Joël Piroe (A)

Benieuwd of hij op termijn nog een contract gaat tekenen, is al een poosje 16 en een van de grotere talenten van de O17.

Wat ik van hem heb gezien is dat hij vooral heel gemakkelijk scoort. Maar dat gold ook voor Van der Moot. Hopelijk dat hij of Scammacca (liefst beiden) zullen doorbreken bij PSV 1.
 
Benieuwd of hij op termijn nog een contract gaat tekenen, is al een poosje 16 en een van de grotere talenten van de O17.

Heeft een contractaanbod gekregen. Heeft interesse van buitenlandse clubs, o.a. Manchester City is/was geïnteresseerd.
Heeft volgens VI overigens schitterende statistieken dit seizoen, 23 goals en 29 assists.
 
Laatst bewerkt:
Heeft een contractaanbod gekregen. Heeft interesse van buitenlandse clubs, o.a. Manchester City is/was geïnteresseerd.
Heeft volgens VI overigens schitterende statistieken dit seizoen, 23 goals en 29 assists.

Heeft vandaag een contract tot medio 2019 getekend :)
 
Heeft vandaag een contract tot medio 2019 getekend :)

Dat is mooi. :) Hij is links ...

582c88a5b77cf-PSV_pi.jpg


http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-contracteert-joel-piroe.htm
 
Hij is inderdaad links ;) Ben erg benieuwd. Voetballend erg matig, maar is wel een echte goalgetter met ook een prima afstandsschot en vrije trap.
 
Hij is inderdaad links ;) Ben erg benieuwd. Voetballend erg matig, maar is wel een echte goalgetter met ook een prima afstandsschot en vrije trap.

:unsure: dan kan hij met De Koning en Lammers de drie musketiers vormen, want die scoren ook aan de lopende band en kunnen ook niet voetballen. Dan hoop ik dat Scammaca ons gaat verrassen.
 
:unsure: dan kan hij met De Koning en Lammers de drie musketiers vormen, want die scoren ook aan de lopende band en kunnen ook niet voetballen. Dan hoop ik dat Scammaca ons gaat verrassen.
Lammers niet kunnen voetballen? :unsure: Konings voetballend niet sterk inderdaad, Scamacca ben ik heel erg benieuwd naar, kan een hele goede worden maar het zou me ook zeker niet verbazen als hij totaal niet uit de verf komt hier.
 
Hattrick Piroe tegen Duitsland op EK onder 19.
 
Nou, misschien mag hij dan over een paar bij de laatste wedstrijd van het seizoen meedoen bij het eerste...

Locadia was ook de Messi van de maandagavond. Na vijf jaar nog steeds niet onomstreden basisklant bij PSV, terwijl hij ieder seizoen veel minuten heeft gemaakt.

Begrijp me niet verkeerd, Locadia vul ik bijna als eerste in op het wedstrijdformulier, maar tussen veel goals in de jeugd en van toegevoegde waarde zijn voor PSV zitten vele wisselvallige jaren.
 
Locadia was ook de Messi van de maandagavond. Na vijf jaar nog steeds niet onomstreden basisklant bij PSV, terwijl hij ieder seizoen veel minuten heeft gemaakt.

Begrijp me niet verkeerd, Locadia vul ik bijna als eerste in op het wedstrijdformulier, maar tussen veel goals in de jeugd en van toegevoegde waarde zijn voor PSV zitten vele wisselvallige jaren.

Oh uiteraard. Zeefuik was ook geweldig in de jeugd.
Neemt niet weg dat er wat frustratie zit over de kansen die de jeugd krijgt. Bij mij althans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan