Jeroen Zoet (DM) - verhuurd aan FC Utrecht

Ongezouten

Trainer Coach
Toch nog een mooie dag.
Ik was ook enorm opgelucht en blij toen ik de kop las, maar toen ik hier las dat het slechts om een verhuur ging, verdampte die blijdschap toch wel weer. Wel precies het niveau van Zoet trouwens, dat FC Utrecht, net als al die andere spelers die ik heb opgenoemd in het oefenwedstrijdentopic.

rico

Assistent Coach
Leuk en aardig maar totaal geen wedstrijdritme en dan nog een te dikke spits die alleen maar gyros en suvlaki eet.
Nee het is ruim bezet, zeker met een blessure gevoelige Bergwijn.
Als Lammers weer fit i, en dat is hij bijna, is dat een heel goede vervanger van Malen. Het zou mij, zoals gezegd, niet verbazen als hij een betere spits blijkt te zijn dan Malen. Wat Mitro betreft heb je gelijk, een grote miskoop/huur, maar ja, een club als PSV kan de miljoenen maar 1 keer ergens aan uigeven, en we zullen het dus met Mitro als reservespits moeten doen.
Ik zou het belachelijk vinden als PSV nu met een spits aan zou komen zetten, terwijl we een lekke verdediging hebben en een middenveld dat de bal alleen maar breed en terug kan spelen.

Dropshot

Invaller
Als Lammers weer fit i, en dat is hij bijna, is dat een heel goede vervanger van Malen. Het zou mij, zoals gezegd, niet verbazen als hij een betere spits blijkt te zijn dan Malen. Wat Mitro betreft heb je gelijk, een grote miskoop/huur, maar ja, een club als PSV kan de miljoenen maar 1 keer ergens aan uigeven, en we zullen het dus met Mitro als reservespits moeten doen.
Ik zou het belachelijk vinden als PSV nu met een spits aan zou komen zetten, terwijl we een lekke verdediging hebben en een middenveld dat de bal alleen maar breed en terug kan spelen.
Ja het is jammer dat hij die blessure heeft gekregen. Vind hem inderdaad ook meer spits dan Malen.
Maar ja waar blijft die linksback?

Buitenspelgoal

Routinier
Moet het nog zien. Ook ik heb wel hoge verwachtingen van Lammers, maar Malen heeft toch wel een bizarre reeks neergezet voor zijn eerste blessure. Lammers is 22, het mag er nu ook wel een keer uit gaan komen.

PSVynadaMas

Invaller
Zes jaar eerste keeper, drie kampioen geworden, CL overwintering, bijna alles meegemaakt, en dan verhuurd worden aan FC Utrecht. Apart. Het zegt dan heel veel buitenlandse clubs niet op Zoet zitten te wachten. Zucht, waarom hebben wij dat iedere keer? Die Onana van Ajax, gaat wel lekker straks de deur uit voor 50+ miljoen.

robpsv11

Grammatifaler
Wij hoeven ons er niet aan te ergeren, als hij weer vertrouwen krijgt en keept goed gaat hij naar het EK. Cillessen krijgt een bal van onze Denzel tegen zn huilgezicht in de warming-up. Zoet keept alle wedstrijden van het EK, Nederland haalt de finale, Zoet stopt de beslissende strafschop en in de zomer verkast hij voor 20 miljoen (John is namelijk nog steeds onze TD) naar het buitenland.

Ik zie alleen maar voordelen

ELPSV

Supporter
Wij hoeven ons er niet aan te ergeren, als hij weer vertrouwen krijgt en keept goed gaat hij naar het EK. Cillessen krijgt een bal van onze Denzel tegen zn huilgezicht in de warming-up. Zoet keept alle wedstrijden van het EK, Nederland haalt de finale, Zoet stopt de beslissende strafschop en in de zomer verkast hij voor 20 miljoen (John is namelijk nog steeds onze TD) naar het buitenland.

Ik zie alleen maar voordelen
Mijn zomer zou al niet meer kapot kunnen als dat gebeurt :ROFL:

Ralf Edström

Winnaar van de Wisselkont-Wisseltrofee
Zes jaar eerste keeper, drie kampioen geworden, CL overwintering, bijna alles meegemaakt, en dan verhuurd worden aan FC Utrecht. Apart. Het zegt dan heel veel buitenlandse clubs niet op Zoet zitten te wachten. Zucht, waarom hebben wij dat iedere keer? Die Onana van Ajax, gaat wel lekker straks de deur uit voor 50+ miljoen.
Als ze in die 6 jaar niet komen zegt dat voldoende. Nog slechter dan Isakkson en dan hoef je al niet veel te kennen.

RAZINHO

International
Ik ben erg blij voor Zoet dat hij zich serieus kan gaan bewijzen bij een club in de middenmoot van de eredivisie en indien hij weer uitblinkt een transfer kan maken naar het buitenland. En uiteraard ben ik ook erg blij voor PSV dat er in de 2e helft meer duidelijkheid en stabiliteit komt rond de keeperspositie.

arne

Routinier
Ik ben erg blij voor Zoet dat hij zich serieus kan gaan bewijzen bij een club in de middenmoot van de eredivisie en indien hij weer uitblinkt een transfer kan maken naar het buitenland. En uiteraard ben ik ook erg blij voor PSV dat er in de 2e helft meer duidelijkheid en stabiliteit komt rond de keeperspositie.
Begrijp je positie in deze. Wat niet weg neemt dat we een groot probleem gaan krijgen als Unnerstall geblesseerd raakt.
Nee, ik vind zijn verhuur een slechte zaak voor PSV (wel goed voor Zoet).

• Leuk
Reactions: IPF
Bovenaan Onderaan