Joey Veerman (M)

Ik zit even naar Koeman te luisteren over Veerman en ik snap wel wat ie zegt, maar vind het jammer dat ie niet meeneemt dat Veerman dit seizoen ook wel een stevig aantal potjes in de CL kan laten zie of ie het niveau aan kan. Tegen ook een leuke mix van niet de minste ploegen van Europa. Grappig was vorige weekend ook de quote van Perez; 'Veerman speelt alsof hij roept op zondag middag ''He henk, ga maar diep jonge''.

Ik zit even naar Koeman te luisteren over Veerman en ik snap wel wat ie zegt, maar vind het jammer dat ie niet meeneemt dat Veerman dit seizoen ook wel een stevig aantal potjes in de CL kan laten zie of ie het niveau aan kan. Tegen ook een leuke mix van niet de minste ploegen van Europa. Grappig was vorige weekend ook de quote van Perez; 'Veerman speelt alsof hij roept op zondag middag ''He henk, ga maar diep jonge''.
En dat Til dan ineens stopt en achterom kijkt: "huh, maar ik heet toch helemaal geen Henk?".

Vaak gezeur over Joey en zijn instelling, maar wel petje af hoe hij zich deze zomer op heeft gesteld richting PSV. Duidelijk dat hij weg wil, er zijn clubs gekomen die veel geld voor hem neer wilde leggen, maar PSV vond het niet genoeg. Nooit klagen richting de media. Topper
Veerman, Schouten en Bakayoko vinden het alledrie prima ook gewoon voor PSV te ballen. Zeuren niet en hebben het naar hun zin. Toppers

Veerman, Schouten en Bakayoko vinden het alledrie prima ook gewoon voor PSV te ballen. Zeuren niet en hebben het naar hun zin. Toppers
Had Verrman wel eens willen horen wanneer er een grotere club dan Marseille was gelomen. Hij vond het al vreemd dat er weinig interesse was en had best willen vertrekken.

Leuk interview ook. Eerlijk, zoals we Joey kennen. Heel begrijpelijke positie ook voor hem.
Van mijn mag zijn gezeur over die transfer afgelopen zijn. Wat kinderachtig om hier weken over te mekkeren. Blink uit in de CL en je hebt je transfer.

Vind het een prachtige voetballer en ben blij dat hij bij ons speelt maar steeds dat zeuren dat hij liever in Spanje of Italië speelt..

Van mijn mag zijn gezeur over die transfer afgelopen zijn. Wat kinderachtig om hier weken over te mekkeren. Blink uit in de CL en je hebt je transfer.

Vind het een prachtige voetballer en ben blij dat hij bij ons speelt maar steeds dat zeuren dat hij liever in Spanje of Italië speelt..
Hij wordt er ook telkens naar gevraagd natuurlijk.

Heeft hij eindelijk in Italië gespeeld......daar kan hij na deze wanvertoning van hem een dikke streep zetten .

Was het zo erg? Ik heb daarvoor te weinig gezien van de wedstrijd.
Viel wel mee, een cruciale fout op het middenveld waar hem de bal eenvoudig wordt ontfutseld waaruit een doelpunt ontstond, maar verder niet zwakker dan de rest waar ook genoeg op aan te merken viel. Maar ja, dankzij de media-tendens om hem tot de grond toe af te kraken ligt elke fout van hem nu onder een vergrootglas. Het is overigens wel duidelijk dat hij bijna tegen zijn top zit bij PSV, wat vooral komt door zijn mentaliteit.

Laatst bewerkt:
Viel wel mee, een cruciale fout op het middenveld waar hem de bal eenvoudig wordt ontfutseld waaruit een doelpunt ontstond, maar verder niet zwakker dan de rest waar ook genoeg op aan te merken viel. Maar ja, dankzij de media-tendens om hem tot de grond toe af te kraken ligt elke fout van hem onder een vergrootglas. Het is duidelijk dat hij bijna tegen zijn top zit bij PSV, dus waarom de extra nadruk op hem?

Slordig balverlies in aanloop naar 2-0, apatisch toekijken hoe Dams zn duel verloopt ipv haast maken om terug te gaan en vervolgens halfbakken ingrijpen waardoor McKennie de bal zo in zn voeten kreeg.
Slechte corners en vrije trappen.

Ik vond de kritiek (en de wissel) zeer terecht. Zwakste schakel gisteren. Zeker gezien wat je van hem mag verwachten.

Slordig balverlies in aanloop naar 2-0, apatisch toekijken hoe Dams zn duel verloopt ipv haast maken om terug te gaan en vervolgens halfbakken ingrijpen waardoor McKennie de bal zo in zn voeten kreeg.
Slechte corners en vrije trappen.

Ik vond de kritiek (en de wissel) zeer terecht. Zwakste schakel gisteren. Zeker gezien wat je van hem mag verwachten.
Yup, ik bedoelde ook niet te zeggen dat de kritiek onterecht was, maar gewoon dat hij niet extra 'uitblonk' in slecht spel ten opzichte van medespelers, die gewoon even slecht waren. :shrug:

Terug
Bovenaan Onderaan