Jetro per direct naar New C. United. Mooie stap voor Jetro en hopelijk gaat hij het maken daar. “Maar” 25 jaar, dus het kan nog.
 
Jetro per direct naar New C. United. Mooie stap voor Jetro en hopelijk gaat hij het maken daar. “Maar” 25 jaar, dus het kan nog.
Championship? Niet echt een stap omhoog.

Maar goed, hopelijk kan hij daar uitblinken en een echte stap maken. Maar ik vrees dat dat lastig wordt. Dat hoge tempo etc.
 
Heeft Newcastle zojuist met een prachtige kapbeweging + schot tegen en in Liverpool op voorsprong gezet. Valt ook op met zijn voorzet. Het zit er nog steeds wel in, hopelijk vorm vasthouden en weer in Oranje. Hij is 25, zijn carrière duurt dus nog wel even.
 
Heeft Newcastle zojuist met een prachtige kapbeweging + schot tegen en in Liverpool op voorsprong gezet. Valt ook op met zijn voorzet. Het zit er nog steeds wel in, hopelijk vorm vasthouden en weer in Oranje. Hij is 25, zijn carrière duurt dus nog wel even.

Blijft ook een prachtige linksback met een heerlijke linker. In welke seizoen had die ook alweer 10(?) assist's ofzo? Was dat niet in 15-16?

Moet gewoon constanter worden. Iedere week spelen bij Newcastle.
 
Jezus, wat - een - goal.

Die Jetro. Had de Marcelo van Nederland kunnen worden gezien zijn talent en kwaliteiten, maar als ik weer zie hoe hij met overgewicht kampt lijkt het toch alle schijn te hebben van een te slappe mentaliteit.

Overigens is hij nog altijd pas 25. Het is te hopen dat hij het licht nog gaat zien en echt gaat leven als een topsporter. Strak dieet, vol trainen. Dan kan die jongen simpelweg wereldtop worden op linksback. Eeuwig zonde zo.
 
Heerlijk doelpunt van Willems, prachtige schijnbeweging natuurlijk. Een die we al vaker van hem gezien hebben. Bijna een identieke goal als die hij ooit tegen AZ maakte in Alkmaar.

Het is inderdaad te hopen dat zowel Jetro Willems als Patrick v. Aanholt beiden eens het maximale uit hun carriere gaan halen. Ik vermoed namelijk ook, dat het bij beiden spelers niet helemaal lekker ligt, dat Daley Blind bij Oranje op hun positie staat. Een positie waar Blind nota bene niet eens uit de voeten komt.

Jetro Willems heeft natuurlijk qua fundamentele kwaliteiten alles waarover een linksback van Oranje dient te beschikken.
 
Heerlijk doelpunt van Willems, prachtige schijnbeweging natuurlijk. Een die we al vaker van hem gezien hebben. Bijna een identieke goal als die hij ooit tegen AZ maakte in Alkmaar.

Het is inderdaad te hopen dat zowel Jetro Willems als Patrick v. Aanholt beiden eens het maximale uit hun carriere gaan halen. Ik vermoed namelijk ook, dat het bij beiden spelers niet helemaal lekker ligt, dat Daley Blind bij Oranje op hun positie staat. Een positie waar Blind nota bene niet eens uit de voeten komt.

Jetro Willems heeft natuurlijk qua fundamentele kwaliteiten alles waarover een linksback van Oranje dient te beschikken.
Blind heeft 1 ding wat Jetro nooit heeft gehad: hard werken en mentaliteit tonen ook al is de hele wereld tegen je. Het moet toch iets zijn waardoor 4 bondscoaches wel consequent Blind opstellen en Jetro totaal negeren.
 
Blind heeft 1 ding wat Jetro nooit heeft gehad: hard werken en mentaliteit tonen ook al is de hele wereld tegen je. Het moet toch iets zijn waardoor 4 bondscoaches wel consequent Blind opstellen en Jetro totaal negeren.

Waarvan 1 zijn pa was (en die bij diens voorgangers tevens staflid was..;) ). Desalnietemin was Willems in zijn laatste seizoen PSV en eerste half jaar Dsl ook geen onverdeeld succes. Aangezien de backs op dit moment geen uitgemaakte zaak zijn kan hij de vlgnde interland periode er zo weer bijzitten. Zo'n doelpuntje helpt daar vast ook bij (Koeman zal t vast meekrijgen).
 
Blind heeft 1 ding wat Jetro nooit heeft gehad: hard werken en mentaliteit tonen ook al is de hele wereld tegen je. Het moet toch iets zijn waardoor 4 bondscoaches wel consequent Blind opstellen en Jetro totaal negeren.
Feit is echter dat ook v. Aanholt, die in mijn optiek behoorlijke mentaliteit toont en blijft knokken voor zijn plek niet opgesteld wordt. Een linksback die voetballend zijn bijdrage aan het elftal kan leveren op een manier zoals Blind dit nooit zal kunnen. Simpelweg vanwege een gebrek aan kwaliteit op die positie.

Tevens heb ik het idee dat een hoop trainers ook nog in het verleden leven en nog altijd teren op die geweldige opening van Daley Blind, die vervolgens door v. Persie a la Bakhuis werd binnengeknikt. Nu weet ik niet of dit het geval is, maar ik heb het idee dat mede hierdoor vele bondscoaches en trainers nog altijd het idee hebben dat Blind ook op linksback gebruikt kan worden.
 
Pfff de ene na andere opties voor Koeman vallen achter elkaar uit. Willems begon nu echt in beeld te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan