Joël Piroe (A)

Dit was de eerste post in het Piroe topic:

Manchester City bekijkt groeibriljant Piroe van PSV

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenl...ity-bekijkt-groeibriljant-Piroe-van-PSV.dhtml

Joël Piroe is nog zo jong en zo kort bij PSV, maar er is nu al interesse van Manchester City.
Dat Manchester City nog maar een aantal jaren wacht. Deze groeibriljant moet eerst bij PSV maar eens volwassen worden, zodat we er veel plezier aan kunnen beleven.
Ach denk dat het Guti topic ook zo begon 😀
 
Dit was de eerste post in het Piroe topic:

Manchester City bekijkt groeibriljant Piroe van PSV

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenl...ity-bekijkt-groeibriljant-Piroe-van-PSV.dhtml

Joël Piroe is nog zo jong en zo kort bij PSV, maar er is nu al interesse van Manchester City.
Dat Manchester City nog maar een aantal jaren wacht. Deze groeibriljant moet eerst bij PSV maar eens volwassen worden, zodat we er veel plezier aan kunnen beleven.
Ja, hij had best kunnen gaan. Gek hoe die dingen lopen. Nu is ie niet veel meer waard.
 
Dit was de eerste post in het Piroe topic:

Manchester City bekijkt groeibriljant Piroe van PSV

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenl...ity-bekijkt-groeibriljant-Piroe-van-PSV.dhtml

Joël Piroe is nog zo jong en zo kort bij PSV, maar er is nu al interesse van Manchester City.
Dat Manchester City nog maar een aantal jaren wacht. Deze groeibriljant moet eerst bij PSV maar eens volwassen worden, zodat we er veel plezier aan kunnen beleven.

Wow, dat was 6 jaar geleden.
 
Wow, dat was 6 jaar geleden.
Duurt een geruime tijd totdat een diamant gevormd is...

Overigens: “groeibriljant”, wat een onzin eigenlijk. Een briljant maak je en groeit niet.
(Tijdens het typen herinner ik mij wat het ook alweer was: je gaf je vrouw iets wat op diamantstof leek en vervolgens kon je die elke keer met geld inwisselen voor iets wat net iets groter was)
 
Duurt een geruime tijd totdat een diamant gevormd is...

Overigens: “groeibriljant”, wat een onzin eigenlijk. Een briljant maak je en groeit niet.
(Tijdens het typen herinner ik mij wat het ook alweer was: je gaf je vrouw iets wat op diamantstof leek en vervolgens kon je die elke keer met geld inwisselen voor iets wat net iets groter was)
Toen mijn vrouw afstudeerde gaf ik haar een ring met een briljant. Was ook waarschijnlijk een groeibriljant, want met het blote oog was het nog net zichtbaar. Maar ja, ik was nog een arme student.
 
Duurt een geruime tijd totdat een diamant gevormd is...

Overigens: “groeibriljant”, wat een onzin eigenlijk. Een briljant maak je en groeit niet.
(Tijdens het typen herinner ik mij wat het ook alweer was: je gaf je vrouw iets wat op diamantstof leek en vervolgens kon je die elke keer met geld inwisselen voor iets wat net iets groter was)

Ik vraag mij af of Piroe het hier wel gaat redden. Ik denk het eerlijk gezegd niet. Bij Sparta heeft hij al niet bijster veel gespeeld (383 minuten) en ook geen onuitwisbare indruk achtergelaten. Op Eredivisie niveau heeft hij dus nog amper wat bewezen en logischerwijs is hij dus ook ver verwijderd van een rol in het eerste van PSV. Hij is toch al 20. Op zich nog jong natuurlijk, maar hij is op een leeftijd gekomen waar hij toch echt wel meer op Eredivisie niveau moet gaan spelen, of anders bij een KKD team dat niet Jong PSV is. Voor PSV 1 heeft hij het niveau dus (nog) niet en er lopen straks met Malen, Lammers en Romero 3 spitsen rond die veel verder zijn. Deze jongen kun je wat mij betreft prima verkopen, want bij PSV zal hij stagneren in een fase van zijn carrière waar hij juist ervaring op moet gaan doen.
 
Verhaal gaat dat Piroe naar het Schotse St. Mirren kon voor een verhuurperiode maar dat hij het niet zag zitten. In ieder geval lijken zijn kansen dit seizoen bij PSV niet zo groot dus een verhuurperiode zou voor hem wel een stuk beter uitkomen. Talent heeft hij zeker maar hij moet nu wel echt wedstrijden op een hoog niveau gaan spelen. Misschien dat RKC of ADO nog een spits nodig hebben?
 
Dit topic begon met interesse van Manchester City in Piroe. Het kan verkeren als je inmiddels met St. Mirren in verband wordt gebracht.
 
Toch fijn dat deze jongen gebleven is. Ik verwacht niet dat ie het bij PSV uiteindelijk gaat redden, maar wie weet. Er zit zeker een goede kop op. Voor nu een prima doelgerichte backup en sub waar nog wat rek in zit.
 
Laatst bewerkt:
Zeker
Toch fijn dat deze jongen gebleven is. Ik verwacht niet dat ie het bij PSV uiteindelijk gaat redden, maar wie weet. Er zit zeker een goede kop op. Voor nu een prima doelgerichte backup en sub waar nog wat rek in zit
zeker fijn en beter dan Romero. In de jeugd een enorm talent.
 
Toch fijn dat deze jongen gebleven is. Ik verwacht niet dat ie het bij PSV uiteindelijk gaat redden, maar wie weet. Er zit zeker een goede kop op. Voor nu een prima doelgerichte backup en sub waar nog wat rek in zit.
Heel leuk interview bij rtl. Goeie goals ook, maar ik vond hem traag en matig voetballen.
Zeker

zeker fijn en beter dan Romero. In de jeugd een enorm talent.
Nou. Ik vond Romero dit seizoen verrassend goed spelen. We zullen het door zijn blessure waarschijnlijk nooit meer weten.
 
Heel leuk interview bij rtl. Goeie goals ook, maar ik vond hem traag en matig voetballen.
Echte goalgetter dus!

Ben het met je eens. Vind het wel fijn dat Piroe een rol gaat spelen in de selectie. Dacht eigenlijk dat hij 0 minuten zou maken tot de winterstop op basis van prestaties (of ontbreken van) bij Sparta. Gelukkig kan hij toch nog een rol van betekenis zijn. In de 16 meter gebied gewoon dodelijk en dat is precies wat er van hem gevraagd word.
 
Echte goalgetter dus!

Ben het met je eens. Vind het wel fijn dat Piroe een rol gaat spelen in de selectie. Dacht eigenlijk dat hij 0 minuten zou maken tot de winterstop op basis van prestaties (of ontbreken van) bij Sparta. Gelukkig kan hij toch nog een rol van betekenis zijn. In de 16 meter gebied gewoon dodelijk en dat is precies wat er van hem gevraagd word.
Is spits, 3 goals in 2 wedstrijden, doet het gewoon goed, kan Zahavi een voorbeeld aan nemen, die is ook te traag en technisch beperrkt voor het voetbal dat PSV wil spelen, maar scoort ook nog niet. Piroe prima pinchhitter
 
Is spits, 3 goals in 2 wedstrijden, doet het gewoon goed, kan Zahavi een voorbeeld aan nemen, die is ook te traag en technisch beperrkt voor het voetbal dat PSV wil spelen, maar scoort ook nog niet. Piroe prima pinchhitter
De vierde was een prima goal, mooie instinctieve beweging. Is inderdaad een echte spits voor in de 16
 
Is spits, 3 goals in 2 wedstrijden, doet het gewoon goed, kan Zahavi een voorbeeld aan nemen, die is ook te traag en technisch beperrkt voor het voetbal dat PSV wil spelen, maar scoort ook nog niet. Piroe prima pinchhitter

100% mee eens dat Zahavi te weinig scoort, ik waarschuwde er al eerder voor dat het alleen maar uit penalties kwam en ook dat ging mis. Toch was ik aangenaam verrast door z'n meevoetballen en oog voor medespelers, dus wat dat betreft vind ik het wel jammer dat het er weer niet uitkomt bij een spits bij PSV. En ik heb toch ook het idee dat ie conditioneel veel heeft ingeleverd na z'n corona besmetting. Ik vond hem in ieder geval kapot ogen na wedstrijden. Oprecht kapot. We zullen het zien, ook of anderen wel opstaan. Als dat Piroe blijkt, ook prima.
 

PSV is akkoord met bod van Swansea City op Piroe, maar Brexit zorgt nog voor horde​

link

PSV en Swansea City zijn akkoord over de prijs die de Britten voor spits Joël Piroe moeten betalen. De 21-jarige aanvaller kan PSV een kleine twee miljoen euro opleveren als hij de stap naar Engeland mag maken.
 

PSV is akkoord met bod van Swansea City op Piroe, maar Brexit zorgt nog voor horde​

link

PSV en Swansea City zijn akkoord over de prijs die de Britten voor spits Joël Piroe moeten betalen. De 21-jarige aanvaller kan PSV een kleine twee miljoen euro opleveren als hij de stap naar Engeland mag maken.
Was toch ooit een van de grotere talenten. Heeft het in zijn verhuurperiode ook niet echt waar kunnen maken.
 

PSV is akkoord met bod van Swansea City op Piroe, maar Brexit zorgt nog voor horde​

link

PSV en Swansea City zijn akkoord over de prijs die de Britten voor spits Joël Piroe moeten betalen. De 21-jarige aanvaller kan PSV een kleine twee miljoen euro opleveren als hij de stap naar Engeland mag maken.
2 jaar later Piroe tekent bij Real Madrid.
Geef hem gewoon een basisplaats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan