Persoonlijk heb ik hem niet vaak zien spelen op de bekerwedstrijd Jong PSV - PSV na, daar maakte hij erg veel indruk op mij. Wist ook niet dat hij nog zo jong was, is erg goed nieuws dus. Hopen dat hij zich zo doorontwikkelt.

Ik ken hem inderdaad ook alleen van die wedstrijd en daarin maakte hij een goeie indruk. Verder sta ik er ook van te kijken dat hij pas 17 is. Goed om hem bij de hoofdmacht te voegen.
 
Geweldig nieuws, volgens mij is dit de toekomstige keeper van PSV 1 {misschien ooit Oranje?}
 
Prima nieuws, maar vier keepers in de selectie. Is dat niet veel? Hoe is de volgorde binnen de selectie eigenlijk? Isaksson, Ramos, Roorda, Zoet?
 
Jeroen Zoet

Jeroen Zoet
1088026826_1999998770_Zoet0809-236.jpg

Het contract van doelman Jeroen Zoet is opengebroken en verlengd tot en met 2012. Vanaf januari wordt hij tevens toegevoegd aan de selectie van hoofdcoach Huub Stevens, zo heeft de clubleiding van PSV vrijdagmiddag bekendgemaakt. Zoet zit sinds 2006 bij PSV en maakt in Eindhoven een snelle ontwikkeling door.

Eén van de vier keepers
Jeroen Zoet (17), in 2006 overgekomen van BV Veendam, werd in de voorbereiding van dit seizoen al betrokken bij de selectie. Na de winterstop - Zoet wordt begin januari 18 jaar - maakt hij definitief de overstap naar de groep van Huub Stevens en is dan één van de vier keepers uit de selectie. Zoet maakt in Eindhoven een snelle ontwikkeling door: sinds 2006 ging hij via de B1, A1 en een half seizoen Jong PSV naar de hoofdmacht. Vrijdagmiddag maakte de directie van PSV bekend dat zijn contract is opengebroken en verlengd tot en met 2012.
 
Volgens mij een zeer tallentvolle keeper waar we nog veel plezier aan kunnen gaan beleven!

Dachten we dat niet ook niet ooit van ene Jelle ten Rouwelaar? Die brouwde er in zn tijd bij PSV echter héél héél weinig van. Dat was HET keeperstalent op de wereld werd toen gezegd.....met veel bombarie binnengehaald en bleek één desillusie.
Pas nu, 10 jaar later, begint ie aardig te keepen.
 
Prima nieuws, maar vier keepers in de selectie. Is dat niet veel? Hoe is de volgorde binnen de selectie eigenlijk? Isaksson, Ramos, Roorda, Zoet?

1. Isaksson
2. Roorda
3. Ramos
4. Zoet


Daarom wordt Ramos nu verhuurd, dan kan Zoet een plekje omhoog, en Zal Toonen 4e Keeper worden
 
Het word volgens mij niks.
Isaksson gaat nog wel een tijdje mee en daarna heb je nog Ramos die nog maar 21 is.
 
Dachten we dat niet ook niet ooit van ene Jelle ten Rouwelaar? Die brouwde er in zn tijd bij PSV echter héél héél weinig van. Dat was HET keeperstalent op de wereld werd toen gezegd.....met veel bombarie binnengehaald en bleek één desillusie.
Pas nu, 10 jaar later, begint ie aardig te keepen.

Keepers hebben heel erg vaak een jaar of tien nodig he? ;)
 
Hoe lang heeft Roorda nog een contract? Want anders kan hij volgend seizoen gewoon 2e keeper worden (mocht Ramos verhuurd zijn)
 
Zeer goed nieuws. Als hij op zijn 18e al bij het eerste zit van PSV moet je wel kunnen keepen lijkt me.
 
psv.netwerk.to

5/1/2009 - Stevens haalt Ojo en Zoet bij selectie

Funso Ojo (17) en Jeroen Zoet, die morgen zijn achttiende verjaardag viert, zijn door PSV-trainer Huub Stevens doorgeschoven naar de selectie van het eerste elftal, zo meldt De Telegraaf. De talentvolle Belgische middenvelder en de sterke jonge doelman zijn volgens de coach toe aan de volgende stap in hun ontwikkeling. "Ze zullen hun wedstrijden bij Jong PSV of in de A1 blijven spelen, maar ze gaan zoveel mogelijk bij ons trainen. Daar zijn ze in onze ogen aan toe."
 
Ik blijf het mooi vinden. Jeroen wordt de nieuwe held in Oranje! Als Cassio gewoon naar Willem II of Graafschap kan, eventueel naar Venlo ofzo, dan kan hij omhoog en ook in Jong PSV vast doelman worden.
 
Ik blijf het mooi vinden. Jeroen wordt de nieuwe held in Oranje! Als Cassio gewoon naar Willem II of Graafschap kan, eventueel naar Venlo ofzo, dan kan hij omhoog en ook in Jong PSV vast doelman worden.

Je hebt wel heel veel helden he?:D
maar ik vind het ook inderdaad erg mooi dat Jeroen Zoet toegevoegd is aan de A-selectie. Hij wordt een goede!
 
Terug
Bovenaan Onderaan