Jetro vroeg zich op Twitter af wanneer hij een Feyenoord-shirt kreeg. "“Of moet ik een trannie maken naar Feyenoord om er een te krijgen?”Jetro als trannie heeft wel iets weg van Oprah.:grin:

HTuiOS8.png
 
Jetro vroeg zich op Twitter af wanneer hij een Feyenoord-shirt kreeg. "“Of moet ik een trannie maken naar Feyenoord om er een te krijgen?”Jetro als trannie heeft wel iets weg van Oprah.:grin:

HTuiOS8.png
Mag je wel als trannie verkleed, maar niet als zwarte piet?
 
Ga je nou zomaar van een geslacht uit? Misschien heeft ze/ hij/ een wel de voorkeur voor man. Jij bent niet Woke Dude! (Of Dudette).

Zwarte pet dan! Zijn petten onzijdig in het dictee der Nederlandsche taal?
 
Jullie maken er nu een grapje van, maar mijn vraag was serieus. Krom toch? Je mag je niet als de ene minderheid verkleden, maar wel als de ander?
 
Als negenjarige offer je jezelf niet zozeer op hoor, want als je gepakt wordt gaan je ouders gewoon nat.
Dramaverhaal.
 
Uberhaupt het probleem van deze generatie. (Oeps - wat zeg ik, mijn generatie.) Niet alleen voetballers.

Deze past ook weer in de sprookjescategorie waar dit soort delusional voetballers respect mee denken af te dwingen bij de buhne. Het leven voor jongeren is relatief zo zorgeloos geworden dat men haast lijkt te hunkeren naar de ghetto. Het aantal wannabe-gangsters is ontelbaar, waarschijnlijk geinspireerd door films die dit soort verhalen meestal in een heroische vorm weten te gieten. Het aantal reacties in de trant van "respect" onder dat artikel vind ik ook weer om te kotsen werkelijk.

Ik zou vooral respect voor hem hebben gehad wanneer hij gezien zijn talent en potentie Marcelo eens uit de basis had gespeeld bij Real Madrid. Zo'n Braziliaan kon hem vervolgens wellicht ook als bonus bij brengen hoe het daadwerkelijk voelt om in arme Braziliaanse sloppenwijken te leven, waar men niet eens geld heeft om de voetbalschoenen te bekostigen. Daar hebben ze andere zorgen dan het verkrijgen van wat "startkapitaal".

Als ik niet beter had geweten dan was mijn jeugd voldoende reden om wekelijks op zoek te gaan naar een plofkraakje ipv me braaf te melden op kantoor.
 
Dat die ouders daar ook mee akkoord gingen zeg.... En dat je van jongs af aan dit dus kennelijk heel normaal vindt.. Sommige ouders verdienen het ook niet om een ouder te zijn. Vind ik nog heel knap hoe die het doet, ondanks en niet dankzij zijn opvoeding.
 
Uberhaupt het probleem van deze generatie. (Oeps - wat zeg ik, mijn generatie.) Niet alleen voetballers.

Deze past ook weer in de sprookjescategorie waar dit soort delusional voetballers respect mee denken af te dwingen bij de buhne. Het leven voor jongeren is relatief zo zorgeloos geworden dat men haast lijkt te hunkeren naar de ghetto. Het aantal wannabe-gangsters is ontelbaar, waarschijnlijk geinspireerd door films die dit soort verhalen meestal in een heroische vorm weten te gieten. Het aantal reacties in de trant van "respect" onder dat artikel vind ik ook weer om te kotsen werkelijk.

Ik zou vooral respect voor hem hebben gehad wanneer hij gezien zijn talent en potentie Marcelo eens uit de basis had gespeeld bij Real Madrid. Zo'n Braziliaan kon hem vervolgens wellicht ook als bonus bij brengen hoe het daadwerkelijk voelt om in arme Braziliaanse sloppenwijken te leven, waar men niet eens geld heeft om de voetbalschoenen te bekostigen. Daar hebben ze andere zorgen dan het verkrijgen van wat "startkapitaal".

Als ik niet beter had geweten dan was mijn jeugd voldoende reden om wekelijks op zoek te gaan naar een plofkraakje ipv me braaf te melden op kantoor.
Lading augurken op? Wat een zure reactie zeg. Het idee dat Willems die zegt om respect af te dwingen komt louter uit jouw eigen brein.
 
Ik word inderdaad zuur van voetballers die doen alsof het zwaar hebben (gehad). 9 van de 10 keer enorm verwend gelul. Daar past deze prima tussen.
Oneens. Op de zoontjes van van Bommel of justin Kluivert na natuurlijk waarbij n boys from de hood imago belachelijk you zijn, zijn er echt wel jongens waarbij het allemaal van wat verder weg moest komen. Memphis en Willems als voorbeelden bij PSV?
 
Terug
Bovenaan Onderaan