Jeroen Zoet, bedankt voor vele jaren bij PSV in goede en in mindere tijden.
Het ga je goed. (Y) Maak er iets Speziaals van in La Spezia in Liguria. Een mooie streek in Italië.
 
Toch wel mooi, dat hij op zijn 29e (in januari 30) toch nog eens eerste keeper word in een van de grotere competities. Hij zal echt aan de bak moeten want in verhouding tot de tegenstanders heeft hij natuurlijk een van de slechts denkbare verdedigslinies voor zich (daar ga ik van uit). Het flauwe grapje dat PSV hem op dat vlak perfect heeft voorbereid is te makkelijk om te laten liggen. Ik hoop dat hij en zijn gezin kunnen genieten van deze nieuwe ervaring en hoop ook voor hem dat er in de loop van het seizoen weer meer en meer enthousiaste supporters op de tribunes verschijnen.

Hoe mooi is het om in een kolkend Giuseppe Meazza Stadion, als underdog, wel een keer de 0 te houden. Of om een strafschop van Christiano te keren en vervolgens door zijn teamgenoten op handen te worden gedragen omdat hij degradatie heeft voorkomen. Dromen mag, en als hij door nu een stap naar italie te maken een droom kan najagen dan gun ik hem dat. Heeft eigenlijk zijn hele cariere bij PSV gespeeld, nooit moeilijk gedaan, en bouwt nu (op een voor een keeper nog vrij vroeg moment) af in de serie A (zo zie ik het). Al heeft Zoet zelf misschien nog wel de droom dat hij nog een tweede jeugd kan gaan beleven en nog jaren doorkan. Ik hoop het voor hem, en gun het hem zeker.
 
Gaat niet heel lekker. 3 goals in 5 minuten en een gele kaart. (Ik kijk niet overigens.)

1 goal is afgekeurd ofzo, want het staat nu weer 1-3
 
1-4 verloren en nog drie goals afgekeurd door de VAR. Zoet veroorzaakt een pingel en pakt geel.
Prima debuut!:zien:
Nou, wel een speler met een debuut waar nog lang over gepraat zal worden. De Italiaanse evenknie van Johan D kan iig helemaal los gaan.
 
Italianen gaan nu al los over Jeroen Zoet: 'Mijn hemel'

link

De fans van zijn nieuwe club vragen zich af of het te laat is om hem terug te sturen naar PSV.

Eén supporter van Spezia zegt bijvoorbeeld: "We hebben met Zoet meteen de allerslechtste keeper van de hele Serie A aangetrokken." Iemand anders vult aan: "Het lijkt wel alsof Zoet zijn medespelers helemaal nog niet kent, de kennismaking vindt plaats óp het veld." Een derde fan roept: "Ik heb het al weer gezien, het wordt dit jaar he-le-maal niks", waarbij hij Zoet tagt. Veel Italianen vinden de oud-PSV'er overigens sprekend lijken op Matthijs de Ligt van Juventus.
 
Italianen gaan nu al los over Jeroen Zoet: 'Mijn hemel'

link

De fans van zijn nieuwe club vragen zich af of het te laat is om hem terug te sturen naar PSV.

Eén supporter van Spezia zegt bijvoorbeeld: "We hebben met Zoet meteen de allerslechtste keeper van de hele Serie A aangetrokken." Iemand anders vult aan: "Het lijkt wel alsof Zoet zijn medespelers helemaal nog niet kent, de kennismaking vindt plaats óp het veld." Een derde fan roept: "Ik heb het al weer gezien, het wordt dit jaar he-le-maal niks", waarbij hij Zoet tagt. Veel Italianen vinden de oud-PSV'er overigens sprekend lijken op Matthijs de Ligt van Juventus.
Het is ook maar goed dat ze het forum niet hebben laten vertalen voor ze besloten een bod uit te brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan