Joël Piroe (A)

Mooie transfer voor alle partijen! Niet goed genoeg voor ons helaas, kwam toch ooit binnen als groot talent. Goed dat er een doorverkoop% op zit
 
Ik denk niet dat we de beste jongen gaan missen.
Aan de positieve kant; hij heeft ook zo weinig gespeeld dat je je niet aan hem hebt kunnen ergeren ook. (Y)

Veel succes bij Swansea!
 
Ik denk niet dat we de beste jongen gaan missen.
Aan de positieve kant; hij heeft ook zo weinig gespeeld dat je je niet aan hem hebt kunnen ergeren ook. (Y)

Veel succes bij Swansea!
Nou bij Jong PSV heb ik me vaak genoeg aan hem gestoord....vond hem daar zelden een van de uitblinkers...maar als invaller zoals in het begin van vorig seizoen zeker bruikbaar ...denk alleen dat hij het wel lekkerder vindt om elke wedstrijd te spelen. En in Championship spelen echt gave clubs met rijke historie en mooie stadions!
 
Valt op zich wel mee bij PSV. Vind dat die in weinige minuten die die heeft gemaakt toch wel prima speelde en hier en daar een doelpuntje meepakte
Vorig seizoen 1 goal in 11 competitiewedstrijden. Bij Sparta 2 op 18. Hier en daar....tja, zo kun je dat noemen.
 
En bij Sparta? Ik zie die 2 goals meer als toeval. Zat weinig in m.i.
Bij sparta was niet best nee, echter heeft die zich bij PSV prima ontwikkelt en gewoon laten zien dat er wel wat potentie in zat. Ik blijf bij m’n punt vorig jaar heeft die het niet slecht gedaan. En nu blijkt die het ook te kunnen dat is alleen maar mooi.
 
Wat een discussie, Piroe is was en is nog heel Jong en is kwa atletisch en scorend vermogen 2x beter dan de oude dure Zahavi. En hij is ook niet minder dan Vinicius. Ik zou niet weten wat die twee wel hebben wat Piroe niet heeft…?
 
Terug
Bovenaan Onderaan