract met zijn gezonde verstand, maar ik snap het aan de andere kant ook wel gezien Heerenveen 10m of meer vroeg, en dat gaat niemand betalen voor een speler uit de Eredivisie middenmoot. Verder kun je het ook positief omdraaien en stellen dat hij ambitieus is. Hij wil een volgende stap maken en is daar ook wel aan toe. Ik zie hem graag komen en als hij voor ons kiest loopt Feyenoord er een prima speler mee mis. Wij kunnen sowieso meer bieden, want Feyenoord heeft geen geld.
Ik vind dat niet zo erg. Het lijkt me alleen geen speler die bij tegenslag opstaat. Die tegen concurrentie kan. Die echt wil winnen en vuile meters wil maken. Een te mooie speler.
 
Ook PSV maakt jacht op Veerman

Tja. Leuke voetballer, maar hebben wij hem nodig? Moet er eerst misschien wat vertrekken?
Joey Veerman halen en Pröpper en Thomas verkopen/ verhuren om te beginnen. In de zomer vertrekt Gotze zeker en zeer waarschijnlijk ook nog een middenvelder ( Mauro, Guti, Doan). Kortom, PSV moet al voorbereid zijn op al deze vertrekken en Joey Veerman zou zeker wel een aanwinst zijn voor PSV. In ieder geval beter dan Pröpper, Van Ginkel, Mauro en Thomas.
 
Laatst bewerkt:
Joey Veerman halen en Pröpper en Thomas verkopen/ verhuren om te beginnen. In de zomer vertrekt Gotze zeker en zeer waarschijnlijk ook nog een middenvelder ( Mauro, Guti, Doan). Kortom, PSV moet al voorbereid zijn op al deze vertrekken en Joey Veerman zou zeker wel een aanwinst zijn voor PSV. In ieder geval beter dan Pröpper, Van Ginkel, Mauro en Thomas.

Waarom zou Gotze vertrekken? Hij laat nou niet genoeg zien dat je verwacht dat een grote club hem per se binnen wilt halen. Is bij PSV topverdiener, wat betekent dat ook de modale Bundesliga club niet meteen op de stoep staat. Hij ligt tot 2024 vast, dus PSV hoeft niet te verkopen.

Granted, lees de eerste paar paginas in Proppers topic maar eens door, die lijken hier wel op. Hij kon het zeker wel waarmaken.

Toch overheerst het Ramselaar gevoel.

Propper is wel een speler op leeftijd die een flinke blessure achter de rug had en waarbij zijn club wel heel meewerkend was. Veerman is nog relatief jong (23) en heeft geen noemenswaardige krasjes wat betreft blessures. Weet je, ik ben al blij als we weer eens spelers hebben die niet om de 2-3 wedstrijden geblesseerd raken, waardoor je constant geforceerd in allerlei fantasie-opstellingen moet spelen. Dat ik daar al blij van wordt zegt ook wat over PSV, helaas.
 
Zou wel een versterking voor de basis zijn, aan de andere kant ga je het geld er nooit uithalen want een echt bijzondere speler is het niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan