Joël Drommel (GK)

4 miljoen voor zo'n keeper is gewoon prima, misschien zelfs wel een buitenkansje. Anders was het weer "Waarom betaalde JdJ niet een keer een relatief klein bedrag toen Drommel nog maar een kort contract had?" of "Hij laat zich weer het kaas van de brood eten, Drommel was praktisch gratis op te halen"
Ik zie d'r werkelijk geen probleem mee, sterker nog, ergens maakt t mij argwanend dat ie maar 4mlj moet kosten. Enige reden die ik kan bedenken is dat FcT echt om geld verlegen zit, maar dan nog laat je je niet een klein half jaar voor het sluiten van de markt zo in de kaarten kijken.
 
Ik zie d'r werkelijk geen probleem mee, sterker nog, ergens maakt t mij argwanend dat ie maar 4mlj moet kosten. Enige reden die ik kan bedenken is dat FcT echt om geld verlegen zit, maar dan nog laat je je niet een klein half jaar voor het sluiten van de markt zo in de kaarten kijken.
Of hij en Twente hebben bij PSV afgekeken en een mooie transfer beloofd waarin Twente niet moeilijk zou doen over de som. Maar voor Twente (dat bovengemiddeld hard geraakt zal zijn door corona, vanwege het relatief grote stadion en trouwe achterban) is 4 miljoen heel welkom in dit stadium. Wellicht zit er nog een doorverkooppercentage bij ofzo.
 
Keeper met al veel eredivisie-ervaring. Iemand die er die meteen kan staan. Keeper met een snelle spelhervatting (past bij de visie van Schmidt, maar is ook veel fijner om naar te kijken) en een gozer die wat branie uitstraalt. Zou zomaar eens een echte goeie kunnen worden.
Heeft iemand nog ergens een analyse met goede en slechte punten van Drommel? Reflexen, op de lijn, hoge ballen, 1 tegen 1....dat soort zaken.
 
Keeper met al veel eredivisie-ervaring. Iemand die er die meteen kan staan. Keeper met een snelle spelhervatting (past bij de visie van Schmidt, maar is ook veel fijner om naar te kijken) en een gozer die wat branie uitstraalt. Zou zomaar eens een echte goeie kunnen worden.
Heeft iemand nog ergens een analyse met goede en slechte punten van Drommel? Reflexen, op de lijn, hoge ballen, 1 tegen 1....dat soort zaken.
Relfexen zijn heel sterk, geloof ik. Uitkomen ietsje minder. Meevoetballend prima.

Daarnaast is hij in de laatste tijd (1 a 2 jaar) vooral veel beter geworden, dus wellicht kan hij die lijn nog doorzetten.
 
Wat een gekkie, hij hoort te weten dat zo lang Schmidt/Mvogogeval er is dat hij 0% kans maakt, dat zijn lot echt 200% op de bank zit..
Ik had gewoon gezegd dat ik er wel heen wil als Schmidt weg is
 
Prima transfer, blij dat hij niet naar Ajax gaat. Ajax heeft al genoeg keepers voor de toekomst en op dit moment vind ik Drommel nog niet goed genoeg.
Hopelijk komt het er bij PSV goed uit en krijgen we weer een fatsoenlijke optie erbij voor Oranje.
 
Wat een gekkie, hij hoort te weten dat zo lang Schmidt/Mvogogeval er is dat hij 0% kans maakt, dat zijn lot echt 200% op de bank zit..
Ik had gewoon gezegd dat ik er wel heen wil als Schmidt weg is
Kortzichtig lijkt me. Waarom zou Schmidt per se Mvogo willen opstellen? Heeft hij aandelen Mvogo of RB Leipzig? Schmidt haalde Mvogo o.a. omdat hij veel beter voetbalt dan Unnerstall. Dat is overigens al gauw, maar goed. Drommel is de meevoetbalkoning, dus past juist goed bij Schmidt. Waar ik nog niet van overtuigd ben, is dat hij meer van die "die had hij best kunnen hebben" ballen pakt dan Mvogo. Want dat onderscheidt een topkeeper van een eredivisiekeeper (of een PSV-keeper van een Twente-keeper).
 
:FP:
4mlj, jonge keeper met potentie waar ook buitenlandse clubs achteraan zitten. Staat nog een jaar onder contract. Een speler met een aflopend contract en een flink hogere leeftijd erbij haalt om de prijs raar te vinden slaat als een tang op een varken. Of moet FcT ons matsen omdat Lars toevallig voor hun koos?
Precies en ook nog is grote kans om in de nabije toekomst bij Oranje ander de lat te staan, wat natuurlijk ook altijd lekker is, prima actie van PSV
 
Kortzichtig lijkt me. Waarom zou Schmidt per se Mvogo willen opstellen? Heeft hij aandelen Mvogo of RB Leipzig? Schmidt haalde Mvogo o.a. omdat hij veel beter voetbalt dan Unnerstall. Dat is overigens al gauw, maar goed. Drommel is de meevoetbalkoning, dus past juist goed bij Schmidt. Waar ik nog niet van overtuigd ben, is dat hij meer van die "die had hij best kunnen hebben" ballen pakt dan Mvogo. Want dat onderscheidt een topkeeper van een eredivisiekeeper (of een PSV-keeper van een Twente-keeper).

Reden: Schmidt bad. Hur hur.
 
Vier miljoen voor een keeper terwijl de portemonnee redelijk leeg is. Volgens mij heb je andere prioriteiten in de verdediging.
PSV zal hoogstwaarschijnlijk Dumfries, Malen en Ihattaren verkopen deze zomer dus dan komt er hopelijk genoeg geld vrij voor een verdediger
 
Kortzichtig lijkt me. Waarom zou Schmidt per se Mvogo willen opstellen? Heeft hij aandelen Mvogo of RB Leipzig?

Heel simpel, faalt Mvogo dan faalt Schmidt, die moet ten koste van alles dus spelen en succes leveren omdat die gelinkt is aan de trainer/aankoop.
Unnerstall was voor mij meer dan goed dan had je de wannabe Onana + Drommel niet eens nodig gehad, geld is hard nodig op andere plekken dan de keeper issues waar geld aan word verspilt, alweer..
 
Ja maar met Malen, Dumfries en Ihattaren verkoop je ook drie van je beste spelers per linie.
Normaal gesproken wel alleen sinds het nieuwe kalenderjaar vind ik Malen en Dumfries beide vaak drama en met het geld wat vrij komt moeten ze echt wel te vervangen zijn, Ihattaren is in mijn ogen by far niet de beste middenvelder ik vind Götze, Gakpo en Madueke velen malen beter.
 
Heel simpel, faalt Mvogo dan faalt Schmidt, die moet ten koste van alles dus spelen en succes leveren omdat die gelinkt is aan de trainer/aankoop.
Unnerstall was voor mij meer dan goed dan had je de wannabe Onana + Drommel niet eens nodig gehad, geld is hard nodig op andere plekken dan de keeper issues waar geld aan word verspilt, alweer..
Unnerstall wilde zelf waarschijnlijk weg, en verder hebben we geen keepers meer. Mvogo werd beter geacht dan Unnerstall en dan is het ook logisch dat hij speelt.

Met Drommel heb je een doelman die nog kan groeien en de komende jaren vaste waarde kan zijn.
 
Unnerstall wilde zelf waarschijnlijk weg, en verder hebben we geen keepers meer. Mvogo werd beter geacht dan Unnerstall en dan is het ook logisch dat hij speelt.

Met Drommel heb je een doelman die nog kan groeien en de komende jaren vaste waarde kan zijn.
Maar PSV heeft toch aan het begin van het seizoen al 1 of 2 jonge keepers gehaald? Die weten dan ook dat ze niet meer aan de beurt komen voorlopig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan