Is er eigenlijk een doorverkoop percentage afgesproken bij de transfer van Willems?
 
Ik vrees dat Jetro nooit de echte top gaat halen. Terwijl hij toch zwemt in de aanleg. Teveel worstelen met mentale zaken.
 
Wat ik veel schokkender maar ook weer minder verrassend vind is die actie vooraf, waarbij hij letterlijk naar die bal toekuiert alsof hij op het trainingsveld staat en er geen tegenstander is. Dan komt er een tegenstander aangesneld om hem die bal af te pakken en lijkt hij daardoor verrast en geïrriteerd te raken, en reageert vervolgens zo.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat ik veel schokkender maar ook weer minder verrassend vind is die actie vooraf, waarbij hij letterlijk naar die bal toekuiert alsof hij op het trainingsveld staat en er geen tegenstander is. Dan komt er een tegenstander aangesneld om hem die bal af te pakken en lijkt hij daardoor verrast en geïrriteerd te raken, en reageert vervolgens zo.
IQ en gewicht samen 100.
 
Jetro Willems is 3 wedstrijden geschorst. Dan komt hij er nog goed mee weg. Schorsing had veel hoger uit kunnen vallen.
Hij mist nu wel 3 topwedstrijden Borussia Dortmund (14 september), RB Leipzig (23) en Borussia Mönchengladbach (26).
En daarna is het maar de vraag of hij weer in de basis komt.
 
Jetro Willems is 3 wedstrijden geschorst. Dan komt hij er nog goed mee weg. Schorsing had veel hoger uit kunnen vallen.
Hij mist nu wel 3 topwedstrijden Borussia Dortmund (14 september), RB Leipzig (23) en Borussia Mönchengladbach (26).
En daarna is het maar de vraag of hij weer in de basis komt.
Valt inderdaad mee, had eerder iets richting 5 a 8 verwacht.
 
Net even 5 minuten gekeken naar Eintracht-Inter. Jetro is minimaal 10 kilo afgevallen ( zegt wel iets over PSV dat hij hier maar zijn goddelijke gang mocht gaan..). En hij speelt op het middenveld.
 
Net even 5 minuten gekeken naar Eintracht-Inter. Jetro is minimaal 10 kilo afgevallen ( zegt wel iets over PSV dat hij hier maar zijn goddelijke gang mocht gaan..). En hij speelt op het middenveld.

Wel vast op de bank, heeft zijn basisplek als linksback kwijtgeraakt.
 
Net even 5 minuten gekeken naar Eintracht-Inter. Jetro is minimaal 10 kilo afgevallen ( zegt wel iets over PSV dat hij hier maar zijn goddelijke gang mocht gaan..). En hij speelt op het middenveld.
Een beetje de Romero van de achterhoede.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een beetje de Romero van de achterhoede.

Het afvallen komt misschien overeen, maar waar Willems fit op de bank zit bevindt Romero zich thuis op de bank.

Kostic (oud-Groningen) waaraan hij zijn basisplek kwijtraakte is iemand die als wingback in een 3-5-2 maar blijft razen en razen met zijn loopvermogen. Daarop las ik Willems laatst roepen dat hij simpelweg niet zo'n speler is, want hij is een 'voetballende back' (o.i.d.). Dan heb je de boodschap van het moderne voetbal en de functieomschrijving van een wingback mijns inziens gewoonweg niet begrepen. Loopvermogen en arbeid is iets dat iedereen kan, dat is iets heel anders dan het talent om een bal met veel gevoel voor de goal te kunnen slingeren, dat Jetro toevallig gegeven is. Hij heeft het talent om de echte top te halen, maar als ik dat soort dingen lees durf ik wel te beweren dat hij dat nooit gaat halen.
 
Net even 5 minuten gekeken naar Eintracht-Inter. Jetro is minimaal 10 kilo afgevallen ( zegt wel iets over PSV dat hij hier maar zijn goddelijke gang mocht gaan..). En hij speelt op het middenveld.

Echter nog steeds dezelfde mentaliteit, denkend dat hij een god is, en dat hij het allemaal wel even op z'n gemakje uit zijn mouw gaat schudden; en dan verbaasd zijn dat hij op de bank belandt. Nee, Willems kun je wel afschrijven. Mentaal ongeschikt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Echter nog steeds dezelfde mentaliteit, denkend dat hij een god is, en dat hij het allemaal wel even op z'n gemakje uit zijn mouw gaat schudden; en dan verbaasd zijn dat hij op de bank belandt. Nee, Willems kun je wel afschrijven. Mentaal ongeschikt.
Toch wel jammer. In potentie 10 keer beter dan bijv een Blind maar kijk hoe Blind alles uit zijn mogelijkheden haalt en hoe Willems met zijn potentie omgaat. Toen hij 17 was dacht ik: opnieuw een internationaal toptalent die zich aandient...
 
Terug
Bovenaan Onderaan