Jesper Uneken (A)

PSVkanalles

International
Naam: Jesper Uneken
Geboortedatum: 9 augustus 2004
Geboorteplaats: 's-Hertogenbosch
Nationaliteit: Nederland
Positie: Spits
Contract tot: Zomer 2025

Jesper Uneken, dan man die scoorde bij zijn debuut, heeft nog geen eens een eigen topic. Dus bij deze. ;)

Hij wordt in de kleedkamer Luuk Junior genoemd, benieuwd of hij dat in de toekomst kan waar maken.
 
Ik heb er geen hele hoge verwachtingen van. Vrij houterig en verder niet bijzonder. Dat is allemaal geen schande natuurlijk, maar denk dat dit een gevalletje ''gaat straks naar Utrecht/Twente/NEC'' wordt en dat hij niet echt doorbreekt in het eerste. Natuurlijk erg leuk voor hem dat hij in de hoofdmacht gescoord heeft, ook al was die wedstrijd al lang en breed beslist.
 
Pfff nog even en de generatie is er die nog niet geboren waren in 2007. 1988 heb ik me allang bij neergelegd maar zelfs 2007 is nu al een eeuwigheid geleden zeg.
 
Ik heb er geen hele hoge verwachtingen van. Vrij houterig en verder niet bijzonder. Dat is allemaal geen schande natuurlijk, maar denk dat dit een gevalletje ''gaat straks naar Utrecht/Twente/NEC'' wordt en dat hij niet echt doorbreekt in het eerste. Natuurlijk erg leuk voor hem dat hij in de hoofdmacht gescoord heeft, ook al was die wedstrijd al lang en breed beslist.
Allemaal nog van die kinderkoppies. Rijkhof is er ook zo 1. Denk wel dat deze jongen er heel dicht tegenaan kan komen. Ook een vader die verstandig is dus de basis is goed.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan