Jeremain Lens

KoningAlexIV

Invaller
Jeremain Lens komende vijf seizoen PSV’er
01 juni 2010 17:00

Jeremain Lens (22) heeft een contract ondertekend dat hem voor vijf seizoenen aan PSV verbindt. “Ik ben hier hartstikke blij mee”, zei de aanvaller dinsdagmiddag tegen PSV TV. Hij komt over van AZ, waar hij sinds 2005 onder contract stond. Eerder vandaag werd Lens medisch gekeurd. Na zijn vakantie meldt hij zich later deze maand op De Herdgang.

Bron: PSV.nl

40451_JeremainLens1011-home.jpg


Voornaam: Jeremain
Achternaam: Lens
Geboortedatum: 24-11-1987
Geboorteplaats: Amsterdam
Nationaliteit: Nederland
Lengte: 178 cm
Positie: Vleugelaanvaller/Spits
Jeugdteams: SV de Bijlmer, AFC Ajax en AZ Alkmaar

jeremainlens.jpg


Wiki:
Jeremain Lens (Amsterdam, 24 november 1987) is een Nederlands betaald voetballer van Surinaamse afkomst. Hij tekende op 1 juni 2010 een vijfjarig contract bij PSV. Eerder speelde hij voor AZ Alkmaar en N.E.C. en kwam hij uit voor het Surinaams voetbalelftal.

Jeremain is een neef van voormalig voetballer Sigi Lens.

Erelijst:
- Kampioen van Nederland: 2009
- Johan Cruijff Schaal: 2009

------------------------------------------------------------
Nou wat denken jullie van deze transfer? Dirk Marcellis naar Alkmaar en Jeremain Lens naar Eindhoven. Heb zelf eigenlijk toch wel hoge verwachtingen van hem! Zal denk ik toch wel de "topaankoop" van het seizoen worden denk ik.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik ben blij met de aankoop van deze jongen. Hij moet alleen nog wel even een cursus 'Brabants Voor Beginners' volgen bij de heren van Draadstaal, om van die ranzige tongval af te komen.:cool:
 
Hij heeft voor PSV nog maar bar weinig gescoord. :)
Ben benieuwd wat het gaat worden. Succes Jeremain!
 
Werk ze J'

@ Hoeterick, mooi berichtje zo.. Misschien zou je bij je beginpost zijn lengte, positie en dat soort dingen nog kunnen vermelden bij zijn geboortedatum en dergelijken
 
Werk ze J'

@ Hoeterick, mooi berichtje zo.. Misschien zou je bij je beginpost zijn lengte, positie en dat soort dingen nog kunnen vermelden bij zijn geboortedatum en dergelijken

Eh, dank je? Maar ik neem aan dat je KoningAlexIV bedoelt.
 
Een WK lijkt eraan te komen door een blessure van Robben. Hoe sneu ik het ook vind voor Robben en de kansen van Nederland (die nu omlaag gaan natuurlijk) is dit wel goed nieuws voor PSV. Als Lens aan speeltijd kan komen en zich daarin positief laat zien is dat uiteraard goed voor ze marktwaarde :D
 
En niet alleen voor de marktwaarde, PSV krijgt ook nog een bedrag van de fifa per wedstrijd die hij speelt. ;)
 
En niet alleen voor de marktwaarde, PSV krijgt ook nog een bedrag van de fifa per wedstrijd die hij speelt. ;)

Maar dat bedrag ligt helemaal niet zo hoog volgens mij, dus PSV heeft denk ik liever dat spelers thuis blijven zodat ze minder kans hebben op blessures dan die paar euro die ze krijgen van de FIFA. Wel is het handig om de transferwaardes op te krikken. :) Hoop toch dat alle PSV'ers zonder blessures terug komen.
 
Tot nu toe oogt hij scherp in de voorbereiding. Ik heb hem al een paar heerlijke acties zijn maken, ook een paar mooie goals trouwens (FC Den Bosch, STVV...).

Hopen dat hij deze lijn kan doortrekken:)!
 
Hij is goed snel en altijd het doel opzoekend... Positief, hopen dat hij het naar een nog hogere niveau kan tillen...
 
2 mooie goals op de training. :)

Een van de betere aankopen van de afgelopen jaren.
 
Word erg blij van Lens. Explosief, altijd dreiging, daar houd ik van.

in de korte samenvattingen op psv.nl en in de match tegen Ipswisch die ik gezien heb, heeft ie idd al leuke dingen laten zien. Hopelijk op termijn zelfs een verbetering tov Danko. :cool:
 
zeker mooi voor hem en goed voor zijn zelfvertrouwen. Hoop dat hij bij PSV ook het netje gaat vinden

Laten we wel eerlijk zijn :p hij was alert, maar het was een goal die Danny Koevermans heel vaak maakt, maar waar dan erg vernederend over gedaan word door sommige.
 
Ik had liever gehad dat 'ie in z'n debuut voor PSV had gescoord. ;)

Maar goed voor z'n vertrouwen, dat wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan