Joël Drommel (GK)

Bij keepers is vertrouwen ook een heel groot dingetje. Zie het verschil tussen Gomes bij PSV en Watford en de Gomes bij Spurs.
 
Ik zal de volgende keer even een smiley plakken. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je wel zou begrijpen dat mijn post niet bepaald serieus bedoeld was. Mea vulva!


Pasveer doet het inderdaad heel goed bij Vitesse. Heb ik onlangs nog ergens op het forum gezegd, maar bij PSV kon hij de druk niet aan. Hij oogde bij ons onder de lat heel anders dan bij Vitesse. Ik denk ook dat daar het verschil zit tussen de goede keepers en de top(club)keepers.
De techniek hebben ze allemaal wel onder de knie, maar met de druk die bij een topclub hoort kun je omgaan of niet.
Ik twijfelde.... zal voortaan op mijn gevoel afgaan. ;)
 
Als ik terug denk aan hoe hard die jongen afgebrand werd toen hij zijn debuut maakte bij Twente en waar hij nu staat zegt dat in ieder geval wel iets over zijn mentaliteit..
Heeft in verhouding ook flink meer minuten op niveau dan bijv een Scherpen dacht ik zo
 
Eens. Vraagt een hele andere focus dan continu bekogeld te worden.

En die zitten dan al bij een topclub.

Maar hoe zie je dan of die keeper geschikt is voor de top (lees PSV)?
Ik zou het bij Drommel echt niet weten. Kan uitgroeien tot een topkeeper maar ook totaal mislukken bij PSV, maar als het goed is heeft de scouting afdeling van PSV al een analyse gemaakt. Ik zou 'm als PSV-er in elk geval liever onder de lat zien dan Lamprou.
 
Ik zou het bij Drommel echt niet weten. Kan uitgroeien tot een topkeeper maar ook totaal mislukken bij PSV, maar als het goed is heeft de scouting afdeling van PSV al een analyse gemaakt. Ik zou 'm als PSV-er in elk geval liever onder de lat zien dan Lamprou.
En dan Mvogo?
 
Lamprou is 178cm en Pasveer is hoogbejaard dus daarom zijn ze automatisch al ongeschikt. Drommel is nog jong en 193cm, als hij niet te veel kost (wat wel zo gaat zijn) kan je de gok gewoon nemen. Ik snap alleen de gedachte er niet achter, of Mvogo gaat weg of hij gaat een jaar op de bank zitten? Hij zal ook wel niet zo'n slecht salaris ontvangen op dit moment.
 
Bartez was ook maar 180cm... Zegt niet veel.

Als ik de meest waardevolle keepers volgens Transfermarkt bekijk is de kleinste van de top-20 nog steeds 6cm groter dan Lamprou. Verder zijn er in de top-20 maar 3 die minder dan 10 centimeter groter zijn dan Lamprou. Lengte zegt misschien niet alles, maar het zegt zeker wel veel.
 
PSV schijnt bezig te zijn met Joel Drommel en transfer van Unnerstall komt daarmee niet als een verrassing..
wie weet er meer over?
Unnerstal is al rond met Fc Twente vind ik een goede zet van Unnerstal is te goed om op de bank te zitten begrijp hem ook wel.
Joel Drommel vind ik wel een keeper voor de toekomst is meevoetballend ook wel goed en houd aardig wat ballen tegen heeft zich bewezen bij een FC Twente begrijp cker dat PSV zich hier interesse in toont PSV moet opnieuw bouwen mij lijkt dit een goede zet en begin er van.
Mvogo willen ze gaan kijken of ze het bij 1 jaar laten blijven qua huur.
Hendrik van Crombrugge lijkt mij ook wel goed van Anderlecht maar kost weer genoeg miljoenen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze elkaar niet zo veel zullen ontlopen. Mvogo wordt hier snel bekritiseerd, maar ik vind dat ie het heel behoorlijk doet. Uiteindelijk ben je, qua verdere groei en toekomstperspectief, denk ik beter af met Drommel.
Dat ben ik met je eens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan