Voorlopig heb ik eerlijk gezegd iets meer vertrouwen in Mvogo dan in Zoet, ondanks zijn 2 blunders tot nu toe...
Zoet heeft vooral de eerste seizoenen heel mooi werk verricht.. was concurrent van Tyton (die ik een klasse keeper vind) en won met flair. Een beetje flauw om een speler die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan kampioenschappen hier op deze manier af te fikken. Ik weet wat Zoet kan... ik moet zien of Mvogo dat gaat halen!

Twee blunders, maar vandaag een prima redding waarmee hij ons een punt heeft gegeven.

Maar goed, on topic.
Er is toch niets mis dat keepers met elkaar vergeleken worden? Of moet ik daarvoor een speciaal keeper topic openen?
 
Zoet heeft vooral de eerste seizoenen heel mooi werk verricht.. was concurrent van Tyton (die ik een klasse keeper vind) en won met flair. Een beetje flauw om een speler die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan kampioenschappen hier op deze manier af te fikken. Ik weet wat Zoet kan... ik moet zien of Mvogo dat gaat halen!


Er is toch niets mis dat keepers met elkaar vergeleken worden? Of moet ik daarvoor een speciaal keeper topic openen?
Nee hoor, maar Mvogo heeft een eigen topic en ik probeer te voorkomen dat we de wedstrijd van Mvogo hier gaan bespreken.
 
Zoet heeft vooral de eerste seizoenen heel mooi werk verricht.. was concurrent van Tyton (die ik een klasse keeper vind) en won met flair. Een beetje flauw om een speler die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan kampioenschappen hier op deze manier af te fikken. Ik weet wat Zoet kan... ik moet zien of Mvogo dat gaat halen!


Er is toch niets mis dat keepers met elkaar vergeleken worden? Of moet ik daarvoor een speciaal keeper topic openen?
Meeste keepers worden door de jaren heen toch wel beter, daar heb ik Zoet niet op kunnen betrappen.
 
Meeste keepers worden door de jaren heen toch wel beter, daar heb ik Zoet niet op kunnen betrappen.
Hij heeft te weinig progressie gemaakt. Dat ben ik met je eens. Hij heeft vooral in de eerste jaren veel goede dingen laten zien. Daarna ging het bergafwaards. Misschien was meer concurrentie nodig om hem goed te laten functioneren? Hier wordt Waterreus gezien als een goede keeper terwijl ik dat juist een mindere keeper voor PSV vond. Hij rendeerde enkel als hij een goede concurrent had. En dan nog vond ik hem helemaal niet zo goed.
 
Hij heeft te weinig progressie gemaakt. Dat ben ik met je eens. Hij heeft vooral in de eerste jaren veel goede dingen laten zien. Daarna ging het bergafwaards. Misschien was meer concurrentie nodig om hem goed te laten functioneren? Hier wordt Waterreus gezien als een goede keeper terwijl ik dat juist een mindere keeper voor PSV vond. Hij rendeerde enkel als hij een goede concurrent had. En dan nog vond ik hem helemaal niet zo goed.
Ik vond Waterreus ook geen bijzondere keeper. Hij was eigenlijk beter in het onzeker maken van zijn concurrent dan in het keepen an sich.
Zoet heeft bij PSV ook een -korte- periode heel aardig gekeept. Maar daarna werd het weer minder en minder en herpakte hij zich eigenlijk nooit. Daarbij kwam dat de tegenstander in de gaten leek te krijgen dat hij kwetsbaar was bij afstandschoten en dat heeft ons de nodige punten gekost.
 
Hij heeft te weinig progressie gemaakt. Dat ben ik met je eens. Hij heeft vooral in de eerste jaren veel goede dingen laten zien. Daarna ging het bergafwaarts. Misschien was meer concurrentie nodig om hem goed te laten functioneren? Hier wordt Waterreus gezien als een goede keeper terwijl ik dat juist een mindere keeper voor PSV vond. Hij rendeerde enkel als hij een goede concurrent had. En dan nog vond ik hem helemaal niet zo goed.
Kan mij van Waterheus niet herinneren dat ie 11 afstandsschoten op rij door liet. Daarbij, hoezo rendeerde Waterheus niet als er geen goede concurrent was, die stelling kan je m.i. niet onderbouwen?
 
Hij heeft te weinig progressie gemaakt. Dat ben ik met je eens. Hij heeft vooral in de eerste jaren veel goede dingen laten zien. Daarna ging het bergafwaards. Misschien was meer concurrentie nodig om hem goed te laten functioneren? Hier wordt Waterreus gezien als een goede keeper terwijl ik dat juist een mindere keeper voor PSV vond. Hij rendeerde enkel als hij een goede concurrent had. En dan nog vond ik hem helemaal niet zo goed.

Wie vindt Waterreus een goede keeper dan? Zijn kwaliteit was de 1 op 1 situatie, voor de rest, matig. Goed, vergeleken met Zoet was hij een Buffon, maar ook Waterreus was een drama. Hoeveel echt goede doelmannen heeft PSV eigenlijk gehad in de historie? Van Beveren, Van Breukelen en Gomes. Dat was het volgens mij wel.
 
Wie vindt Waterreus een goede keeper dan? Zijn kwaliteit was de 1 op 1 situatie, voor de rest, matig. Goed, vergeleken met Zoet was hij een Buffon, maar ook Waterreus was een drama. Hoeveel echt goede doelmannen heeft PSV eigenlijk gehad in de historie? Van Beveren, Van Breukelen en Gomes. Dat was het volgens mij wel.
Isaksson was overigens nog erger dan Zoet.
 
Kan mij van Waterheus niet herinneren dat ie 11 afstandsschoten op rij door liet. Daarbij, hoezo rendeerde Waterheus niet als er geen goede concurrent was, die stelling kan je m.i. niet onderbouwen?
Nou ik weet niet of het er 11 waren bij Zoet, maar ik snap waarop je doelt. Dat is de laatste periode van Zoet. Daar ben ik het met je eens hoor.
Onderbouwen.. dat gaat zoveel jaar later lastig worden. Dan moet je de beelden van de wedstrijden terugkijken denk ik. Ik zou zeggen kijk eens terug naar seizoen 96/97. Ik weet dat er fouten of slappe acties van Waterreus waren, waarbij bij mij (en blijkbaar ook anderen) het zo was, dat ik blij was dat er weer een nieuwe keeper (zoals Koch) werd gehaald. En toch won Waterreus die strijd telkens. Misschien wel doordat zoals Bacchus aangaf de concurrentie onzeker gemaakt werd of weggepest.. Dat zie ook aan het aantal wisselingen qua keepers...

Wie vindt Waterreus een goede keeper dan? Zijn kwaliteit was de 1 op 1 situatie, voor de rest, matig.
Nou ik heb hier wel eens discussies over keepers gevoerd. Er zijn er meer dan genoeg die Waterreus een goede keeper vonden. Je moet zelf maar kijken waar die discussie gevoerd zijn(waarschijnlijk in de topics Zoet, Waterreus)

Goed, vergeleken met Zoet was hij een Buffon, maar ook Waterreus was een drama. Hoeveel echt goede doelmannen heeft PSV eigenlijk gehad in de historie? Van Beveren, Van Breukelen en Gomes. Dat was het volgens mij wel.
Vergeleken met de laatste seizoenen ben ik het met je eens hoor, die vergelijking met Zoet en Waterreus.

Ik begrijp het beleid van PSV als het gaat om keepers ook helemaal niet.. Ze kopen een berg keepers en zie wat ze ermee doen. Moet je kijken wat ze de afgelopen seizoenen hebben gekocht en weer hebben verkocht, zonder dat het ook maar een wedstrijd in PSV 1 heeft gespeeld. Totaal geen visie.
 
Nou ik weet niet of het er 11 waren bij Zoet, maar ik snap waarop je doelt. Dat is de laatste periode van Zoet. Daar ben ik het met je eens hoor.
Onderbouwen.. dat gaat zoveel jaar later lastig worden. Dan moet je de beelden van de wedstrijden terugkijken denk ik. Ik zou zeggen kijk eens terug naar seizoen 96/97. Ik weet dat er fouten of slappe acties van Waterreus waren, waarbij bij mij (en blijkbaar ook anderen) het zo was, dat ik blij was dat er weer een nieuwe keeper (zoals Koch) werd gehaald. En toch won Waterreus die strijd telkens. Misschien wel doordat zoals Bacchus aangaf de concurrentie onzeker gemaakt werd of weggepest.. Dat zie ook aan het aantal wisselingen qua keepers...
Maar dat onderschrijft toch juist niet de stelling dat ie sterker speelde door de concurrentie?
En nee, Waterheus hoort niet in t lijstje topkeepers, pakte in mijn beleving ook nog wel relatief vaak rood.
 
Terug
Bovenaan Onderaan