Joey Veerman (M)

Laat Koeman maar lekker zitten. Ik vrees dat ze achter Bosz aangaan als Koeman eruitgaat. Liever een troosteloos Oranje dan een troosteloos PSV.
Ik zou serieus Ten Hag proberen over te halen. Speelt ongeveer hetzelfde type voetbal als Bosz doet. Misschien bij Oranje even een interim neerzetten. Ten Hag is neem ik aan met z'n laatste kunstje in Engeland bezig en met wat mazzel is ie in de winter al weg. Kun je even met Ten Hag door en kan daarna Bosz het overnemen

Even iets over Joey Veerman.
Hij heeft de pers niet mee sinds hij bij PSV speelt.

Eerst gezeik over opmerkingen na een wedstrijd, dan allerlei ander slap gel*l waar ook serieuze voetbal "analisten" zich tegenwoordig nogal eens van bedienen, - het rioolputje oftewel sociale media laat ik uiteraard sowieso buiten beschouwing - , gisteren de falende Koeman die zijn eigen tactische blunders verstopt achter de belachelijke wissel , en dan lees ik nu dat ene van Hanegem hem ook nog fileert.

Het HELE Oranje, waar na zijn wissel niemand meer een fatsoenlijke pass, vrije trap, corner of andere voorzet kon geven, faalde, inclusief staf.
Hopelijk blijft Veerman nog een jaar bij ons waar hij samen met Schouten, Saibari, Tilman en anderen onder leiding van een bekwame coach als Peter Bosz ons weer laat genieten van vele hoogtepunten.
Van Hanegem lijkt het als je alleen de kop leest ook te doen maar ik vind hem best zinnige dingen zeggen hier:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...etels-een-kruising-tussen-kroos-en-pirlo.html
Wat ik hier nog mis is dat Veerman waarschijnlijk ook totaal geen vertrouwen voelt van Koeman, en hij daarom juist nog meer fouten gaat maken.

Ik zou serieus Ten Hag proberen over te halen. Speelt ongeveer hetzelfde type voetbal als Bosz doet. Misschien bij Oranje even een interim neerzetten. Ten Hag is neem ik aan met z'n laatste kunstje in Engeland bezig en met wat mazzel is ie in de winter al weg. Kun je even met Ten Hag door en kan daarna Bosz het overnemen
Ik denk niet dat Ten Hag al toe is aan een job als bondscoach. Die vent is veel te erg voetbalgek en workaholic en als bondscoach heb je veel te veel tijd tussen 'werkmomenten' zitten. Bondscoach worden is meer iets voor trainers die richting hun pensioen gaan

Ik denk niet dat Ten Hag al toe is aan een job als bondscoach. Die vent is veel te erg voetbalgek en workaholic en als bondscoach heb je veel te veel tijd tussen 'werkmomenten' zitten. Bondscoach worden is meer iets voor trainers die richting hun pensioen gaan
Nou, Oranje heeft aardig wat aandacht nodig en kan zijn input wel gebruiken. De man is toch ook alweer 54. Een wk projectje zo tussendoor. Waarom niet

Nou, Oranje heeft aardig wat aandacht nodig en kan zijn input wel gebruiken. De man is toch ook alweer 54. Een wk projectje zo tussendoor. Waarom niet
Eens dat Oranje best eens een trainer kan gebruiken met een fatsoenlijk idee achter het spel, of misschien een die de gasten tot het bot weet te motiveren

Ik denk alleen niet dat Ten Hag daar trek in heeft. Als je ex-collegae hoort over hem dan is het toch vaak dat Ten Hag 24/7 met voetbal bezig is en altijd bezig is om zijn plan te verbeteren. Die gaat echt geen 2 maanden op z'n duim zitten wachten tot er weer een interlandje aan komt. Een WK er tussendoor is dan ook niet echt een optie omdat hij in de zomerstap al volop bezig is voor het nieuwe seizoen met zijn club

Het is misschien ver gezocht, maar wellicht is Ron Jans een goede optie. In zo'n korte tijd krijg je toch geen ingewikkelde tactiek erin gestampt en Jans is wel altijd goed om de juiste mentaliteit in de groep te krijgen

Eens dat Oranje best eens een trainer kan gebruiken met een fatsoenlijk idee achter het spel, of misschien een die de gasten tot het bot weet te motiveren

Ik denk alleen niet dat Ten Hag daar trek in heeft. Als je ex-collegae hoort over hem dan is het toch vaak dat Ten Hag 24/7 met voetbal bezig is en altijd bezig is om zijn plan te verbeteren. Die gaat echt geen 2 maanden op z'n duim zitten wachten tot er weer een interlandje aan komt. Een WK er tussendoor is dan ook niet echt een optie omdat hij in de zomerstap al volop bezig is voor het nieuwe seizoen met zijn club

Het is misschien ver gezocht, maar wellicht is Ron Jans een goede optie. In zo'n korte tijd krijg je toch geen ingewikkelde tactiek erin gestampt en Jans is wel altijd goed om de juiste mentaliteit in de groep te krijgen
Een sluwe tacticus als assistent naast de pedagogisch sterke Jans zou best een optie kunnen zijn.
Strijdplan en strijdlust gaan dan wellicht samen.

Maar PSV vind ik belangrijker dan Oranje.
Dus Veerman moet bij ons blijven. ;)

Alleen is de vraag of Jans genoeg respect heeft bij de topspelers. Jans heeft nooit echt een (Nederlandse) topclub gehad natuurlijk.

Huppatee! Achterin met J-P van Hecke (goeie opbouwer) of Timber en v/d Ven.
Over 2 jaar op het WK staat Tygo Land er ook in.
Het is nog maar de vraag of Land bij PSV dan al meer dan een paar invalbeurten heeft gehad. Weer zo’n speler waar de Eerste Wet van het Forum vol opgaat

Kan de knvb niet betalen, helaas

Terug
Bovenaan Onderaan