Joël Drommel (GK)

Ik zou het bij Drommel echt niet weten. Kan uitgroeien tot een topkeeper maar ook totaal mislukken bij PSV, maar als het goed is heeft de scouting afdeling van PSV al een analyse gemaakt. Ik zou 'm als PSV-er in elk geval liever onder de lat zien dan Lamprou.
Ik zou als Ajacied veel liever Lamprou onder de lat zien bij PSV! :maniac:
 
Ik zou het bij Drommel echt niet weten. Kan uitgroeien tot een topkeeper maar ook totaal mislukken bij PSV, maar als het goed is heeft de scouting afdeling van PSV al een analyse gemaakt. Ik zou 'm als PSV-er in elk geval liever onder de lat zien dan Lamprou.

Een analyse van onze scouting afdeling is te vergelijken met een tekening van een 1 jarige.. Als ik ergens geen vertrouwen in heb is het wel onze scouting.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tsja, Drommel. Best een leuke Eredivisiekeeper hoor, maar zou dat nou een echte puntenpakker zijn?

Als je dan toch een keeper gaat kopen, zou ik hoger mikken.
:unsure: Als je hoger mikt hebben we geen keeper nodig. :rolleyes: Dan gaan alle ballen over de goal. :D ;)
 
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik nou van dit nieuws vind.
2/3 jaar geleden grabbelde hij alle kanten op, ni doet hij het best goed. Maar of dat genoeg is.. ik weet het niet.
Dat geneuzel van hem laatste weken dat hij zichzelf bij Ajax ziet voetballen vind ik ook irritant, niet dat ik hem daarom niet bij PSV zou willen zien. Maar hij benadrukt t wat teveel naar mijn idee.
 
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik nou van dit nieuws vind.
2/3 jaar geleden grabbelde hij alle kanten op, ni doet hij het best goed. Maar of dat genoeg is.. ik weet het niet.
Dat geneuzel van hem laatste weken dat hij zichzelf bij Ajax ziet voetballen vind ik ook irritant, niet dat ik hem daarom niet bij PSV zou willen zien. Maar hij benadrukt t wat teveel naar mijn idee.
IK denk dat hij de kans op ajax gewoon wat groter inschat dan PSV. Onana zou vrijwel zeker weggaan in de zomer, nu is dat nog steeds een grote mogelijkheid, dan is daar een positie vrij. En Willem had gelijk, Drommel moet helemaal niet naar PSV willen zolang Mvogo er nog is, van een jaar op de bank zitten, wordt hij niet beter.
 
IK denk dat hij de kans op ajax gewoon wat groter inschat dan PSV. Onana zou vrijwel zeker weggaan in de zomer, nu is dat nog steeds een grote mogelijkheid, dan is daar een positie vrij. En Willem had gelijk, Drommel moet helemaal niet naar PSV willen zolang Mvogo er nog is, van een jaar op de bank zitten, wordt hij niet beter.
Ik weet nooit zo goed wat ik met deze stellingen aan moet. Momenteel kan Mvogo hier op het forum weinig goeds doen, dus zouden we toch juist moeten staan te springen om een nieuwe keeper? Drommel doet het zeer behoorlijk, is nog jong en in beeld bij Oranje. Is hij dan de keeper die Mvogo wel uit het doel kan concurreren? Unnerstall was dat niet.

Als Drommel zou komen en beter is dan Mvogo, kan Mvogo toch gewoon reservekeeper zijn? Hij is daar zeer ervaren in ;)
 
Wij misschien ook wel niet van nog een jaar Mvogo.
KLopt, ik weet niet zo heel goed wat ik van Drommel moet vinden, maar hij is wel betre dan Mvogo, en hij zal dan van ons zijn. Dus als het voor een redelijke prijs kan (ca 3m), graag. En dan Mvogo terugsturen.
 
Ik weet nooit zo goed wat ik met deze stellingen aan moet. Momenteel kan Mvogo hier op het forum weinig goeds doen, dus zouden we toch juist moeten staan te springen om een nieuwe keeper? Drommel doet het zeer behoorlijk, is nog jong en in beeld bij Oranje. Is hij dan de keeper die Mvogo wel uit het doel kan concurreren? Unnerstall was dat niet.

Als Drommel zou komen en beter is dan Mvogo, kan Mvogo toch gewoon reservekeeper zijn? Hij is daar zeer ervaren in ;)
Wat mij betreft mag Drommel komen en Mvogo weg, matigekeepr die PSV niet verder gaat brengen. Maar Schmidt zal z'n eigen aankoop niet op de bank zetten, en heeft al bewezen niet zo heel veel in het langetermijn belang van PSV te denken, dus zou, zonder dat we Mvogo terugsturen, de aankoop van Drommel gewoon weer geld weggooien zijn.

Drommel mag van mij ook graag komen, als Schmidt te verstaan gegeven wordt dat hij ook gewoon opgesteld moet gaan worden (mag Mvogo de beker doen), Mvogo zou idd een prima reservekeeper zijn (wel extreem duur voor een reservekeeper)
 
Wat mij betreft mag Drommel komen en Mvogo weg, matigekeepr die PSV niet verder gaat brengen. Maar Schmidt zal z'n eigen aankoop niet op de bank zetten, en heeft al bewezen niet zo heel veel in het langetermijn belang van PSV te denken, dus zou, zonder dat we Mvogo terugsturen, de aankoop van Drommel gewoon weer geld weggooien zijn.

Drommel mag van mij ook graag komen, als Schmidt te verstaan gegeven wordt dat hij ook gewoon opgesteld moet gaan worden (mag Mvogo de beker doen), Mvogo zou idd een prima reservekeeper zijn (wel extreem duur voor een reservekeeper)
Hoezo denkt Schmidt niet op lange termijn volgens jou?
In hoeverre moet een trainer ook zo denken.. je wil presteren op dit moment. Daarnaast vind ik dat hij veel spelers de kans geeft, ook jonge spelers en spelers waarin wij als forum van overtuigd waren dat het bagger was en nu ineens floreren.
 
Wat mij betreft mag Drommel komen en Mvogo weg, matigekeepr die PSV niet verder gaat brengen. Maar Schmidt zal z'n eigen aankoop niet op de bank zetten, en heeft al bewezen niet zo heel veel in het langetermijn belang van PSV te denken, dus zou, zonder dat we Mvogo terugsturen, de aankoop van Drommel gewoon weer geld weggooien zijn.

Drommel mag van mij ook graag komen, als Schmidt te verstaan gegeven wordt dat hij ook gewoon opgesteld moet gaan worden (mag Mvogo de beker doen), Mvogo zou idd een prima reservekeeper zijn (wel extreem duur voor een reservekeeper)
Dordmund zou volgens geruchten interesse hebben in Gulacsi (al vele jaren en sinds de lagere divisies) de eerste keeper van Leipzig, met een vertrekoptie van 12.5mio, in welk geval RB Leipzig een clausule zou mogen lichtten Mvogo in de zomer terug te halen. Op zich heb ik liever ook gewoon een eigen doelman tussen de palen in plaats van een huurling, maar de grote onbekende is natuurlijk of Drommel beter is dan Mvogo. Ik denk op dit moment nog niet. Wel goedkoper in salaris vermoed ik.

Aan de andere kant is Drommel wel een jongen die zich over de laatste twee seizoenen gewoon prima heeft doorontwikkeld, dus als hij die lijn door kan zetten heb je wel iemand die als je hem voor een langere tijd kan vastleggen van grote sportieve waarde kan worden. Bij Mvogo weet je welliswaar wat je hebt maar veel groei laat hij denk ik niet meer zien, en je bent hem hoe dan ook na zijn huur kwijt zonder winst.
 
Ach, bij het tegendoelpunt deze week zat hij ook mis. Geen blunder, geen echte fout maar als een keeper van PSV dit doet dan krijgt hij er ook van langs. Ik weet niet of het wat is voor ons.
 
Ach, bij het tegendoelpunt deze week zat hij ook mis. Geen blunder, geen echte fout maar als een keeper van PSV dit doet dan krijgt hij er ook van langs. Ik weet niet of het wat is voor ons.
Inderdaad, geen echte blunder, maar hij moet 3x in actie komen, en een daarvan is een tegendoelpunt. Geen topkeeper, geen puntenpakker. Overigens ook geen slechte keeper, maar hij brengt PSV geen steek verder.
 
Ik vind 4 miljoen toch wel wat veel voor een aflopend contract, zeker als je bedenkt dat Unnerstall transfervrij de overstap maakt.
:FP:
4mlj, jonge keeper met potentie waar ook buitenlandse clubs achteraan zitten. Staat nog een jaar onder contract. Een speler met een aflopend contract en een flink hogere leeftijd erbij haalt om de prijs raar te vinden slaat als een tang op een varken. Of moet FcT ons matsen omdat Lars toevallig voor hun koos?
 
:FP:
4mlj, jonge keeper met potentie waar ook buitenlandse clubs achteraan zitten. Staat nog een jaar onder contract. Een speler met een aflopend contract en een flink hogere leeftijd erbij haalt om de prijs raar te vinden slaat als een tang op een varken. Of moet FcT ons matsen omdat Lars toevallig voor hun koos?
4 miljoen voor zo'n keeper is gewoon prima, misschien zelfs wel een buitenkansje. Anders was het weer "Waarom betaalde JdJ niet een keer een relatief klein bedrag toen Drommel nog maar een kort contract had?" of "Hij laat zich weer het kaas van de brood eten, Drommel was praktisch gratis op te halen"
 
Terug
Bovenaan Onderaan