Zoet was op z'n best tijdens z'n eerste jaar bij RKC. Sindsdien elk jaar slechter geworden. De McDonalds heeft duidelijk z'n uitwerking op hem.
Is niet helemaal waar. In het jaar waarin we overwinterden in de CL deed hij het echt goed en pakte hij punten voor ons waarna we alsnog kampioen werden. Ik ben geen liefhebber van Zoet en vind hem samen met de helft van de selectie niet PSV waardig, maar we moeten wel bij de feiten blijven.
 
Is niet helemaal waar. In het jaar waarin we overwinterden in de CL deed hij het echt goed en pakte hij punten voor ons waarna we alsnog kampioen werden. Ik ben geen liefhebber van Zoet en vind hem samen met de helft van de selectie niet PSV waardig, maar we moeten wel bij de feiten blijven.

Oké, hier is een feit: Zoet voldoet niet als eerste doelman van PSV :sneaky:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wedstrijd niet gezien. Was het echt zo erg?
Der Muzikant?
Een puntertje/rollertje vanaf de rand zestien (schuin) legt hij letterlijk panklaar voor de enige speler van Sparta en bij de tweede wordt hij voor de vierde keer in zes dagen geklopt in de korte hoek. Zijn het blunders? Nee. Maar hij kost je wel, net als in iedere andere wedstrijd, gewoon punten met zijn gepruts.

Met een normale keeper had je gisteren 0-2 gewonnen. En dat is het hele pijnlijke: we spelen bedroevend slecht, maar hij zal je ook nooit eens in de wedstrijd houden. Ajax speelt vaak genoeg matig, maar dan staat er een tijger op doel die punten voor je pakt. Wij moeten het doen met iemand die zelden vrijuit gaat bij tegengoals en gewoon geen enkele bal pakt die niet recht op hem af komt. En zelfs ballen van die laatste categorie legt hij dus panklaar voor de tegenstander.
 
Een puntertje/rollertje vanaf de rand zestien (schuin) legt hij letterlijk panklaar voor de enige speler van Sparta en bij de tweede wordt hij voor de vierde keer in zes dagen geklopt in de korte hoek. Zijn het blunders? Nee. Maar hij kost je wel, net als in iedere andere wedstrijd, gewoon punten met zijn gepruts.

Met een normale keeper had je gisteren 0-2 gewonnen. En dat is het hele pijnlijke: we spelen bedroevend slecht, maar hij zal je ook nooit eens in de wedstrijd houden. Ajax speelt vaak genoeg matig, maar dan staat er een tijger op doel die punten voor je pakt. Wij moeten het doen met iemand die zelden vrijuit gaat bij tegengoals en gewoon geen enkele bal pakt die niet recht op hem af komt. En zelfs ballen van die laatste categorie legt hij dus panklaar voor de tegenstander.
IK vind ook niet dat Zoet goed is op dit moment, maar wat Unnerstal betreft zou de Wet van het Forum wel eens kunnen gelden: hoe langer hij niet speelt, hoe beter hij in de hoofden van de Forumers wordt. En dat valt eigenlijk altijd heel vies tegen.

Bij sommige van MvB's beslissingen/tactieken kun je vraagtekens zetten, bv het blok op het middenveld, maar wie er keept is toch gewoon een duidelijke keuze. En je maakt mij niet wijs dat MvB om onduidelijke redenen (vriendjes) vasthoudt aan een keeper die minder goed is. Ik vermoed dat Unnerstal het op de trainingen gewoon niet laat zien. Niet voor niets dat Ruiter stand-in is. En ik hoop toch echt dat niemand vindt dat Ruiter moet keepen?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een puntertje/rollertje vanaf de rand zestien (schuin) legt hij letterlijk panklaar voor de enige speler van Sparta en bij de tweede wordt hij voor de vierde keer in zes dagen geklopt in de korte hoek. Zijn het blunders? Nee. Maar hij kost je wel, net als in iedere andere wedstrijd, gewoon punten met zijn gepruts.

Met een normale keeper had je gisteren 0-2 gewonnen. En dat is het hele pijnlijke: we spelen bedroevend slecht, maar hij zal je ook nooit eens in de wedstrijd houden. Ajax speelt vaak genoeg matig, maar dan staat er een tijger op doel die punten voor je pakt. Wij moeten het doen met iemand die zelden vrijuit gaat bij tegengoals en gewoon geen enkele bal pakt die niet recht op hem af komt. En zelfs ballen van die laatste categorie legt hij dus panklaar voor de tegenstander.
Je slaat de spijker op z’n kop 👍
Niet op die van Jeroen, das ook wat overdreven.
 
Wat een dramatische keeper is het ook geworden. Iedere aanvaller, weet nu dat die in de korte hoek moet schieten want daar gaat de bal altijd in bij Zoet. Kerel kost je nu letterlijk teveel punten.

Het ergste is nog dat je hier tot 2021 vast blijft. Verdwijnt ook niet uit de basis. Geen enkele club wilt hem hebben en dat is ook meer dan terecht. En maar lullen dat die een stap hogerop wilt. Ga eens een keer fatsoenlijke keepen. Had ook na die CL jaar in 2016 een transfer moeten maken.
 
Misschien prikkelt het hem als er een paar wedstrijden iemand anders op het doel staat, zoals zaterdag kan echt niet.Overigens gaat dat op voor de helft van ons basis team.
 
Een puntertje/rollertje vanaf de rand zestien (schuin) legt hij letterlijk panklaar voor de enige speler van Sparta en bij de tweede wordt hij voor de vierde keer in zes dagen geklopt in de korte hoek. Zijn het blunders? Nee. Maar hij kost je wel, net als in iedere andere wedstrijd, gewoon punten met zijn gepruts.

Met een normale keeper had je gisteren 0-2 gewonnen. En dat is het hele pijnlijke: we spelen bedroevend slecht, maar hij zal je ook nooit eens in de wedstrijd houden. Ajax speelt vaak genoeg matig, maar dan staat er een tijger op doel die punten voor je pakt. Wij moeten het doen met iemand die zelden vrijuit gaat bij tegengoals en gewoon geen enkele bal pakt die niet recht op hem af komt. En zelfs ballen van die laatste categorie legt hij dus panklaar voor de tegenstander.
Eens. Ik vind alleen dat we te veel de aandacht op Zoet vestigen. Heb je tegen Sparta gezien hoe vaak Schwaab en Baumgartl de bal in alle rust die ze eigenlijk hadden toch recht naar een Spartaan passten? Waar was Baumgartl bij de demarrage die voor de 1-0 werd ingezet? Hij beoordeelde alles slecht en liep gewoon mee met diegene tegenover zich. Ingrijpen ho maar! Dat Zoet dan ook vervolgens die fout maakt is een feit. Maar ik vind dat we op dit forum te weinig naar het totale spel en hoe iedereen wel of niet geschikt is kijken. We hebben gewoon geen karakters in dit elftal behalve Dumfries. De rest trekt zijn been het liefst terug. Op het middenveld en bij de verdediging is het een en al onrust en fout op fout, soms lijkt het of ik naar VVV zit te kijken ipv naar PSV. En dan is er nog geen Zoet in het spel... Ik ben het dus niet met je eens dat we met 0-2 van Sparta hadden gewonnen als we een andere keeper hadden gehad. Daarvoor is het niveau van dit psv nog veel te slecht, of het nou de aanvallers zijn of ons middenveld of Sadilek, Schwaab of Baumgartl: het is allemaal niveau Heerenveen. En Zoet is niveau VVV op dit moment, laat dat duidelijk zijn. Maar met alleen een betere keeper zijn we er nog lang niet zolang het hart van je verdediging wordt gevormd door Schwaab en Schwaab en Sadilek en zolang Rosario niet die leider is die die moet zijn en zolang we het voorin alleen moeten hebben van spelers als Bruma en Gakpo met alle respect voor beide. Het is psv weer gelukt om geen goede verdedigers te halen en om een ongeblanaceerd elftal bij elkaar te zetten.
 
Eens. Ik vind alleen dat we te veel de aandacht op Zoet vestigen. Heb je tegen Sparta gezien hoe vaak Schwaab en Baumgartl de bal in alle rust die ze eigenlijk hadden toch recht naar een Spartaan passten? Waar was Baumgartl bij de demarrage die voor de 1-0 werd ingezet? Hij beoordeelde alles slecht en liep gewoon mee met diegene tegenover zich. Ingrijpen ho maar! Dat Zoet dan ook vervolgens die fout maakt is een feit. Maar ik vind dat we op dit forum te weinig naar het totale spel en hoe iedereen wel of niet geschikt is kijken. We hebben gewoon geen karakters in dit elftal behalve Dumfries. De rest trekt zijn been het liefst terug. Op het middenveld en bij de verdediging is het een en al onrust en fout op fout, soms lijkt het of ik naar VVV zit te kijken ipv naar PSV. En dan is er nog geen Zoet in het spel... Ik ben het dus niet met je eens dat we met 0-2 van Sparta hadden gewonnen als we een andere keeper hadden gehad. Daarvoor is het niveau van dit psv nog veel te slecht, of het nou de aanvallers zijn of ons middenveld of Sadilek, Schwaab of Baumgartl: het is allemaal niveau Heerenveen. En Zoet is niveau VVV op dit moment, laat dat duidelijk zijn. Maar met alleen een betere keeper zijn we er nog lang niet zolang het hart van je verdediging wordt gevormd door Schwaab en Schwaab en Sadilek en zolang Rosario niet die leider is die die moet zijn en zolang we het voorin alleen moeten hebben van spelers als Bruma en Gakpo met alle respect voor beide. Het is psv weer gelukt om geen goede verdedigers te halen en om een ongeblanaceerd elftal bij elkaar te zetten.
Eens, maar mijn hele punt was juist dat zelfs als wij zo belachelijk slecht spelen, we alsnog gewoon kunnen winnen als de keeper doet waarvoor hij betaald wordt. Wanneer je vertrouwen hebt in wat er achter je gebeurt, sta je als verdediging ook met meer vertrouwen op het veld. Ter vergelijking: wij hebben op een gegeven moment zoveel clean sheets gehaald met een verdediging waarin Marcellis, Alcides en Kromkamp stonden. Nou verwacht ik niet dat Zoet of welke andere keeper dan ook dat niveau van Gomes aantikt, maar ik bedoel maar met wat vertrouwen kan doen met middelmatige spelers. Nu sta je al 0-3 achter omdat je weet dat iedere eventuele fout die je maakt een goal is. Lijkt me niet lekker verdedigen.
 
Daarbij geef je ook gewoon een signaal af naar de rest van de spelers door Zoet te laten staan namelijk dat het prutsniveau acceptabel is. Je zegt tegen Baumgartl, Guti, Sadilek, Zoet dat ze ver door de ondergrens gaan en wijzen allemaal naar elkaar dat die ook een bedroevend spelen. Kom op zeg, dit is PSV. Geen Vitesse, Utrecht of AZ die even een half jaar wat aan mogen kloten voordat er eindelijk een keer een goede wedstrijd op de mat wordt gelegd.

Het maakt mij nu ook even niet meer uit wie hier nu de schuldige is, als niemand het is is het wat mij betreft dan gewoon Gerbrands die dit gedrocht van een technische staf, directie en spelersgroep heeft laten vormen. Wanneer niemand zijn verantwoordelijkheid neemt en actie gaat ondernemen beginnen we helemaal bovenaan.
 
IK vind ook niet dat Zoet goed is op dit moment, maar wat Unnerstal betreft zou de Wet van het Forum wel eens kunnen gelden: hoe langer hij niet speelt, hoe beter hij in de hoofden van de Forumers wordt. En dat valt eigenlijk altijd heel vies tegen.

Bij sommige van MvB's beslissingen/tactieken kun je vraagtekens zetten, bv het blok op het middenveld, maar wie er keept is toch gewoon een duidelijke keuze. En je maakt mij niet wijs dat MvB om onduidelijke redenen (vriendjes) vasthoudt aan een keeper die minder goed is. Ik vermoed dat Unnerstal het op de trainingen gewoon niet laat zien. Niet voor niets dat Ruiter stand-in is. En ik hoop toch echt dat niemand vindt dat Ruiter moet keepen?

Die wet zou best een kunnen gelden, laatst bij Jong PSV vond ik hem ook gemakkelijk gepasseerd bij een doelpoging. Echter, Zoet is zo matig dat je niettemin eigenlijk niets te verliezen hebt met zo'n keeperswissel. Zoals Der Muzikant al terecht aanhaalt, je staat al met 0-3 achter omdat je weet dat iedere fout die gemaakt wordt een goal is met Zoet op goal. Ik zie het MvB nooit doen, een keeperswissel, maar in principe zou je eigenlijk nu, maar uiterlijk in de winterstop gewoon keihard moeten ingrijpen en gewoon een langere periode Unnerstal de kans geven om in de flow te komen. Hooguit zal het even slecht zijn, maar dat durf ik wel te betwijfelen, zo matig als Zoet al tijden is. Afgelopen seizoen heeft hij PSV ook het kampioenschap gekost toen letterlijk elk schot op zijn goal een doelpunt werd. Daar valt ook niet tegenop te voetballen.
 
Zoet kan echt niet meer.... Het was een aardige doelman die echt wel gepresteerd heeft in ons shirt maar absoluut geen topkeeper. Hij gaat met de week slechter keepen en met zijn ervaring zou je verwachten dat hij een rots in de branding is voor dit elftal, geen onzekere factor!
 
Zoet kan echt niet meer.... Het was een aardige doelman die echt wel gepresteerd heeft in ons shirt maar absoluut geen topkeeper. Hij gaat met de week slechter keepen en met zijn ervaring zou je verwachten dat hij een rots in de branding is voor dit elftal, geen onzekere factor!

Het erge is dat onder MvB Unnerstall nog gedegradeerd is tot derde keeper ook. Dus zelfs al grijpt hij in en komt Zoet er eindelijk langs te staan, zoals hij al minimaal een seizoen geleden had moeten staan, dan krijg je er gewoon brandhout voor terug, want dan wordt het dus Ruiter die op goal komt te staan, terwijl Unnerstall op de tribune mag toekijken. :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan