Hoge verwachtingen

Van Jeroen Zoet heb ik hogere verwachtingen dan Cassio Ramos. Geef die Zoet de tijd om ervaring op te doen en geef hem vertrouwen. Dan kan hij echt zeker een type Waterreus worden voor vele jaren bij PSV.
 
Misschien moeten ze Zoet maar een keer op doel zetten. Ik vind Isaksson zwak en Cassio is er nog niet klaar voor. Misschien dat Zoet het wel kan ondanks dat hij nog heel jong is. Maarja.. sommige spelers debuteren al op hun 16e en zijn al basisspeler op hun 17/18e.
 
Van Cassio zeiden ze allemaal ook wel dat ie Isaksson maar moest vervangen want hij kon er niks van en Cassio zou het wel allemaal redden.
Ik miste Isaksson in het doel echt wel.
Wil niet zeggen dat ik in Zoet meer potentie zie dan in Cassio. Misschien jaartje verhuren voor ervaring en dan ooit 1e keeper maken. Hij is jong zat.
 
Van Cassio zeiden ze allemaal ook wel dat ie Isaksson maar moest vervangen want hij kon er niks van en Cassio zou het wel allemaal redden.
Ik miste Isaksson in het doel echt wel.
Wil niet zeggen dat ik in Zoet meer potentie zie dan in Cassio. Misschien jaartje verhuren voor ervaring en dan ooit 1e keeper maken. Hij is jong zat.

Lijkt mij ook. En moge nu duidelijk zijn dat Isaksson helemaal niet zo slecht is.
 
Misschien moeten ze Zoet maar een keer op doel zetten. Ik vind Isaksson zwak en Cassio is er nog niet klaar voor. Misschien dat Zoet het wel kan ondanks dat hij nog heel jong is. Maarja.. sommige spelers debuteren al op hun 16e en zijn al basisspeler op hun 17/18e.

Dat zijn zelden of nooit keepers.

*Edit: leesfout. Dus reactie doet er verder niet toe. ;)
 
Laatst bewerkt:
Laten we een jonge keeper nou niet meteen op 1 wedstrijd gaan afrekenen zeg. Je moet een speler tenminste 5-8 wedstrijden geven als je een redelijke beoordeling wilt maken.
 
Ik verwacht wel veel van die keeper ;) Hij is nog jong :) Het wordt ooit de keeper van het Nederlands elftal!
 
Nou ja, er wordt wel gezegd dat Cassio er niks van kon. redelijk afrekenen
Niks van kunnen is een groot woord. Er werd gezegd door vele dat Ramos het allemaal wel beter zou doen dan Isaksson en dat was dus niet het geval. Niks mis mee maar voorlopig is het niks meer en niks minder dan een vervangende keeper (Die nu verhuurd is)
 
Niks van kunnen is een groot woord. Er werd gezegd door vele dat Ramos het allemaal wel beter zou doen dan Isaksson en dat was dus niet het geval. Niks mis mee maar voorlopig is het niks meer en niks minder dan een vervangende keeper (Die nu verhuurd is)

(Dit is de Jeroen Zoet topic:D, er is ook een Ramos topic hoor voor deze mededelingen;))
 
Ik zie liever Zoet op de bank dan 'Casio'. Op die laatste kan je niet rekenen...:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan