Precies het gaat om de houding van de club, hoe hoog je het spel speelt en hoe slim je de mindere spelers toch voor grof geld kunt slijten aan de grote clubs. De middelmaten of een Arias gaan bij ons voor veel minder weg dan wanneer je kijkt naar de vergelijkbare spelers die door Ajax worden verkocht. Een Memphis voor grof geld verkopen is geen kunst. Zelfs AZ verkoopt zijn beste spelers na 1 seizoen al voor grof geld...

Graag feiten en wel appels met appels vergelijken en ook even de juiste bedragen erbij.
 
Graag feiten en wel appels met appels vergelijken en ook even de juiste bedragen erbij.
Doe je ogen open, lees beter en je komt ze tegen. En als je ze niet wil tegen komen, dan is dat ook prima maar deze spam van jou werkt niet meer.
 
Doe je ogen open, lees beter en je komt ze tegen. En als je ze niet wil tegen komen, dan is dat ook prima maar deze spam van jou werkt niet meer.

Ogen wijd open en ik las dat jij Sanchez inboekt op 50 miljoen zegt mij al genoeg dat je aanstuurt op jou gelijk.
 
Ogen wijd open en ik las dat jij Sanchez inboekt op 50 miljoen zegt mij al genoeg dat je aanstuurt op jou gelijk.
Dat bedrag is inclusief de bonussen, dus dat klopt. Als dat niet klopt dan kloppen heel wat bedragen bij ons ook niet, of het nou aankopen zijn of de verkochte spelers. We zeggen nu toch ook dat Arias voor 15 miljoen gaat terwijl we feitelijk 11,5 ontvangen??
Maar weet je, lees en geloof wat je graag wil lezen en geloven. Vind ik best.
 
Dat bedrag is inclusief de bonussen, dus dat klopt. Als dat niet klopt dan kloppen heel wat bedragen bij ons ook niet, of het nou aankopen zijn of de verkochte spelers. We zeggen nu toch ook dat Arias voor 15 miljoen gaat terwijl we feitelijk 11,5 ontvangen??
Maar weet je, lees en geloof wat je graag wil lezen en geloven. Vind ik best.

Heb je een bron beschikbaar incl de bonussen? Dit is de Ajax inside bron: https://www.ajax.nl/streams/actueel/ajax-en-tottenham-hotspur-akkoord-over-transfer-sanchez.htm
 
In de VI van destijds stond dat Ajax zijn winst minimaal 40 miljoen zou zijn. Ze hebben hem gekocht voor 5 miljoen. De VI meldde toen dat Sanchez Ajax uiteindelijk (dus ik neem aan plus de bonussen) minimaal 45 miljoen zou opleveren. Dus 50 miljoen die ik op VZ las klopt niet maar 40 miljoen ook niet. Ik vetrouw VI. De link kan ik helaas zo via mijn telefoon niet delen.
Maar wat ik al eerder zei: ook 40 of 45 vragen voor een speler die nog niets had bewezen is gewoon bij hun binnen geharkt door te bluffen. Dat doen wij niet en dat is mijn probleem. Als PSV nu zou zeggen Lozano is alleen te koop voor bedragen boven de 70 miljoen, dan ben ik trots op PSV die zijn huid duur verkoopt. Onrealistisch? Ja dat kan maar de voetbalwereld is ook niet realistisch...
 
Laatst bewerkt:
ook gemist.. vergat op tijd over te schakelen denk ik
Ja, dat is dan heel gek op Fox 3. Daar zit je dan naar een leeg stadion te staren, totdat er een interview komt. Daar mogen ze wel wat aan doen. Ze kunnen beter die interviews opsparen en dan in een keer uitzenden of zo.
 
Ja, dat is dan heel gek op Fox 3. Daar zit je dan naar een leeg stadion te staren, totdat er een interview komt. Daar mogen ze wel wat aan doen. Ze kunnen beter die interviews opsparen en dan in een keer uitzenden of zo.

Klopt, dat nodigt uit om te zappen. Ze kunnen wellicht beter tussen de interviews hoogtepunten van de wedstrijd laten zien. Hoewel ze in dit geval dan niet zoveel zouden kunnen laten zien en meer dieptepunten als hoogtepunten zouden vinden. :oops:
 
Terug
Bovenaan Onderaan