Jeroen, uit het mooie Noorden, gaat er helemaal komen. Dat kan ik je verzekeren ;) Was hier bij Veendam ook altijd al van uitzonderlijk niveau voor zover ik me kan herrineren
 
Ik ben benieuwd. Het zou goed zijn voor het PSV als voor het Nederlands elftal als Zoet in de toekomst een topkeeper wordt :D
 
Ik heb de jongen alleen zien keepen tijdens de wedstrijd PSV-JPSV en dat deed hij heel aardig!
Heb al mensen horen roepen dat het de nieuwe Edwin is, maar dat zal (nu) wel overtrokken zijn.
 
In de bekerwedstrijd vond ik hem erg goed. Zeker als je bekijkt hoe jong hij nog is. Vrees alleen dat het misschien alleen niet helemaal goed gaat komen met de doorstroom naar het 'grote' PSV, gezien de afgelopen jaren qua keepers. Hou evengoed hoop dat hij zich zo door blijft ontwikkelen.
 
Als hij blijft groeien (in allebei de opzichten) dan zie ik hem wel het 1ste halen. Al is het inderdaad moeilijker voor keepers.
 
In de bekerwedstrijd vond ik hem erg goed. Zeker als je bekijkt hoe jong hij nog is. Vrees alleen dat het misschien alleen niet helemaal goed gaat komen met de doorstroom naar het 'grote' PSV, gezien de afgelopen jaren qua keepers. Hou evengoed hoop dat hij zich zo door blijft ontwikkelen.
inderdaad.
ik vind hem echt super goed!
 
Ik hoop ontzettend dat hij er komt. Ramos heeft mij -tot op heden- nog niet kunnen overtuigen.
 
Contract Jeroen Zoet opengebroken

Contract Jeroen Zoet opengebroken, vanaf januari bij selectie
05 december 2008 14:50

Het contract van doelman Jeroen Zoet is opengebroken en verlengd tot en met 2012. Vanaf januari wordt hij tevens toegevoegd aan de selectie van hoofdcoach Huub Stevens, zo heeft de clubleiding van PSV vrijdagmiddag bekendgemaakt. Zoet zit sinds 2006 bij PSV en maakt in Eindhoven een snelle ontwikkeling door.

PSV
Eén van de vier keepers
Jeroen Zoet (17), in 2006 overgekomen van BV Veendam, werd in de voorbereiding van dit seizoen al betrokken bij de selectie. Na de winterstop - Zoet wordt begin januari 18 jaar - maakt hij definitief de overstap naar de groep van Huub Stevens en is dan één van de vier keepers uit de selectie. Zoet maakt in Eindhoven een snelle ontwikkeling door: sinds 2006 ging hij via de B1, A1 en een half seizoen Jong PSV naar de hoofdmacht. Vrijdagmiddag maakte de directie van PSV bekend dat zijn contract is opengebroken en verlengd tot en met 2012.
 
Contract Jeroen Zoet opengebroken, vanaf januari bij selectie
05 december 2008 14:50

Het contract van doelman Jeroen Zoet is opengebroken en verlengd tot en met 2012. Vanaf januari wordt hij tevens toegevoegd aan de selectie van hoofdcoach Huub Stevens, zo heeft de clubleiding van PSV vrijdagmiddag bekendgemaakt. Zoet zit sinds 2006 bij PSV en maakt in Eindhoven een snelle ontwikkeling door.

PSV
Eén van de vier keepers
Jeroen Zoet (17), in 2006 overgekomen van BV Veendam, werd in de voorbereiding van dit seizoen al betrokken bij de selectie. Na de winterstop - Zoet wordt begin januari 18 jaar - maakt hij definitief de overstap naar de groep van Huub Stevens en is dan één van de vier keepers uit de selectie. Zoet maakt in Eindhoven een snelle ontwikkeling door: sinds 2006 ging hij via de B1, A1 en een half seizoen Jong PSV naar de hoofdmacht. Vrijdagmiddag maakte de directie van PSV bekend dat zijn contract is opengebroken en verlengd tot en met 2012.

Ik denk dat dit een goede zaak is...
 
Persoonlijk heb ik hem niet vaak zien spelen op de bekerwedstrijd Jong PSV - PSV na, daar maakte hij erg veel indruk op mij. Wist ook niet dat hij nog zo jong was, is erg goed nieuws dus. Hopen dat hij zich zo doorontwikkelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan