Wel grappig die foto. Normaal zien de speler's er heel netjes uit,(strak in pak etc) Hij gewoon in trainingsbroek en t shirt.
 
Wel grappig die foto. Normaal zien de speler's er heel netjes uit,(strak in pak etc) Hij gewoon in trainingsbroek en t shirt.

spider pig, spider pig

does whatever spider pig does

can he swing, from a web

no he can't, he's a pig

look out, he is the spider pig
:clap:
 
Aangezien hij na de blessure van Pieters en de twijfelachtige optredens van Tamata zeker speeltijd gaat krijgen, is deze topic verplaatst naar het selectie-onderdeel.
 
Hij speelt beter dan Tamata!

Hij gooit ver in, maar we hebben wel snel een stand in voor hem nodig, want Tamata is er denk ik lang uit
 
Hij speelt beter dan Tamata!

Hij gooit ver in, maar we hebben wel snel een stand in voor hem nodig, want Tamata is er denk ik lang uit

Ik maakte tijdens de wedstrijd nog een wat flauwe opmerking over het ingooien, maar voor een back is dat heel handig zag ik tijdens de wedstrijd, die gooien meer dan dat ze tegen een bal aanschoppen bijna.

Een paar keer ging hij ingooien zo rond de middellijn, Twente dacht slim te zijn door kort en fel te dekken en hij gooide doodleuk die bal over ze heen :D
 
Ik maakte tijdens de wedstrijd nog een wat flauwe opmerking over het ingooien, maar voor een back is dat heel handig zag ik tijdens de wedstrijd, die gooien meer dan dat ze tegen een bal aanschoppen bijna.

Een paar keer ging hij ingooien zo rond de middellijn, Twente dacht slim te zijn door kort en fel te dekken en hij gooide doodleuk die bal over ze heen :D

Zoek maar eens wat beelden op van een zekere Rory Delap. Dan zie je wat ingooien kunnen opleveren. ;)
 
Prachtige dynamische speler, die kracht en snelheid aan techniek koppelt. Een aanwinst voor de verdediging.
 
Ik ben spontaan fan geworden van deze jongen! Mooiste vond ik dat die echt met lef voetbalde terwijl hij nog maar 17 jaar is! Maar goede ingooien, volgends mij ook goede techniek maar hijs wist bijvoorbeeld ook de kopduels te winnen. Egt top:)
 
Tegen Vitesse speelde hij heel aardig. Toch dacht ik toen hij erin kwam: "Oh fuck, tegen Twente, dit kan niet goed gaan." En die gozer speelt vervolgens gewoon beresterk. Super!
 
Tegen Vitesse speelde hij heel aardig. Toch dacht ik toen hij erin kwam: "Oh fuck, tegen Twente, dit kan niet goed gaan." En die gozer speelt vervolgens gewoon beresterk. Super!

Ik dacht geluk bij een ongeluk...ook al begon Tamata goed aan de wedstrijd. Willems deed het alleen nóg beter dan ik had verwacht.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg vond dat Tamata uit het veld moest. Ik ben echte een fan van Willems :)
 
Wat goed is komt snel en dat geldt ook voor Willems. Ik zou een lans willen breken voor Elvio Overbeek. Vind hem in vele opzichten te vergelijken met Willems. Denk dat hij met dezelfde power de rechterkant zou kunnen bestrijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan