Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Niet meer dan logisch. Wel meer obv de vacature dan obv zijn progressie, maar goed. Dat was ook zo bij Dams.Is overgeheveld naar het eerste elftal.
Traint vanaf nu daar dan ook mee.
Niet meer dan logisch. Wel meer obv de vacature dan obv zijn progressie, maar goed. Dat was ook zo bij Dams.

Tja, meer een opvullertje voor een selectieplek inderdaad. Denk dat Bosz eerder de voorkeur aan een Til zal geven indien mogelijk.Niet meer dan logisch. Wel meer obv de vacature dan obv zijn progressie, maar goed. Dat was ook zo bij Dams.
Komende zomer voor 15m verkopen aan Al-Ettifaq of zoWie weet doet op hoger niveau trainen wonderen, en gaat hij zelf ook snel grote stappen zetten in niveau![]()

Dat is bij de webmaster van PSV nog niet bekend dan... https://www.psv.nl/teams?team=psv1Is overgeheveld naar het eerste elftal.
Traint vanaf nu daar dan ook mee.
Ontkenningsfase, ik doe ook alsof ik de tweet van Rik niet gelezen hebDat is bij de webmaster van PSV nog niet bekend dan... https://www.psv.nl/teams?team=psv1
Dat is bij de webmaster van PSV nog niet bekend dan... https://www.psv.nl/teams?team=psv1

Toen ik nog mod was hier werd er met de ijzeren hand geregeerd en had ik je zonder pardoes een ban gegeven voor deze opmerkingNet zulkeluiedrukke moderators als het PSV forum misschien?![]()
Ze noemden je ook wel Aziz BanhichToen ik nog mod was hier werd er met de ijzeren hand geregeerd en had ik je zonder pardoes een ban gegeven voor deze opmerking
Veerman toch?Tja, meer een opvullertje voor een selectieplek inderdaad. Denk dat Bosz eerder de voorkeur aan een Til zal geven indien mogelijk.
Uneken 20mlj deze zomerNiet meer dan logisch. Wel meer obv de vacature dan obv zijn progressie, maar goed. Dat was ook zo bij Dams.

Op basis van hoe hij zich dit seizoen heeft gemanifesteerd ben ik er niet rouwig om.Uneken mogelijk weg deze zomer. "Kijkje in een andere keuken is een optie"
![]()
PSV zwaait spits mogelijk uit: 'Kijkje in andere keuken is een reële optie'
Jesper Uneken bekijkt de opties om volgend seizoen bij een andere club te voetballen. De spits van Jong PSV wil en mag vlieguren maken bij een andere club, en denkt zelf dat hij toe is aan de volgende stap in zijn carrière.www.voetbalprimeur.nl
Bas rejoice!
Zeker niet. Wie weet wat een verhuur nog kan betekenen, maar als we hem kunnen slijten zou ik er niet voor gaan liggen.Op basis van hoe hij zich dit seizoen heeft gemanifesteerd ben ik er niet rouwig om.
Uneken mogelijk weg deze zomer. "Kijkje in een andere keuken is een optie"
![]()
PSV zwaait spits mogelijk uit: 'Kijkje in andere keuken is een reële optie'
Jesper Uneken bekijkt de opties om volgend seizoen bij een andere club te voetballen. De spits van Jong PSV wil en mag vlieguren maken bij een andere club, en denkt zelf dat hij toe is aan de volgende stap in zijn carrière.www.voetbalprimeur.nl
Bas rejoice!
Klopt, misschien een bovenkantje KKD club.Ik kan me niet voorstellen dat er een Eredivisieteam met interesse is.
Twente, bij pappie.Ik kan me niet voorstellen dat er een Eredivisieteam met interesse is.