Joël Drommel (GK)

Rubato

Invaller
PSV schijnt bezig te zijn met Joel Drommel en transfer van Unnerstall komt daarmee niet als een verrassing..
wie weet er meer over?
 
Is dit slechts een vermoeden van jou of van horen zeggen of heb je iets concreets gelezen hierover?
 
Normaal gesproken plaatsen we dan ook meteen een link naar het artikel of bron. Vandaar de vraag van Razinho denk ik. Ik vind er op internet niets over.
Dus wat is je bron?

Nou inmiddels is er ook een bericht in het Eindhovens dagblad verschenen


Dat ondersteunt mijn mededeling genoeg neem ik aan
 
En op het moment dat ik het topic wilde dicht gooien, kwam de bron...
Hoezo zou je het topic dicht gooien?

Ik ben je bron toch zoals je ziet

Maar mijn vraag was naar een inhoudelijke discussie

Niet naar of het überhaupt wel waar is. Anders open ik dit topic toch niet
 
Hoezo zou je het topic dicht gooien?

Ik ben je bron toch zoals je ziet

Maar mijn vraag was naar een inhoudelijke discussie

Niet naar of het überhaupt wel waar is. Anders open ik dit topic toch niet
Waarom, omdat er voorschriften zijn voor dit soort topics

[bron
 
Dan zal ik maar de eerste zijn die inhoudelijk reageert. Dit lijkt me een heel fijne transfer mochten we de strijd om drommel winnen. Ik denk ook dat we de betere papieren hebben om Drommel binnen te halen, die hoogstwaarschijnlijk een stap vooruit wil waar speeltijd wordt gegarandeerd. Dat is bij Ajax minder dan bij ons
 
Dan zal ik maar de eerste zijn die inhoudelijk reageert. Dit lijkt me een heel fijne transfer mochten we de strijd om drommel winnen. Ik denk ook dat we de betere papieren hebben om Drommel binnen te halen, die hoogstwaarschijnlijk een stap vooruit wil waar speeltijd wordt gegarandeerd. Dat is bij Ajax minder dan bij ons
Daarbij raakt ajax Onana niet kwijt deze zomer, en hebben ook nog Scherpen.
 
Is dat gegrabbel niet vooral in het begin van zijn carriere geweest?
Kan mij het van dit jaar in ieder geval niet heugen in de wedstrijden die ik zag van FcT. Maar heb niet alles van ze gezien. 1,93m, 24 jaar. Zolang de kosten binnen de perken blijven zie ik hier op voorhand geen bezwaren. Kan altijd dat die jongen het niveau niet haalt, maar harde aanwijzingen die kant op zijn er nu niet.
 
Kan mij het van dit jaar in ieder geval niet heugen in de wedstrijden die ik zag van FcT. Maar heb niet alles van ze gezien. 1,93m, 24 jaar. Zolang de kosten binnen de perken blijven zie ik hier op voorhand geen bezwaren. Kan altijd dat die jongen het niveau niet haalt, maar harde aanwijzingen die kant op zijn er nu niet.
is transfervrij
 
is transfervrij
FcT heeft nog een optie voor 1 jaar die zij eenzijdig kunnen lichten. En gezien ze daar afstevenen op een verlies van circa 8 mlj zullen ze dat doen en proberen er wat miljoenen uit te peuren.

Overigens was er afgelopen zomer interesse vanuit het buitenland, Anderlecht zou het ook zien zitten in deze jongen.
 
FcT heeft nog een optie voor 1 jaar die zij eenzijdig kunnen lichten. En gezien ze daar afstevenen op een verlies van circa 8 mlj zullen ze dat doen en proberen er wat miljoenen uit te peuren.

Overigens was er afgelopen zomer interesse vanuit het buitenland, Anderlecht zou het ook zien zitten in deze jongen.

hij gaat niet naar anderlecht
 
hij gaat niet naar anderlecht
Ik ben te weinig ingelezen in de situatie van Anderlecht, maar durf jij dit zo stellig te zeggen, hebben deze na de interesse van afgelopen zomer een andere keeper weten te halen, of is een jeugdkeeper naar tevredenheid doorgebroken? Sowieso alleen maar soundbites zonder bron of enige vorm van argumentatie plaatsen is niet de meest handige manier van communiceren over mogelijk nieuwe spelers.
 
Deze jongen heeft dit seizoen tijdens interviews al zo vaak openlijk gesolliciteerd bij Ajax, maar van mij mag hij idd zsm naar Eindhoven. Heeft de hype mee, maar is echt geen bijzondere keeper imo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan