Die zal gaan voor 2/3 milj gok ik. Buitenspelgoal heeft gelijk, daarbij 1 jarig contract. Gezien hij denk ik een van de grootverdieners is scheelt dat ook weer.

Precies. Alle miljoenen die je er voor krijgt is mooi meegenomen + een ongetwijfeld aardig salaris uit de boeken. Dat laatste betekent dan ook weer dat je ruimte hebt voor het salaris van een aankoop. Transfers zijn natuurlijk altijd meer dan alleen de transfersom die je krijgt.
 
Ben het met de punten eens hoor, maar ik gun hem toch wel beter dan een club die op het eerste gezicht strak onderaan in de Serie A lijkt te gaan eindigen.

Ik denk dat Zoet een prima keeper zou zijn voor een club uit een kleinere competitie, zoals Oostenrijk of Zwitserland, die voor Europees voetbal strijdt (zoals bij Utrecht eigenlijk). Of een club uit een grote competitie, die wel een reële strijd tegen degradatie aan kan gaan.
 
Besiktas (die kunnen we altijd bellen als we van spelers af moeten ) en Middlesborough zijn ook geïnteresseerd. Ik zou het wel weten hoor, lekker naar de Championship.
 
Besiktas (die kunnen we altijd bellen als we van spelers af moeten ) en Middlesborough zijn ook geïnteresseerd. Ik zou het wel weten hoor, lekker naar de Championship.
Dat is best een leuke competitie, leek in die Sunderland Netflix serie.
 
Tja, ik las het ook

Voor mij ongeveer niveau Waterreus. De PSV-lat zou wat mij betreft hoger moeten liggen voor de eerste doelman
 
Laatst bewerkt:
Zoet heeft ook enorm goede periodes gekend bij PSV. Hij wordt nu vooral beoordeeld op zijn slechte laatste periode bij PSV, niet helemaal eerlijk vind ik.

Periodes? Hij heeft letterlijk 1 piekje gehad met daarin de wedstrijd tegen Atletico als absoluut hoogtepunt. Daaromheen was het 10x niks.
 
We hoeven spelers hier niet af te branden, maar mij staat ook spontaan alleen de periode rondom de Atletico-wedstrijden bij als ‘goed’.

Het beeld dat mij blijft hangen is dat van een wat onzeker en weifelend ogende doelman, weinig klemvast, die regelmatig een bal doorliet die houdbaar leek en zelden of nooit een bal pakte die ik ‘al had geteld’.

En dan laat ik het laatste anderhalve seizoen voor het gemak maar buiten beschouwing
 
Laatst bewerkt:
En dat alles is precies in lijn hoe het de afgelopen seizoenen bij PSV is gelopen met heel de selectie. Zoet is voor PSV gewoon een goede doelman geweest
 
Periodes? Hij heeft letterlijk 1 piekje gehad met daarin de wedstrijd tegen Atletico als absoluut hoogtepunt. Daaromheen was het 10x niks.
Bedoel je dat Zoet in zijn hele carrière niet 1 prima periode heeft gekend, maar wel een piekje? Dat zou ik niet realistisch vinden.
Zoet is geen Gomes of Van Breukelen maar als je het zo stelt dan klinkt het alsof we het over Verhoeven of Lamprou hebben.
Ik vind dat ook hij zijn steentje heeft bijgedragen in een bepaalde tijd voor ons. In die periode was het Eredivisie niveau, maar ook niet veel meer dan dat, met uitschieters als tegen Atletico. Hij is geen grote meneer, maar heeft hier toch 203 wedstrijden in de Eredivisie weten te keepen en niemand heeft hem in die tijd vervangen tot Unnerstahl kwam.
Hij is hier gewoon te lang doorgegaan en te wisselvallig geworden.
Ik zou hem voor een paar miljoen verkopen, als dat niet lukt dan verhuren aan een club in Turkije of zo, leuk buitenlands avontuur voor Jeroen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan