Jeremain Lens

Dat buitenspel lopen komt, deels, doordat ie altijd op het randje speelt. 3x gaat t fout, de vierde keer heeft de verdediger het nakijken.

Meer 9x gaat het fout, 1x heeft de verdediging het nakijken. Hoewel er wel bij moet worden gezegd dat de grensrechters er van die 9x dan ook minstens 3x naast zitten :p
 
PSV wacht drie jaar na verkopen van aanvaller nog altijd op één miljoen euro

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...-openstaande-rekening-nog-altijd-niet-betaald.

PSV moet nog altijd een miljoen euro ontvangen van Dinamo Kiev voor de transfer van Jeremain Lens, meldt De Telegraaf. De Eindhovenaren wachten inmiddels alweer drie jaar op het geld uit Oekraïne.

:unsure: Het is een corrupte bende in Oekraïne. :rolleyes: :braak: :fart:
De UEFa en de FIFA moeten in dergelijke zaken veel strenger optreden. :slap: Uitsluiten van alle competities als transfersommen niet betaald worden.
 
PSV wacht drie jaar na verkopen van aanvaller nog altijd op één miljoen euro

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...-openstaande-rekening-nog-altijd-niet-betaald.

PSV moet nog altijd een miljoen euro ontvangen van Dinamo Kiev voor de transfer van Jeremain Lens, meldt De Telegraaf. De Eindhovenaren wachten inmiddels alweer drie jaar op het geld uit Oekraïne.

:unsure: Het is een corrupte bende in Oekraïne. :rolleyes: :braak: :fart:
De UEFa en de FIFA moeten in dergelijke zaken veel strenger optreden. :slap: Uitsluiten van alle competities als transfersommen niet betaald worden.
PSV moet eens wat andere afspraken gaan maken. Boter bij de vis-principe.
Het is toch gek dat het altijd PSV is dat op geld moet wachten?
 
PSV moet eens wat andere afspraken gaan maken. Boter bij de vis-principe.
Het is toch gek dat het altijd PSV is dat op geld moet wachten?

Het vreemde is ook dat PSV het allemaal lijkt te laten gebeuren. Als ik een miljoen tegoed zou hebben van iemand, zou ik gewoon naar de rechter stappen, iets wat PSV niet schijnt te doen.
 
Het vreemde is ook dat PSV het allemaal lijkt te laten gebeuren. Als ik een miljoen tegoed zou hebben van iemand, zou ik gewoon naar de rechter stappen, iets wat PSV niet schijnt te doen.
Dat hebben ze eerder gedaan toch, met Robert? Was ook niet een onverdeeld succes als ik het me goed herinner.
 
Dat hebben ze eerder gedaan toch, met Robert? Was ook niet een onverdeeld succes als ik het me goed herinner.

En dat heeft wat tijd gekost, maar wel geholpen,

Overigens moet ik mijn eerdere opmerking intrekken, PSV doet wel wat, maar het duurt alleen verdomde lang voordat je je geld krijgt.
 
En dat heeft wat tijd gekost, maar wel geholpen,

Overigens moet ik mijn eerdere opmerking intrekken, PSV doet wel wat, maar het duurt alleen verdomde lang voordat je je geld krijgt.
De uitspraak herinner ik me ook nog wel. Maar ik kan me niet herinneren of het uiteindelijk ook echt afgerond is.
 
De uitspraak herinner ik me ook nog wel. Maar ok kan me niet herinneren of het uiteindelijk ook echt afgerond is.

Heb nog even wat verder gezocht, en kan ook niks vinden. wat gereutel over bewindvoeredrs van Betis, die schuldeisers een voorstel zouden doen. Dus vooralsnog ga ik ervan uit dat we inderdaad ons geld niet gehad hebben.
 
Heb nog even wat verder gezocht, en kan ook niks vinden. wat gereutel over bewindvoeredrs van Betis, die schuldeisers een voorstel zouden doen. Dus vooralsnog ga ik ervan uit dat we inderdaad ons geld niet gehad hebben.
Ik ook... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan