Jeremy Antonisse (A) - Verhuurd aan FC Emmen

Be The Ball

International
datum: 05-08-2019 11:55
1565011228146.png


Jeremy Antonisse (17) heeft in bijzijn van zijn familie en vrienden zijn krabbel gezet onder zijn eerste profcontract. De aanvaller heeft getekend tot 2022.
Antonisse speelt als sinds de F bij PSV en voelt zich thuis: ‘’De club zit diep in mijn hart, ik ben blij dat ik mijn contract heb mogen tekenen’’, vertelt de aanvaller trots. Aankomend seizoen maakt hij deel uit van PSV O19 waar hij over een kleine twee weken de Otten Cup mee gaat spelen: ‘’Voor ons als team moet het een mooi toernooi worden dat we koste wat kost willen winnen.’’

Memphis Depay
Jeremy Antonisse noemt Memphis Depay als zijn favoriete PSV-speler en kijkt ook naar hem op: ‘’Wat hij allemaal heeft meegemaakt om te staan waar hij nu staat, hoe hard hij heeft gewerkt, dat vind ik gewoon echt mooi.’’ Daarnaast is hij ook net zo ambitieus als Memphis en wil hij snel zijn debuut maken in het Philips Stadion. ''Dit jaar nog.''

1565011249320.png

1565011420069.png
1565011434199.png


psv: https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/antonisse-wil-schitteren-bij-psv.htm
transfermarkt: https://www.transfermarkt.nl/jeremy-antonisse/profil/spieler/594273
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Lekker ambitieus en een mooi voorbeeld!

Alleen jammer dat we alleen maar jeugdspelers voorbij zien vliegen en in de A-selectie niks zien veranderen.
 
Snap ik. Maar jeugdspelers kunnen toch ook buiten deze periode vastgelegd worden? Doe dat dan eerder. Maar goed, dat is bij PSV een vies woord. Zie Schwaab.
Je mag pas vastleggen na de 16de verjaardag, maar anders dan dat heb je helemaal gelijk.
 
Wordt vaak in een hoopvol rijtje genoemd. Ik heb hem zelf nog weinig zien spelen, maar we gaan het zien.
Heb hem wel paar keer zien spelen, buitenspeler die wat “explosiefs” in z’n spel heeft. Dat die uit het niets kan doorbreken of schieten. Z’n rendement moet alleen omhoog en hij moet meer minuten krijgen bij jong.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heb hem wel paar keer zien spelen, buitenspeler die wat “explosiefs” in z’n spel heeft. Dat die uit het niets kan doorbreken of schieten. Z’n rendement moet alleen omhoog en hij moet meer minuten krijgen bij jong.
Is hij daar geen basisspeler dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan