als er 2,5 miljoen pond geboden wordt zou ik het meteen doen als ik psv was.

tyton is nu verder en een prima keeper.
 
als er 2,5 miljoen pond geboden wordt zou ik het meteen doen als ik psv was.

tyton is nu verder en een prima keeper.

Ik vind dat we Zoet hier een keer un kans moeten geven en niet gaan verkopen nu hij eindelijk een keer bij de selectie zit
 
Ik vind dat we Zoet hier een keer un kans moeten geven en niet gaan verkopen nu hij eindelijk een keer bij de selectie zit

Tuurlijk verdiend hij een kans maar als je een bedrag van 3 miljoen kunt krijgen zonder er verder in te hoeven te investeren en je hebt tyton die ik persoonlijk hoger inschat dan zoet op dit moment.
dan is 3 miljoen veel geld.
 
Tuurlijk verdiend hij een kans maar als je een bedrag van 3 miljoen kunt krijgen zonder er verder in te hoeven te investeren en je hebt tyton die ik persoonlijk hoger inschat dan zoet op dit moment.
dan is 3 miljoen veel geld.

Tyton heeft ook gewoon rugnummer 1 gekregen he. Kan ook wat zeggen
 
Tyton heeft ook gewoon rugnummer 1 gekregen he. Kan ook wat zeggen

Men nam hem zijn rugnummer niet af. Dan had je aangegeven dat Zoet sowieso je eerste keeper was. Nu komt Zoet gewoon later dan Tyton binnen, en die had nummer 1 al, dus kreeg Jeroen 21.
 
Men nam hem zijn rugnummer niet af. Dan had je aangegeven dat Zoet sowieso je eerste keeper was. Nu komt Zoet gewoon later dan Tyton binnen, en die had nummer 1 al, dus kreeg Jeroen 21.

Hmm ja zo had ik het nog niet bekeken. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Toch zegt het wel iets dat Tyton ineens helemaal tevreden. Vorig jaar hoorden we andere geluiden nu zegt hij niet om een transfer te gaan vragen en gelukkig te zijn bij PSV en als kers op de taart dat hij een goed contact heeft met de trainer.

Wat ik wel grappig vind is dat de geruchten gaan dat Cocu het liefst Gomes wil, mocht Zoet vertrekken heb je daar een grote kans op en zal die eerder beschreven relatie ineens wel heel anders liggen :D
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 21m
#PSV heeft het bod van 2 miljoen van #Newcastle voor #Zoet naar de prullenbak verwezen, Newcastle keert zeker nog terug met een hoger bod.


De vraag is voor hoeveel laat je hem gaan.
 
Ik las ook ergens iets over 3 miljoen? Lijkt me sterk, kan het niet vinden via officiële site's. Maar wat moeten ze als Zoet weg wil en gaan? Gomes terug halen? Ik ben geen voorstander van hoe hij weg ging, maar oh wat was hij goed toen hij bij PSV was. Of hij weer dat niveau in NL kan halen? Ik hoop het.
 
Ik las ook ergens iets over 3 miljoen? Lijkt me sterk, kan het niet vinden via officiële site's. Maar wat moeten ze als Zoet weg wil en gaan? Gomes terug halen? Ik ben geen voorstander van hoe hij weg ging, maar oh wat was hij goed toen hij bij PSV was. Of hij weer dat niveau in NL kan halen? Ik hoop het.

Speelt Gomes ook niet mee volgende week vrijdag?? Is natuurlijk geen echte wedstrijd maar we hebben dan wel de mogelijkheid om te zien of er duidelijke aanleiding is om het wel of juist niet te halen.
 
Als we de vleugelmoer ervoor terug krijgen, zou ik Zoet nog niet voor 10 miljoen verkopen.
 
Speelt Gomes ook niet mee volgende week vrijdag?? Is natuurlijk geen echte wedstrijd maar we hebben dan wel de mogelijkheid om te zien of er duidelijke aanleiding is om het wel of juist niet te halen.

Oh jaaaa, je hebt natuurlijk helemaal gelijk!! Ja en als hij bevalt dan kan ie ff met Cocu en Brands mee lopen naar een kamertje en dan kunnen ze ff een kopje koffie drinken enzo hahaha (Y)
 
het spijt me zeer maar ik vind het toch echt zonde als zoet vertrekt,we willen doorstroming van eigen jeugd!!!!!
nee dan halen we weer gomes terug :eek: ik geloof er niet echt in dat hij zn oude niveau weer oppikt maar ja na het vertrek van al onze zogenaamde toppers kan deze er ook nog wel bij spelen we dit jaar tenminste met 2 jeugd teams maar wie gaat er dan in de jupiler league spelen psv 1 of jong psv
ik zeg volgende week een wedstrijdje onderling en dan bepalen wie waar wat speelt ik zie het inmiddels een beeetje zwaar tegemoet
 
het spijt me zeer maar ik vind het toch echt zonde als zoet vertrekt,we willen doorstroming van eigen jeugd!!!!!
nee dan halen we weer gomes terug :eek: ik geloof er niet echt in dat hij zn oude niveau weer oppikt maar ja na het vertrek van al onze zogenaamde toppers kan deze er ook nog wel bij spelen we dit jaar tenminste met 2 jeugd teams maar wie gaat er dan in de jupiler league spelen psv 1 of jong psv
ik zeg volgende week een wedstrijdje onderling en dan bepalen wie waar wat speelt ik zie het inmiddels een beeetje zwaar tegemoet

Ben het wel met je eens, maar na alle spelers die de laatste weken gehaald zijn heb ik het idee of ze een beetje van het nieuwe beleid af zijn gestapt, misschien wel puur omdat bepaalde eigen jeugd nog net niet klaar is voor het eerste. Of zie ik dat verkeerd, kan natuurlijk ook ;)
 
ja vind het prima dat ze versterkingen halen hoor maar heb gewoon mn twijfels bij sommige keuzes en vind het gewoon echt zonde dat psv vaak de eigen jeugd te snel verkoopt zonder ze echt aan het werk gezien te hebben en daarmee jongens zoals een bazoer de keuze geeft om ergens anders heen te gaan ik denk echt dat deze "revolutie" op stront uitdraaid zo geen stevige vaste basis dus jongens die al wat langer met elkaar gevoetbald hebben aangevuld met jonge jongens die nog niet zoveel hebben laten zien
 
ja vind het prima dat ze versterkingen halen hoor maar heb gewoon mn twijfels bij sommige keuzes en vind het gewoon echt zonde dat psv vaak de eigen jeugd te snel verkoopt zonder ze echt aan het werk gezien te hebben en daarmee jongens zoals een bazoer de keuze geeft om ergens anders heen te gaan ik denk echt dat deze "revolutie" op stront uitdraaid zo geen stevige vaste basis dus jongens die al wat langer met elkaar gevoetbald hebben aangevuld met jonge jongens die nog niet zoveel hebben laten zien

Ik blijf vertrouwen hebben, daar ben ik misschien wat te naïef voor ;) Want ik begrijp je wel. Ik vraag me ook af of ze nou wel of niet met het nieuwe beleid 'de jeugd' bezig zijn. Maar moet je dan jongens er in zetten die er nog niet klaar voor zijn vraag ik me af. Wat Bazoer betreft, dat wordt niets, ook niet bij Ajax, geloof ik niets van.
 
Maar wel minimaal 10 wedstrijden per seizoen geblesseerd.. snap wel dat Zoet daar zeker speelkansen kan zien.

Meer pech dan blessuregevoeligheid, denk ik.

het spijt me zeer maar ik vind het toch echt zonde als zoet vertrekt,we willen doorstroming van eigen jeugd!!!!!
nee dan halen we weer gomes terug :eek: ik geloof er niet echt in dat hij zn oude niveau weer oppikt maar ja na het vertrek van al onze zogenaamde toppers kan deze er ook nog wel bij spelen we dit jaar tenminste met 2 jeugd teams maar wie gaat er dan in de jupiler league spelen psv 1 of jong psv
ik zeg volgende week een wedstrijdje onderling en dan bepalen wie waar wat speelt ik zie het inmiddels een beeetje zwaar tegemoet

Tja, als je eigen jeugd al meteen wil vertrekken en ook nog eens naar een aardige club, kun je daar als PSV ook niets aan doen.
 
Zoet weg, het zou me niets verbazen. Als Brands nou ook nog gaat roepen dat hij zeker niet weg mag dan weten we hoe laat het is!
 
Meer pech dan blessuregevoeligheid, denk ik.



Tja, als je eigen jeugd al meteen wil vertrekken en ook nog eens naar een aardige club, kun je daar als PSV ook niets aan doen.

maar dat is mede doordat de eigen jeugd veels te lang is gezien als bezigheids therapie want er waren echt wel spelers die ze wat eerder hadden kunnen laten door stromen maar omdat ze weten dat ze moeilijk bij de selectie komen kiezen ze sneller voor een andere club uitzonderingen daar gelaten maar van elke lichting die je hebt kan je er toch wel gemiddeld 3a4 door laten stromen??en ook die contracten die ze afsluiten op 16/18 jarige leeftijd 2 tot 3 jaar en dan??einde contract geen verlenging en ze zijn weer gevlogen ....maar ik had het hier over zoet en ik vind het zonde!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan