Joel Ndala (A) (gehuurd van Manchester City)

Rednas

Administrator
Administrator
Joel Ndala wordt blijkbaar waarschijnlijk gehuurd met koopoptie. En dan blijkbaar vervolgens met een terugkoopoptie voor Manchester City:

Dus dan maar een eigen topic.

Elfrink: ‘Hoe hoog het bedrag van de terugkoopclausule exact is, is niet bekendgemaakt. Naar verwachting gaat dat zeker om enkele tientallen miljoenen.’

Prima. Zal wel vanaf januari lozano’s plek innemen.

Enkele tientallen vind ik dan best prima, beter dan dat schijntje van Angelino destijds. In dat opzichte heb ik ook meer vertrouwen in een Stewart wat betreft gekke clausules.

Joel Ndala wordt blijkbaar waarschijnlijk gehuurd met koopoptie. En dan blijkbaar vervolgens met een terugkoopoptie voor Manchester City:

Dus dan maar een eigen topic.
Wat interesseert de NYtimes dit nou??

Is die nou gehuurd? Kan het nergens terugvinden
Volgens ED:
Een speciale huurconstructie. PSV huurt dit seizoen de talentvolle Joel Ndala van Manchester City. Nagalo tekent zoals verwacht voor vijf jaar en bij de huur van de 18-jarige Ndala heeft PSV een optie tot koop bedongen.

Volgens ED:
Een speciale huurconstructie. PSV huurt dit seizoen de talentvolle Joel Ndala van Manchester City. Nagalo tekent zoals verwacht voor vijf jaar en bij de huur van de 18-jarige Ndala heeft PSV een optie tot koop bedongen.
Verplichte 'optie' tot koop met terugkoopclausule is wat ik gelezen had.

Terug
Bovenaan Onderaan