Tsja, volgens mij stond Veltman nog op het veld met het Nederlands elftal.
Maar hier wordt ook vaak dubbel gesproken. Velen kunnen niet vaak genoeg benadrukken dat Zoet een slechte keeper is, die je punten kost en waar elke bal van afstand erin gaat, maar vervolgens is het wel logisch dat er een dikke transfersom om tafel moet komen.

Maar Veltkwal kan er ook niks van en levert 8 miljoen op.....
 
Van de opties die er lagen, ging Zoet blijkbaar het liefst naar Italië. PSV heeft mee willen denken, en niet het onderste uit de kan willen halen qua onderhandeling (Besiktas of Middlesborough hadden meer willenkunnen betalen waarschijnlijk). Maar goed: PSV heeft ook in het achterhoofd dat ze hem een jaar of wat terug geen (toen nog top)transfer hebben laten maken. Daar balen ze nu achteraf waarschijnlijk beiden van...

In Italië wordt het wel degradatievoetbal naar alle waarschijnlijkheid. Maar ergens snap ik zijn keus ook wel. Besiktas doet weliswaar altijd wel mee om een topklassering, maar Turkije is toch een plek waar Zoet niet past voor mijn gevoel. En Middlesborough is vorig jaar 17e geworden in de Championship. Het is dus niet dat hij daar wél om de prijzen kan spelen. Ik ben benieuwd of het voldoende is om bij Oranje in beeld te blijven...
 
Maar Veltkwal kan er ook niks van en levert 8 miljoen op.....
Veltman heeft ook maar een transfersom van 1 miljoen gehad.
Van de opties die er lagen, ging Zoet blijkbaar het liefst naar Italië. PSV heeft mee willen denken, en niet het onderste uit de kan willen halen qua onderhandeling (Besiktas of Middlesborough hadden meer willenkunnen betalen waarschijnlijk). Maar goed: PSV heeft ook in het achterhoofd dat ze hem een jaar of wat terug geen (toen nog top)transfer hebben laten maken. Daar balen ze nu achteraf waarschijnlijk beiden van...

In Italië wordt het wel degradatievoetbal naar alle waarschijnlijkheid. Maar ergens snap ik zijn keus ook wel. Besiktas doet weliswaar altijd wel mee om een topklassering, maar Turkije is toch een plek waar Zoet niet past voor mijn gevoel. En Middlesborough is vorig jaar 17e geworden in de Championship. Het is dus niet dat hij daar wél om de prijzen kan spelen. Ik ben benieuwd of het voldoende is om bij Oranje in beeld te blijven...
Wel genoeg te doen. Dan valt het ene slippertje tussen een groter aantal reddingen niet op. Een beetje als of hij weer bij RKC gaat keepen.
 
Veltman heeft ook maar een transfersom van 1 miljoen gehad.

Wel genoeg te doen. Dan valt het ene slippertje tussen een groter aantal reddingen niet op. Een beetje als of hij weer bij RKC gaat keepen.

Daar moest ik ook aan denken inderdaad...
 
Ajax zou een speler als Zoet voor 8 miljoen verkopen. Wij krijgen 1,5M. Tsja.
De Overmars factor, een bekende wiskundige factor die ook in Binas staat. Wat is die ook al weer ongeveer 4,5. Dus ieder verkoopbedrag moet je x4.5 vermenigvuldigen. Of is die groter?
 
Bedankt Jeroen! En veel succes! De omgeving daar ziet er i.i.g. prachtig uit en de competitie is een mooie stap vooruit!
 
Spezia, het blijft toch klinken als spul dat je over je groente flikkert om het wat beter te laten smaken.

Of iets voor tussen de bakstenen, maar dan op z'n Italiaans.

Wel genoeg te doen. Dan valt het ene slippertje tussen een groter aantal reddingen niet op. Een beetje als of hij weer bij RKC gaat keepen.

Bij Zoet zal het eerder andersom zijn; een groot aantal flaters en die ene goede redding. Maar ook dat is wel iets wat beter te verteren is bij een degradatiekandidaat. Het bedrag is echt triest aangezien hij voor 5,5miljoen op transfermarkt staat, maar toch blij dat ie weg is.
 
Laatst bewerkt:
Bij Zoet zal het eerder andersom zijn; een groot aantal flaters en die ene goede redding. Maar ook dat is wel iets wat beter te verteren is bij een degradatiekandidaat. Het bedrag is echt triest aangezien hij voor 5,5miljoen op transfermarkt staat, maar toch blij dat ie weg is.
[/QUOTE]

Met geen uitzicht op wedstrijden denk ik toch dat dit de beste oplossing is. Nu ontvang je dit geld. Bespaar je jaar lang zijn salaris. Hebt een gedemotiveerde speler minder in je groep. Meesterzet van JDJ. Hoop dat hij deze truc nog een paar keer kan uithalen. Met iets betere opbrengsten, denk aan Hendrikx, maar zie Romero ook graag vertrekken maar nu onze Sam wellicht gaat zal hij denken een minder op die positie,
 
Terug
Bovenaan Onderaan