Joël Piroe (A)

"Piroe stapte afgelopen zomer gratis over van Feyenoord naar PSV. De Rotterdammers hadden hem eerder weggeplukt bij NEC, maar Piroe besloot weer te verkassen toen hij in de gaten kreeg dat hij dit seizoen in B2 zou spelen in plaats van B1."

En toch denk ik door dit soort dingen meteen aan Aissati, Labyad en Bakkali.
 
"Piroe stapte afgelopen zomer gratis over van Feyenoord naar PSV. De Rotterdammers hadden hem eerder weggeplukt bij NEC, maar Piroe besloot weer te verkassen toen hij in de gaten kreeg dat hij dit seizoen in B2 zou spelen in plaats van B1."

En toch denk ik door dit soort dingen meteen aan Aissati, Labyad en Bakkali.

Ik niet. Er zit geen a in de naam.
 
Ik niet. Er zit geen a in de naam.

Ik ook niet

Joël Piroe:
Mooiste moment bij PSV: Handtekening bij PSV. Voelde me direct thuis.

Aisatti en Labyad hebben zich nooit thuis gevoeld. Om over Bakkali maar niet te spreken. Die kan nog niet eens een handtekening zetten. :D
 
Bruma moet deze jongen maar eens bijpraten. Bruma heeft ervaring in Engeland. Mooi bij PSV in de opleiding blijven en groeien. Op jonge leeftijd ( 15 ) naar het buitenland gaan is verkwisting van je eigen talent.
 
Bruma moet deze jongen maar eens bijpraten. Bruma heeft ervaring in Engeland. Mooi bij PSV in de opleiding blijven en groeien. Op jonge leeftijd ( 15 ) naar het buitenland gaan is verkwisting van je eigen talent.

Of Rekik, wat dat betreft hebben we genoeg voorbeelden van hoe het negatieve scenario is.
 
Als je op je vijftiende al bij je vierde club zit ben je niet erg loyaal en zou het me niet verbazen als hij aan het eind van het seizoen in Engeland zit.
 
"Piroe stapte afgelopen zomer gratis over van Feyenoord naar PSV. De Rotterdammers hadden hem eerder weggeplukt bij NEC, maar Piroe besloot weer te verkassen toen hij in de gaten kreeg dat hij dit seizoen in B2 zou spelen in plaats van B1."

En toch denk ik door dit soort dingen meteen aan Aissati, Labyad en Bakkali.

Vind je het heel gek, de B2 van Feyenoord. Daar wordt je nou niet echt vrolijk van
 
Als je op je vijftiende al bij je vierde club zit ben je niet erg loyaal en zou het me niet verbazen als hij aan het eind van het seizoen in Engeland zit.

Da's ook een beetje mijn gevoel. En ook kriskras door Nederland. Ach, we zullen het zien.
 
Als je op je vijftiende al bij je vierde club zit ben je niet erg loyaal en zou het me niet verbazen als hij aan het eind van het seizoen in Engeland zit.

Inderdaad.
En wat psv betreft: ik zou zeggen, baas boven baas......
 
Afblijven Ajaks, ga zelf maar opleiden in Denemarken (Y)

Enfin, groot talent, vertrouwen en contract geven!
 
Benieuwd of hij op termijn nog een contract gaat tekenen, is al een poosje 16 en een van de grotere talenten van de O17.
 
Terug
Bovenaan Onderaan