Nu ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren, met Zoet als Unnerstall binnen 2 speelronde zwaar geblesseerd raakt
 
Wat een puinhoop..

De directie mag ook weleens kritisch worden aangesproken hierop. Medische staf chaos, technische staf chaos, flut trainingskamp in de woestijn (en in de regen), falend aankoopbeleid, sportieve prestaties waardeloos..
Is al hier door velen gezegd: het amateurisme druipt er van af onder leiding van Gerbrands. En ook al gezegd dat JdJ geen persoonlijkheid is om een MvB, Ruud Hesp of zulke gasten de baas te zijn. Nu zijn aankopen ook bagger blijken te zijn, neemt men sowieso niets van hem aan. Iedereen een eigen bvtje bij dit PSV.
 
Is al hier door velen gezegd: het amateurisme druipt er van af onder leiding van Gerbrands. En ook al gezegd dat JdJ geen persoonlijkheid is om een MvB, Ruud Hesp of zulke gasten de baas te zijn. Nu zijn aankopen ook bagger blijken te zijn, neemt men sowieso niets van hem aan. Iedereen een eigen bvtje bij dit PSV.

Ik snap niet eens waarom de medische staf zo heeft moeten lekken naar NRC. Dat kan ook alleen maar met expliciete toestemming van Gerbrands. Waarom moet MvB nog zo'n trap na krijgen? En ook dit is amateuristisch, want er blijft vooral het beeld hangen van een staf die niet op topsportniveau opereert. En dat is met de cruciale blessures van Malen en Bergwijn niet een beeld dat je wilt hebben. En natuurlijk was MvB een olifant in de porseleinkast- people skills is niet zijn sterke kant (hoewel zijn interviews een verademing waren). Maar hij had wel gelijk.

En het zootje, dat zit er nog steeds.

Behalve Zoet dan (toch weer on topic :) )
 
Hoe Zoet zich uitspreekt over Hesp vind ik wel klasse:

"We hebben zesenhalf jaar samengewerkt, hebben prijzen gewonnen, zijn kampioen geworden, hebben Champions League gehaald. Dus we hebben ook een fantastische tijd gehad. Maar" ....(etc)



Jammer dat Zoet weg is, maar zijn tijd zat er ook wel een beetje op. Unnerstal is denk ik gelijkwaardig en Ruiter wordt volgens mij door de staf ook heel serieus genomen. Zeker goed genoeg als 2e keeper.
 
Hoe Zoet zich uitspreekt over Hesp vind ik wel klasse:

"We hebben zesenhalf jaar samengewerkt, hebben prijzen gewonnen, zijn kampioen geworden, hebben Champions League gehaald. Dus we hebben ook een fantastische tijd gehad. Maar" ....(etc)



Jammer dat Zoet weg is, maar zijn tijd zat er ook wel een beetje op. Unnerstal is denk ik gelijkwaardig en Ruiter wordt volgens mij door de staf ook heel serieus genomen. Zeker goed genoeg als 2e keeper.
Prima interview van Zoet. Toch hoop ik van de zomer weer een echt goede keeper bij PSV te zien.
 
Eigenlijk ongelofelijk hè.. Ruiter bij PSV en Zoet bij Utrecht. Als me dat een half jaar geleden was verteld had ik het nooit kunnen geloven
Inderdaad. Had ook nooit verwacht dat Utrecht denkt met Zoet een goede keeper te hebben binnengehaald.
 
Zo de fanclub van Jeroen kan worden gesloten. Zelfs bij Utrecht gaat hij door waar hij gebleven was, knoeien en slecht keepen. Ongelofelijk hoe lang hij bij ons door mocht gaan.

Het zal me eigenlijk verbazen als die mee gaat naar het EK. Ik denk het wel overigens omdat we zo dun zitten qua keepers. Cillessen is zijn basisplaats al kwijtgeraakt bij Valencia. Maar bij Barca keepte die die ook nooit dus die blijft wel eerste keeper van Oranje. Dan heb je Krul die wekelijks keept in de Premier League en geen idee hoe Vermeer het gaat doen in Los Angeles. Ohja, dan heb je ook die Bizot van AZ.

Trouwens. Wederom een afstandsschot die bij Zoet erin gaat. Nothing new. Tis gewoon een slapjanus geworden in het doel met die plofkop van m. Sorry Zoet, maar teams uit Engeland, Italie, Duitsland en Spanje zitten niet op je te wachten.
 
Klopt...ik denk dat Bizot onderhand wel de 2e keeper van Oranje is en Zoet 3e keeper.....en wellicht wordt Zoet nog in de komende 4 maanden beroofd van die 3e plek bij Oranje....zelfs een Vermeer maakt NOG kans om mee te gaan naar het EK....:unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan