Joël Drommel (GK)

En weer moet Drommel vissen, Semedo weet in een 1 tegen 1 situatie de keeper te verschalken, 3-0
 
Nou. Mvogo nog maar ff houden. Houdt niet veel tegen meer.
Drommel heeft tot februari gewoon prima gekeept, heel Twente draaide toen goed. Laten we die jongen niet direct afschrijven voordat die überhaupt één minuut in het shirt van PSV heeft gekeept
Ik heb er nog steeds vertrouwen in.
 
Drommel heeft tot februari gewoon prima gekeept, heel Twente draaide toen goed. Laten we die jongen niet direct afschrijven voordat die überhaupt één minuut in het shirt van PSV heeft gekeept
Ik heb er nog steeds vertrouwen in.

Dat is toch heel normaal :maniac:
 
Drommel heeft tot februari gewoon prima gekeept, heel Twente draaide toen goed. Laten we die jongen niet direct afschrijven voordat die überhaupt één minuut in het shirt van PSV heeft gekeept
Ik heb er nog steeds vertrouwen in.
Hij ligt nu onder een vergrootglas. Bij PSV wordt dat nog meer. Ik neem aan dat wij graag een versterking onder de lat zien? Daar heb ik vooralsnog twijfels bij. Is dat heel negatief?
 
Hij ligt nu onder een vergrootglas. Bij PSV wordt dat nog meer. Ik neem aan dat wij graag een versterking onder de lat zien? Daar heb ik vooralsnog twijfels bij. Is dat heel negatief?
Je moet hem pas beoordelen wanneer hij hier is. Ook genoeg blunders te vinden van Jan van Beveren bij Sparta, en van Van Breukelen bij Utrecht.
 
Je moet hem pas beoordelen wanneer hij hier is. Ook genoeg blunders te vinden van Jan van Beveren bij Sparta, en van Van Breukelen bij Utrecht.

Dit. Ook voor internationale topkeepers kun je op elk niveau waar ze gekeept hebben wel bloopers of zwakke momenten vinden. Bij Twente zijn de verdedigende spelere over het algemeen minder en krijg je meer schoten tegen. Hij begint gewoon op 0 als hij bij ons aansluit. Even een goede CV halen voor naast Teze, Dumfries vervangen en de verdediging staat.
 
Wat vinden we er tot nu toe van?

Nog niet echt getest. Maar vind het wel fijn dat er een keeper op doel staat, die eigendom is van PSV. Nooit fan van om keepers te huren.

Wordt vervolgd.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Wat vinden we er tot nu toe van?

Nog niet echt getest. Maar vind het wel fijn dat er een keeper op doel staat, die eigendom is van PSV. Nooit fan van om keepers te huren.

Wordt vervolgd.
Voorlopig meer een Zoet gevoel dan een Gomes.
 
Voorlopig meer een Zoet gevoel dan een Gomes.
Zoet had prima reflexen, maar ik ergerde me de tering aan die trage voortzettingen. Zoet wachtte net zolang met de bal in het spel brengen tot ook de tegenstander weer goed georganiseerd stond. Dat doet Drommel veel beter. Heeft ook een goede trap. Hij oogt alleen nog wat onzeker, vind ik. Er staat nog geen kerel. Kan nog komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan