Eerlijk gezegd vind ik niet dat Faber na het trainingskamp opeens weer voor Zoet moet kiezen. Tenzij Zoet vele malen beter blijkt, maar indien ze ongeveer even goed zijn, dan moet Faber Unnertall toch wel een serieuze kans geven als eerste keeper, totdat ook hij opzichtig begint te blunderen onder de lat...

Faber zei dat Zoet het al die jaren prima had gedaan onder de lat. Nu maar hopen dat dit het politiek correcte antwoord is dat hij aan de media geeft, en dat hij er in werkelijkheid niet zo over denkt...
 
Zoet gaat de strijd aan en gaat dus mee naar Qatar.
Hij moet wel. Kan me niet voorstellen dat er ook maar één club op de "diensten" van Zoet zit te wachten.

Nietszeggend artikel, inderdaad. Tot op het moment dat er concrete interesse is zal hij altijd de strijd aangaan.
Ik sluit overigens niet uit dat een club die voor een half seizoen op zoek is naar een keeper - wellicht door blessure van hun eerste keep - bij Zoet uitkomt. Is denk ik voor iedereen op het moment de beste oplossing. Het zou erg zonde zijn als hij het EK moet missen.
 
Nietszeggend artikel, inderdaad. Tot op het moment dat er concrete interesse is zal hij altijd de strijd aangaan.
Ik sluit overigens niet uit dat een club die voor een half seizoen op zoek is naar een keeper - wellicht door blessure van hun eerste keep - bij Zoet uitkomt. Is denk ik voor iedereen op het moment de beste oplossing. Het zou erg zonde zijn als hij het EK moet missen.
Ik juich voor Oranje, dus het zou allesbehalve zonde zijn.
 
Ik juich voor Oranje, dus het zou allesbehalve zonde zijn.

Die andere gasten die Koeman steeds oproept, dat is zeker internationaal bezien toch ook brandhout?
Ik zou het logisch vinden als hij Krul meeneemt. Die lijkt zichzelf net op tijd hervonden te hebben in de Premier League.
 
Die andere gasten die Koeman steeds oproept, dat is zeker internationaal bezien toch ook brandhout?
Ik zou het logisch vinden als hij Krul meeneemt. Die lijkt zichzelf net op tijd hervonden te hebben in de Premier League.
Ja, zij voldoen stuk voor stuk niet, inderdaad.
 
Die andere gasten die Koeman steeds oproept, dat is zeker internationaal bezien toch ook brandhout?
Ik zou het logisch vinden als hij Krul meeneemt. Die lijkt zichzelf net op tijd hervonden te hebben in de Premier League.

Al is het maar voor een Penaltyreeks. ;)
 
Zoet mag weg bij PSV. Dat zou voor zowel PSV als voor Zoet het beste zijn. Zoet heeft z'n beste tijd gehad, is 29 jaar en voor de toekomst van PSV niet meer bruikbaar. PSV moet doorschakelen naar jonge talentvolle keepers. Zoet kan nog prima in de middenmoot of in een beperkt buitenland terecht. Zou ik doen.
 
Zoet mag weg bij PSV. Dat zou voor zowel PSV als voor Zoet het beste zijn. Zoet heeft z'n beste tijd gehad, is 29 jaar en voor de toekomst van PSV niet meer bruikbaar. PSV moet doorschakelen naar jonge talentvolle keepers. Zoet kan nog prima in de middenmoot of in een beperkt buitenland terecht. Zou ik doen.
Is dat jouw mening of komt dit van PSV vandaan? Overigens wel eens.
 
Is dat jouw mening of komt dit van PSV vandaan? Overigens wel eens.

JdJ heeft het tegen de pers verteld. Zoet en Pereiro mogen weg. Pereiro was natuurlijk al een aflopende zaak, maar omdat die zich in de kijker wil spelen voor de Copa America heeft ie alsnog oren naar een wintertransfer.
 
Zoet mag weg bij PSV. Dat zou voor zowel PSV als voor Zoet het beste zijn. Zoet heeft z'n beste tijd gehad, is 29 jaar en voor de toekomst van PSV niet meer bruikbaar. PSV moet doorschakelen naar jonge talentvolle keepers. Zoet kan nog prima in de middenmoot of in een beperkt buitenland terecht. Zou ik doen.

Dan denk ik dat het "alles is vergeven en vergeten" t.a.v. MvB's blunder toch niet helemaal vergeven en vergeten is.
 
Oke dan :ROFL:

Nou hopelijk komt hij er een beetje bovenop daar zodat we hem aankomende zomer voor een mooi bedrag kunnen verkopen
 
Gaat dus niet de strijd aan, blijkbaar dus echt mentaal te zwak voor een (tijdelijke) reserverol. Nu maar hopen dat Unnerstall voldoet en niet geblesseerd raakt..
 
Gaat dus niet de strijd aan, blijkbaar dus echt mentaal te zwak voor een (tijdelijke) reserverol. Nu maar hopen dat Unnerstall voldoet en niet geblesseerd raakt..

Veel te voorbarige conclusie. Heeft niks met strijd te maken als Faber al een keuze heeft gemaakt. Een keeper wissel je eenmaal niet snel en zijn EK staat zo op de tocht.

Wat een wanbeleid bij onze club!

In plaats van een fatsoenlijke back verhuren we onze 1e keeper....
 
Veel te voorbarige conclusie. Heeft niks met strijd te maken als Faber al een keuze heeft gemaakt. Een keeper wissel je eenmaal niet snel en zijn EK staat zo op de tocht.

Wat een wanbeleid bij onze club!

In plaats van een fatsoenlijke back verhuren we onze 1e keeper....
Dus omdat er geen fatsoenlijke back is mag er op andere posities niets gebeuren?

Begrijpelijke move wel.
 
Veel te voorbarige conclusie. Heeft niks met strijd te maken als Faber al een keuze heeft gemaakt. Een keeper wissel je eenmaal niet snel en zijn EK staat zo op de tocht.

Wat een wanbeleid bij onze club!

In plaats van een fatsoenlijke back verhuren we onze 1e keeper....
Hij gaat (tijdelijk?) voor een garantie op speeltijd. Niet zo gek, toch? Bij Utrecht krijgt hij meer schoten op goal. Eens kijken of hij zich, net zoals toen bij RKC, kan onderscheiden.

Wel een verrassende move trouwens.
 
Veel te voorbarige conclusie. Heeft niks met strijd te maken als Faber al een keuze heeft gemaakt. Een keeper wissel je eenmaal niet snel en zijn EK staat zo op de tocht.

Wat een wanbeleid bij onze club!

In plaats van een fatsoenlijke back verhuren we onze 1e keeper....

Waarom is dit een wanbeleid? Volgens mij is dit zoals de dingen gaan, kan niemand hier iets aan doen, en bewandelt PSV de koninklijke weg.

De wissel van Zoet lag voor de hand, hij bracht gewoon te weinig voor een basisplek (ik heb het even niet op de manier hoe, dat was niet bepaald fraai). Tegelijkertijd wil hij wel blijven spelen om in beeld bij Koeman te blijven - ook heel begrijpelijk. En ik neem aan dat in de winterstop duidelijk bleek dat er wat dat betreft bij PSV nog weinig perspectief was. Prima dat PSV hieraan meewerkt, ik zou niet weten wat je aan een gedemotiveerde tweede keeper hebt.

Het probleem zit hem volgens mij dat Zoet niet gewoon in de zomer is vertrokken... Waarom is dat niet gelukt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan