Ik neem overigens aan dat Utrecht nu wel een deel van het transferbedrag mag hebben als PSV hem verkoopt aan een andere club?
 
Klopt...ik denk dat Bizot onderhand wel de 2e keeper van Oranje is en Zoet 3e keeper.....en wellicht wordt Zoet nog in de komende 4 maanden beroofd van die 3e plek bij Oranje....zelfs een Vermeer maakt NOG kans om mee te gaan naar het EK....:unsure:

Geheel terecht natuurlijk. Bizot is een Betrouwbare keeper die in de eredivisie aleen Onana voor zich hoeft te dulden. Over het EK: Krul is ook heel goed bezig. En houdt Farhman (ex schalke) op de bank.
 
Zag er wederom heel slecht uit bij de 1-0 van FC Eindhoven, deze man lijkt het keepen totaal verleerd. Heel opvallend, een aantal jaar geleden blonk hij nog uit in de Champions League. De enige goed keuze die van Bommel heeft gemaakt door hem op de bank te zetten.
 
Misschien is het wel zo'n keeper die juist bij de subtop geweldig presteert omdat de druk daar heel anders is dan bij PSV, of welke topclub -want dat zijn we nog steeds- dan ook. Tyton vind ik daar een mooi voorbeeld van.
Eens, zat vooral aan verkoopwaarde te denken.
 
Men moet niet gaan overdrijven nu, zijn waarde stijgt echt niet omdat iedere kip kan zien dat die totaal niet consequent is. Dan speelt die prima en week er na is het weer pruts en onzeker achterin, als die nou meerdere potjes stabiel presteert mag je stiekem praten over meer waarde.
 
Men moet niet gaan overdrijven nu, zijn waarde stijgt echt niet omdat iedere kip kan zien dat die totaal niet consequent is. Dan speelt die prima en week er na is het weer pruts en onzeker achterin, als die nou meerdere potjes stabiel presteert mag je stiekem praten over meer waarde.

Dan komt er idd misschien wel een ton bovenop zijn marktwaarde. :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan