Jeroen Zoet (DM) - verhuurd aan FC Utrecht

PSVynadaMas

Invaller
Zo de fanclub van Jeroen kan worden gesloten. Zelfs bij Utrecht gaat hij door waar hij gebleven was, knoeien en slecht keepen. Ongelofelijk hoe lang hij bij ons door mocht gaan.
Het zal me eigenlijk verbazen als die mee gaat naar het EK. Ik denk het wel overigens omdat we zo dun zitten qua keepers. Cillessen is zijn basisplaats al kwijtgeraakt bij Valencia. Maar bij Barca keepte die die ook nooit dus die blijft wel eerste keeper van Oranje. Dan heb je Krul die wekelijks keept in de Premier League en geen idee hoe Vermeer het gaat doen in Los Angeles. Ohja, dan heb je ook die Bizot van AZ.

Trouwens. Wederom een afstandsschot die bij Zoet erin gaat. Nothing new. Tis gewoon een slapjanus geworden in het doel met die plofkop van m. Sorry Zoet, maar teams uit Engeland, Italie, Duitsland en Spanje zitten niet op je te wachten.

RAZINHO

International
Klopt...ik denk dat Bizot onderhand wel de 2e keeper van Oranje is en Zoet 3e keeper.....en wellicht wordt Zoet nog in de komende 4 maanden beroofd van die 3e plek bij Oranje....zelfs een Vermeer maakt NOG kans om mee te gaan naar het EK....:unsure:

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Ik neem overigens aan dat Utrecht nu wel een deel van het transferbedrag mag hebben als PSV hem verkoopt aan een andere club?

Zuipwolde

Routinier
Klopt...ik denk dat Bizot onderhand wel de 2e keeper van Oranje is en Zoet 3e keeper.....en wellicht wordt Zoet nog in de komende 4 maanden beroofd van die 3e plek bij Oranje....zelfs een Vermeer maakt NOG kans om mee te gaan naar het EK....:unsure:
Geheel terecht natuurlijk. Bizot is een Betrouwbare keeper die in de eredivisie aleen Onana voor zich hoeft te dulden. Over het EK: Krul is ook heel goed bezig. En houdt Farhman (ex schalke) op de bank.

MoIhattaren

Ballenjongen
Zag er wederom heel slecht uit bij de 1-0 van FC Eindhoven, deze man lijkt het keepen totaal verleerd. Heel opvallend, een aantal jaar geleden blonk hij nog uit in de Champions League. De enige goed keuze die van Bommel heeft gemaakt door hem op de bank te zetten.

Bovenaan Onderaan