Joël Drommel (GK)

Als ik hem hoor praten in de auto met Andy dan zeg ik niet doen.
Zie ik een compilatie op youtube zie ik veel van Van Breukelen in hem terug.
Alleen daarom al doen.
 
Valt wel op dat we op dit forum ervan houden om een pispaal te hebben binnen PSV. Die pispaal kan dan ook he-le-maal niets meer goed doen.
 
Voor een keeper is het veel geld dus dan mag je ook wel verwachten dat hij erg goed is. Als ik het zo lees zijn er best wat twijfels en voor een club die niet het budget van Ajax heeft weet ik toch niet of we er wel verstandig aan doen. Zijn er geen goedkopere opties?
 
Hij loopt niet uit z’n contract. Dan had je met Twente niks te schaften.
Nee, maar over een jaar wel en dan is ie gratis. Mvogo hebben we nog een jaar en Twente kan het salaris van Drommel door het lichten van die optie eigenlijk niet/nauwelijks opbrengen schijnt. En Ajax wil Onana langer vastleggen dus Twente blijft straks lekker met Drommel zitten.
 
Nee, maar over een jaar wel en dan is ie gratis. Mvogo hebben we nog een jaar en Twente kan het salaris van Drommel door het lichten van die optie eigenlijk niet/nauwelijks opbrengen schijnt. En Ajax wil Onana langer vastleggen dus Twente blijft straks lekker met Drommel zitten.
Maar dat was niet de stelling.
 

Drommel vindt vraagprijs FC Twente voor zijn overstap naar PSV ‘een beetje aan de forse kant’

link

Een beetje? o.O
FC Twente is helemaal gek. :maniac: Ze hebben Unnerstall al gecontracteerd.
PSV moet voet bij stuk houden. Twente kan akkoord gaan met het bod en anders kunnen ze stikken.
Laat Twente maar zitten met 2 keepers.
€ 6 miljoen krijgen ze nooit voor een keeper waarvoor ze een optie hebben voor nog een extra jaar.
Als ze Unnerstall in de goal zetten hebben ze een ontevreden reservekeeper Drommel die na een jaar transfervrij weggaat. Als ze Drommel in de goal zetten hebben ze een ontevreden Unnerstall op de bank zitten.

De club uit het oosten van het land die al naar de amateurs verbannen had moeten worden of verboden had moeten worden moet maar eens een toontje lager gaan zingen. :braak:
 

Drommel vindt vraagprijs FC Twente voor zijn overstap naar PSV ‘een beetje aan de forse kant’

link

Een beetje? o.O
FC Twente is helemaal gek. :maniac: Ze hebben Unnerstall al gecontracteerd.
PSV moet voet bij stuk houden. Twente kan akkoord gaan met het bod en anders kunnen ze stikken.
Laat Twente maar zitten met 2 keepers.
€ 6 miljoen krijgen ze nooit voor een keeper waarvoor ze een optie hebben voor nog een extra jaar.
Als ze Unnerstall in de goal zetten hebben ze een ontevreden reservekeeper Drommel die na een jaar transfervrij weggaat. Als ze Drommel in de goal zetten hebben ze een ontevreden Unnerstall op de bank zitten.

De club uit het oosten van het land die al naar de amateurs verbannen had moeten worden of verboden had moeten worden moet maar eens een toontje lager gaan zingen. :braak:
En wij, de huidige nummer 2 die van iedereen verliest in Europa mag wel overal de hoofdprijs voor vangen. Lammers 9 miljoen is gewoon lachwekkend. Verder kopen we wel Bruma voor 13 miljoen en Baumgartl voor 10 miljoen.
Wanneer PSV er geen miljoen bij wilt doen zijn ze gewoon niet zeker van hun zaak en moeten ze gewoon verder kijken of Mvogo gewoon lekker laten staan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan