Waarom is dit een wanbeleid? Volgens mij is dit zoals de dingen gaan, kan niemand hier iets aan doen, en bewandelt PSV de koninklijke weg.

De wissel van Zoet lag voor de hand, hij bracht gewoon te weinig voor een basisplek (ik heb het even niet op de manier hoe, dat was niet bepaald fraai). Tegelijkertijd wil hij wel blijven spelen om in beeld bij Koeman te blijven - ook heel begrijpelijk. En ik neem aan dat in de winterstop duidelijk bleek dat er wat dat betreft bij PSV nog weinig perspectief was. Prima dat PSV hieraan meewerkt, ik zou niet weten wat je aan een gedemotiveerde tweede keeper hebt.

Het probleem zit hem volgens mij dat Zoet niet gewoon in de zomer is vertrokken... Waarom is dat niet gelukt?

Mijn vermoeden is dat er niet zo gek veel interesse was, aangezien hij vorig seizoen ook niet groots had gekeept. Er zullen vast ''grotere'' clubs zijn geweest die hem wilden overkopen, maar met weinig garantie op het zijn van eerste doelman. Zoet wil niet op de bank en bij PSV was hij op dat moment nog de onbetwiste nummer 1.
 
Als hij ineens bij Utrecht in vorm raakt, kan zijn prijs omhoog, zullen er meer clubs in de rij staan om hem in de zomer over te nemen en kan Zoet zijn plaats in het Nederlands elftal verstevigen.
En dan hebben wij geen 'keepersprobleem'.
Na er goed over te hebben nagedacht, is dit geen slechte zet.
 
Hij word wel heel makkelijk aan de kant geschoven, als de amateurs voor hem ook maar beetje kaas van verdedigen hadden gegeten dan zou Zoet nooit zo beroerd geweest zijn als dat die nu is. Het is geen geweldenaar, maar als je ziet hoeveel kansen en opties elke tegenstander cadeau krijgt dan is geen een keeper tegen opgewassen pff.

Maar dat die gaat is ook niet erg, in Unn zit nog hoop en rek, Zoet is al over de hill heen.
 
Gaat dus niet de strijd aan, blijkbaar dus echt mentaal te zwak voor een (tijdelijke) reserverol. Nu maar hopen dat Unnerstall voldoet en niet geblesseerd raakt..
Ik kan niks voorspellen over z'n blessures, maar Unnerstall voldoet van geen kanten, wat een matige keeper. Ik heb liever Zoet op het doel (sorry Der Muzikant en anderen)
 
Ik vind dit wel wanbeleid. Door een onzekere verdediging is Zoet ook onzeker geworden dus in plaats van een capabele back te zoeken verhuren we hem maar. Ook nog naar Utrecht waar Paes toch ook wel een aardige keeper is. Dan had hij beter naar Feyenoord kunnen gaan waar Vermeer net weg is gegaan (beide heren gelijkwaardig).

Met echte PSV-ers wordt wel belachelijk mee omgesprongen!
 
Zoet krijgt speeltijd bij een club van zijn niveau, kan zich in de kijker spelen en ziet zijn kansen op een EK flink toenemen, PSV is (voorlopig) van een baggerkeeper af. Ik zie een win-win situatie.
Het probleem is dat PSV te veel bagger niveau heeft... Die raak je aan niemand kwijt. Jeroen was nog eigen jeugd en gratis, gaat zich wellicht toch bij Koeman is de kijker spelen en een EK meemaken en die kun je hoe dan ook straks verkopen. Wie gaat de miskopen als Bruma nog overnemen? Of Baumgartl? En die Doan is het ook niet helemaal, althans zo’n speler mag je bij psv alleen voor de breedte binnen halen maar nu is hij opeens basisspeler. Sommige vinden dat ik dit te vaak zeg maar ik kan helaas niet anders dan concluderen dat Gerbrands van PSV een tweede Feyenoord heeft gemaakt. Ook het huren van een Mitro en wat je van hem ziet past bij het plaatje wat een Feyenoord altijd voor het oog heeft.
En ook de vervanger van Zoet is gewoon het niveau Utrecht. Laten we ons zelf niet gaan wijsmaken dat we er op vooruit zijn gegaan. Telkens laat ook hij rare ballen de weg naar het doel vinden en is hij geen betrouwbare keeper voor een topclub. MvB weet dat zelf misschien nog niet, maar hij heeft er alleen profijt van dat ie ontslagen is door PSV. Bij deze amateurs was toch geen eer te behalen. Straks begint hij ergens en komt ie uiteindelijk boven drijven, niet bij ons echter.
 
Dus omdat er geen fatsoenlijke back is mag er op andere posities niets gebeuren?

Begrijpelijke move wel.

Klopt, in een korte transferperiode lijkt mij de prioriteit ergens anders te liggen. Nog steeds geen LB of een spits gezien het ontbreken van Malen.
 
Klopt, in een korte transferperiode lijkt mij de prioriteit ergens anders te liggen. Nog steeds geen LB of een spits gezien het ontbreken van Malen.
Maar als dit zich voordoet moet je dat maar gewoon negeren? Er werken meer mensen bij PSV he, die kunnen best verschillende dingen doen.
 
Toch nog een mooie dag.

Ik was ook enorm opgelucht en blij toen ik de kop las, maar toen ik hier las dat het slechts om een verhuur ging, verdampte die blijdschap toch wel weer. Wel precies het niveau van Zoet trouwens, dat FC Utrecht, net als al die andere spelers die ik heb opgenoemd in het oefenwedstrijdentopic.
 
Leuk en aardig maar totaal geen wedstrijdritme en dan nog een te dikke spits die alleen maar gyros en suvlaki eet.
Nee het is ruim bezet, zeker met een blessure gevoelige Bergwijn.
Als Lammers weer fit i, en dat is hij bijna, is dat een heel goede vervanger van Malen. Het zou mij, zoals gezegd, niet verbazen als hij een betere spits blijkt te zijn dan Malen. Wat Mitro betreft heb je gelijk, een grote miskoop/huur, maar ja, een club als PSV kan de miljoenen maar 1 keer ergens aan uigeven, en we zullen het dus met Mitro als reservespits moeten doen.
Ik zou het belachelijk vinden als PSV nu met een spits aan zou komen zetten, terwijl we een lekke verdediging hebben en een middenveld dat de bal alleen maar breed en terug kan spelen.
 
Als Lammers weer fit i, en dat is hij bijna, is dat een heel goede vervanger van Malen. Het zou mij, zoals gezegd, niet verbazen als hij een betere spits blijkt te zijn dan Malen. Wat Mitro betreft heb je gelijk, een grote miskoop/huur, maar ja, een club als PSV kan de miljoenen maar 1 keer ergens aan uigeven, en we zullen het dus met Mitro als reservespits moeten doen.
Ik zou het belachelijk vinden als PSV nu met een spits aan zou komen zetten, terwijl we een lekke verdediging hebben en een middenveld dat de bal alleen maar breed en terug kan spelen.

Ja het is jammer dat hij die blessure heeft gekregen. Vind hem inderdaad ook meer spits dan Malen.
Maar ja waar blijft die linksback?
 
Als Lammers weer fit i, en dat is hij bijna, is dat een heel goede vervanger van Malen. Het zou mij, zoals gezegd, niet verbazen als hij een betere spits blijkt te zijn dan Malen. Wat Mitro betreft heb je gelijk, een grote miskoop/huur, maar ja, een club als PSV kan de miljoenen maar 1 keer ergens aan uigeven, en we zullen het dus met Mitro als reservespits moeten doen.
Ik zou het belachelijk vinden als PSV nu met een spits aan zou komen zetten, terwijl we een lekke verdediging hebben en een middenveld dat de bal alleen maar breed en terug kan spelen.

Moet het nog zien. Ook ik heb wel hoge verwachtingen van Lammers, maar Malen heeft toch wel een bizarre reeks neergezet voor zijn eerste blessure. Lammers is 22, het mag er nu ook wel een keer uit gaan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan