Joël Piroe (A)

Jaar eredivisie ervaring is heel veel waard voor jonge spelers. Verhuur hem een jaar en je weet ook beter waar hij staat qua ontwikkeling.

Graag verhuren en dan volgend jaar meestrijden voor de basis bij PSV 1.

Eens. Kijk naar Lammers.
 
Jaar eredivisie ervaring is heel veel waard voor jonge spelers. Verhuur hem een jaar en je weet ook beter waar hij staat qua ontwikkeling.

Graag verhuren en dan volgend jaar meestrijden voor de basis bij PSV 1.
Wel verhuren maar niet aan de satelliet club van Ajax!
 
Zoals eerder aangegeven vind ik dit beter dan Jong PSV. En Sparta heeft een leuk team waar hij zich hopelijk mee aan op kan trekken.

Als wij nou goedkoop wat talenten van Sparta kunnen aankopen dan voel ik hier een mooi samenwerkingsverband ontstaan.
 
Zoals eerder aangegeven vind ik dit beter dan Jong PSV. En Sparta heeft een leuk team waar hij zich hopelijk mee aan op kan trekken.

Als wij nou goedkoop wat talenten van Sparta kunnen aankopen dan voel ik hier een mooi samenwerkingsverband ontstaan.

...ware het niet dat ze al een samenwerkingsverband hebben met ajax.
 
Ik was/ben tegen, maar aangezien de kogel door de kerk is (of is die uitdrukking tegenwoordig omstreden?) hoop ik dan maar dat hij het goed gaat doen bij Sparta en snel een basisplaats weet af te d(w)ingen.
 
Piroe heeft daar wel veel concurrentie op zijn positie.
Ik ben benieuwd hoeveel speeltijd hij dit seizoen gaat krijgen.

De spitsen in de selectie bij Sparta zijn Veldwijk, Ache en Dervisoglu. Waarvan Dervisoglu eigenlijk altijd als buitenspeler gebruikt wordt.

Veldwijk is ook al heel de transferperiode aan het hengelen naar een transfer.

Kortom Piroe zou zijn kans moeten kunnen pakken bij de kasteelheren.
 
De spitsen in de selectie bij Sparta zijn Veldwijk, Ache en Dervisoglu. Waarvan Dervisoglu eigenlijk altijd als buitenspeler gebruikt wordt.

Veldwijk is ook al heel de transferperiode aan het hengelen naar een transfer.

Kortom Piroe zou zijn kans moeten kunnen pakken bij de kasteelheren.
Dat hoop ik zowieso.
Dan hebben we er later plezier van als hij naar hier terugkeert, met meer ervaring in de tas.
 
Te weinig gespeels bij Sparta door verhuren met harde afspraak minimale speel minuten zoniet dan terug En een andere weg volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan