Joël Drommel (GK)

QUOTE="Jur 1913, post: 520635, member: 8191"]
Recency bias noemen we dit
[/QUOTE]
Ok.
 
Daar ben ik wel van op de hoogte
en hij is nog steeds transfervrij.

Maar ik heb al vaker gemerkt dat jullie maar wat roepen hier en vrij slecht geinformeerd zijn en ook niet weten wat zon optie precies inhoudt bijvoorbeeld die men niet daadwerkelijk gaat lichten.. let maar op



maar men gaat die optie helemaal niet lichten daarom is hij ook transfervrij
En geef mij eens een reden waarom Twente die optie niet gaat lichten?
 
Er vanuitgaande dat hij moeilijkere schoten tegen krijg (want slechtere verdediging :zwijgen:), heeft Drommel toch een veel hoger reddingspercentage.
Heb hem even aangevuld. Eigenlijk schandalig dat Mvogo van PSV slectere statistieken heeft dan Drommel. Ligtt nite alleen aan Mvogo , maar ook aan de rest van het team en de tactiek.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heb hem even aangevuld. Eigenlijk schandalig dat Mvogo van PSV slectere statistieken heeft dan Drommel. Ligtt nite alleen aan Mvogo , maar ook aan de rest van het team en de tactiek.
En aan het feit dat je als keeper bij een topclub minder te doen hebt en daarin scherp moet blijven, wat een stuk lastiger is dan een keeper die continu onder vuur wordt genomen
 
Ik was meer onder de indruk van Unnerstall in zijn periode bij VVV dan van Drommel nu bij Twente. Ik denk niet dat hij ons naar een hoger level gaat brengen.
 
Heb hem even aangevuld. Eigenlijk schandalig dat Mvogo van PSV slectere statistieken heeft dan Drommel. Ligtt nite alleen aan Mvogo , maar ook aan de rest van het team en de tactiek.
En Mvogo had (in december) betere statistieken [xG-conceided] dan Onana. Koplopers zijn volgens mij Lamprou en Pasveer, waarvan we denk ik allemaal vinden dat die niet geschikt zijn voor een plek als eerste keeper voor een Ajax of PSV? Prestaties bij een ander team is knap lastig om te vertalen als de speelstijl, het aantal schoten tegen en de kwaliteit van de verdediging ervoor heel anders is.
 
Daar ben ik wel van op de hoogte
en hij is nog steeds transfervrij.

Maar ik heb al vaker gemerkt dat jullie maar wat roepen hier en vrij slecht geinformeerd zijn en ook niet weten wat zon optie precies inhoudt bijvoorbeeld die men niet daadwerkelijk gaat lichten.. let maar op



maar men gaat die optie helemaal niet lichten daarom is hij ook transfervrij

Ff wat minder uit de hoogte doen, zou ik aanraden.

Drommel heeft zelf al aangegeven dat ie graag wil dat twente nog wat aan m verdient.
Twente wil verlengen om nog wat te verdienen.

Er is geen enkele reden aan te nemen dat dit anders gaat zijn.
En als dat wel is, dan horen wij, de slechtgeinformeerden, dat heel erg graag, maar dan wel met wat meer uitleg over het hoe en waarom en hoe je daarbij komt enzo.
 
Ja, dat is Pablo Penalty. ;)
Dat denk jij, omdat het forum jouw enige referentiekader is. Ik spreek Der Muzikant ook op andere platforms. Geloof me....


Grappen die geen grappen zijn maar vergezochte opmerkingen of plaatjes, voldoen overigens niet aan de kwalificatie 'ondergrens'. Er moet wel humor in verborgen zitten. (Sorry, Penalty :drool:)
 
Zoet kon ook uitblinken bij RKC. Het gaat juist om die 3 ballen per wedstrijd.
Eens. Vraagt een hele andere focus dan continu bekogeld te worden.
Ik vind het sowieso erg moeilijk om keepers goed te beoordelen. Die statistieken zijn leuk maar het maakt nogal uit wat voor verdediging je voor je hebt en wat de speelstijl van de ploeg is. Eigenlijk kun je alleen aan de absolute topkeepers afzien dat ze goed zijn.
En die zitten dan al bij een topclub.

Maar hoe zie je dan of die keeper geschikt is voor de top (lees PSV)?
 
Ik lees hierboven dat Lamprou en Pasveer de beste statistieken in de eredivisie hebben. Wil je die onder de PSV-lat zien?
Ik zal de volgende keer even een smiley plakken. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je wel zou begrijpen dat mijn post niet bepaald serieus bedoeld was. Mea vulva!


Pasveer doet het inderdaad heel goed bij Vitesse. Heb ik onlangs nog ergens op het forum gezegd, maar bij PSV kon hij de druk niet aan. Hij oogde bij ons onder de lat heel anders dan bij Vitesse. Ik denk ook dat daar het verschil zit tussen de goede keepers en de top(club)keepers.
De techniek hebben ze allemaal wel onder de knie, maar met de druk die bij een topclub hoort kun je omgaan of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan