Pfieuw, 5 miljoen geboden.

Wat nu wat nu? Dat is natuurlijk een prachtig bedrag voor een eigen jeugdproduct waar je ook nog eens de afgelopen twee jaar geen/minder salaris voor hebt betaald. Maar ja. Hoe goed is Jeroen Zoet? Als hij erg goed is namelijk, verneuk je jezelf door dit te doen. Toch is 't veel. Zeker voor een keeper.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191747 daar kun je het nalezen.
 
Pfieuw, 5 miljoen geboden.

Wat nu wat nu? Dat is natuurlijk een prachtig bedrag voor een eigen jeugdproduct waar je ook nog eens de afgelopen twee jaar geen/minder salaris voor hebt betaald. Maar ja. Hoe goed is Jeroen Zoet? Als hij erg goed is namelijk, verneuk je jezelf door dit te doen. Toch is 't veel. Zeker voor een keeper.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191747 daar kun je het nalezen.

Dus na een compliment aan onze scouting verdient nu ook de jeugdopleiding alle credits. Het nieuwe beleid begint nu al vruchten af te werpen. :D
 
Pfieuw, 5 miljoen geboden.

Wat nu wat nu? Dat is natuurlijk een prachtig bedrag voor een eigen jeugdproduct waar je ook nog eens de afgelopen twee jaar geen/minder salaris voor hebt betaald. Maar ja. Hoe goed is Jeroen Zoet? Als hij erg goed is namelijk, verneuk je jezelf door dit te doen. Toch is 't veel. Zeker voor een keeper.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191747 daar kun je het nalezen.

Hopelijk laat PSV in het contract met Newcastle opnemen dat PSV de eerste club is waarmee Zoet mag onderhandelen bij een tussentijdse vertrek bij Newcastle .....als hij echt veel beter wordt, dan kunnen we hem over 2-3 jaar wellicht terugkopen. Maar 5 miljoen voor Zoet, daar kunnen we echt geen Nee tegen zeggen. Nu maar hopen dat Gomes voor maximaal 2 miljoen vast te leggen is.
 
Hopelijk laat PSV in het contract met Newcastle opnemen dat PSV de eerste club is waarmee Zoet mag onderhandelen bij een tussentijdse vertrek bij Newcastle .....als hij echt veel beter wordt, dan kunnen we hem over 2-3 jaar wellicht terugkopen. Maar 5 miljoen voor Zoet, daar kunnen we echt geen Nee tegen zeggen. Nu maar hopen dat Gomes voor maximaal 2 miljoen vast te leggen is.

Of Cillessen. Die is vast niet heel erg tevreden in Amsterdam.
 
Of Cillessen. Die is vast niet heel erg tevreden in Amsterdam.

Nee maar zou die voor 5 naar PSV mogen? En is de ruil dan wel de moeite waard als het je netto weinig oplevert en je weer met de situatie van twee basiswaardige doelmannen zit? Komt bij dat Cillessen een groesbekenaar is. Groesbeek, brr...:bye:
 
Nee maar zou die voor 5 naar PSV mogen? En is de ruil dan wel de moeite waard als het je netto weinig oplevert en je weer met de situatie van twee basiswaardige doelmannen zit? Komt bij dat Cillessen een groesbekenaar is. Groesbeek, brr...:bye:

Je bedoelt dat zijn ouders voor hun huwelijk ook al familie waren?
 
Hopelijk laat PSV in het contract met Newcastle opnemen dat PSV de eerste club is waarmee Zoet mag onderhandelen bij een tussentijdse vertrek bij Newcastle .....als hij echt veel beter wordt, dan kunnen we hem over 2-3 jaar wellicht terugkopen. Maar 5 miljoen voor Zoet, daar kunnen we echt geen Nee tegen zeggen. Nu maar hopen dat Gomes voor maximaal 2 miljoen vast te leggen is.

Denk je nu dat spelers van newcastle naar psv willen komen? Als je hem nu verkoopt zien we zoet echt niet meer terug als psv'er.
 
5 miljoen zou een belachelijk hoog bedrag zijn voor een keeper van zijn leeftijd die slechts twee seizoenen bij RKC heeft gespeeld.

Want laten we eerlijk zijn: meer heeft hij nog niet gepresteerd. Als hij echt een geweldenaar was geweest, had hij wel in het eerste van PSV gekeept en waren Tyton en Waterman niet gehaald. Hoe dan ook, Gomes terughalen, zit ik niet op te wachten na 5 jaar. Fraai beleid.
 
Ik zou hem het liefst behouden voor psv, maar als die bedragen kloppen? Doen! Krijg je zeldzaam voor een keeper. Ik hoop dan idd dat ze gaan voor cellissen dat is de beste reserve doelman die er.op dit moment is.
 
Als the magpies echt 5 miljoen hebben geboden...proberen er nog wat extra voor te vangen.

Persoonlijk zou ik het jammer vinden, maar is veel geld voor een speler die nog niet in psv 1 heeft gekeept.

Dan wordt tyton gewoon 1e keeper, bertrams erachter? En in noodgevallen hesp op de bank...

Wie moeten we halen als 2e/3e keeper? Ten rouwelaar?
 
Ik zou hem het liefst behouden voor psv, maar als die bedragen kloppen? Doen! Krijg je zeldzaam voor een keeper. Ik hoop dan idd dat ze gaan voor cellissen dat is de beste reserve doelman die er.op dit moment is.

Cillssen is alleen te huur, niet te koop. En ik denk dat ze in Amsterdam niet van plan zullen zijn om PSV sterker te maken.
 
5 miljoen zou een belachelijk hoog bedrag zijn voor een keeper van zijn leeftijd die slechts twee seizoenen bij RKC heeft gespeeld.

Want laten we eerlijk zijn: meer heeft hij nog niet gepresteerd. Als hij echt een geweldenaar was geweest, had hij wel in het eerste van PSV gekeept en waren Tyton en Waterman niet gehaald. Hoe dan ook, Gomes terughalen, zit ik niet op te wachten na 5 jaar. Fraai beleid.

Ik vind dat jij hier vaak dingen schrijft zonder PSV bril, wat ik wel goed vind omdat er ook vaak realisme inzit. Nu heb ik het idee dat je er de laatste tijd een sport van maakt om zo negatief mogelijk te schrijven, of als er dan toch een vleugje positief zit, het kapot te maken door af te sluiten met een negatieve zin. Ik heb het idee dat PSV niks goed meer kan doen bij jou of dat je hier forummers bewust wil irriteren. Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd zie, maar dan komt het in ieder geval zo op mij over.
 
5 miljoen zou een belachelijk hoog bedrag zijn voor een keeper van zijn leeftijd die slechts twee seizoenen bij RKC heeft gespeeld.

Want laten we eerlijk zijn: meer heeft hij nog niet gepresteerd. Als hij echt een geweldenaar was geweest, had hij wel in het eerste van PSV gekeept en waren Tyton en Waterman niet gehaald. Hoe dan ook, Gomes terughalen, zit ik niet op te wachten na 5 jaar. Fraai beleid.

Ik vind dat Jeroen Zoet wel meer gepresteerd heeft dan twee jaar RKC. Hij is ook gewoon (basis)keeper geweest op het EK onder-21 en ik vind dat hij het daar niet slecht heeft gedaan. Echter heeft Zoet nog maar een contract voor 1 jaar en heeft PSV de optie om deze 1 jaar te verlengen. Maar dan is de afweging of Zoet langer gaat blijven dan deze twee jaar. Als je hem dus nu kan verkopen voor 5 miljoen euro, dan kan je dat bijna niet meer weigeren. Persoonlijk vind ik het jammer, omdat ik potentie in Zoet zie. PSV had hier echter vorig jaar al op moeten anticiperen en zijn contract verlengen.

In Gomes zie ik het ook niet zo zitten. Omdat hij het zo goed deed bij PSV, kan het nu bijna alleen maar tegenvallen. En ik durf ook niet in te schatten of hij de ervaren man is die we zoeken voor ons jonge team en dat Gomes een rol kan aannemen à la Sinouh.
 
Vijf miljoen kan je niet afslaan, als dat inderdaad klopt. Maar ik zou het nog doen, als dat wil zeggen dat we die judas ervoor terug zouden krijgen.
 
5 miljoen is inderdaad een flink bedrag. Het licht er helemaal aan wat Cocu in Zoet ziet. Vindt Cocu Zoet zo goed, dat hij de komende, ik zeg maar wat, de potentie heeft om de komende 4 a 5 jaar eerste keeper van PSV te zijn dan moet je heb nooit verkopen (oke bedragen vanaf 10 miljoen zijn niet te weigeren maar dat bieden ze ook niet).

Mocht Cocu zien dat Zoet helemaal niet zo goed is, zou zomaar kunnen want wat heeft hij nu eigenlijk bewezen?, dan gewoon verkopen v.a. 5 miljoen.

In iedergeval geen Cilissen of what so ever gaan halen, we hebben Tyton, waarom dan weer een situatie creëren waarin je twee 1ste keepers hebt. Concurrentie op veel plaatsen is fijn, maar een keeper heeft enorme vertrouwen nodig en het gevoel dat hij de absolute nummer 1 is.
 
Ik vind dat jij hier vaak dingen schrijft zonder PSV bril, wat ik wel goed vind omdat er ook vaak realisme inzit. Nu heb ik het idee dat je er de laatste tijd een sport van maakt om zo negatief mogelijk te schrijven, of als er dan toch een vleugje positief zit, het kapot te maken door af te sluiten met een negatieve zin. Ik heb het idee dat PSV niks goed meer kan doen bij jou of dat je hier forummers bewust wil irriteren. Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd zie, maar dan komt het in ieder geval zo op mij over.

Sorry dat je mijn reacties zo ervaart, vervelend voor je. Ik probeer altijd realistisch en kritisch te zijn, maar er sluipt de laatste tijd ook wel enig cynisme in omdat ik vind dat we al jaren een zwalkend beleid voeren. Dan wordt er iedere zomer weer een ommekeer aangekondigd maar voordat die is aangevangen, draait de boel wéér om.
Beetje gebrek aan vertrouwen mijnerzijds dat het op redelijk korte termijn weer goed komt, denk ik. Ik geef geen voorbeelden, want die zijn er te over. Iedere dag bijna kan je je weer verbazen over wat er weer aan nieuws naar buiten komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan