Jeffrey Bruma

Alleen al het feit dat hij in ruim twee jaar vijf verschillende trainers heeft gehad maakt de situatie simpelweg niet simpel.
Blessures, pech, chaos...Ja, da's vervelend.
Maar, het is toch ook gewoon zo dat hij in zijn tijd bij PSV alleen het laatste seizoen acceptabel (at best!!) heeft gepresteerd? Hij is gewoon niet goed genoeg. Als hij wél goed genoeg geweest zou zijn, had elke trainer dat gezien. Maar hij heeft onder vijf trainers 31 wedstrijden gespeeld sinds 2016. Dus die hebben het allemaal fout en hij is slachtoffer van blessures, pech en choas? Het spijt me, maar dat kan ik me niet indenken.
Aardige gozer, voldoende voor de Eredivisie, maar verder komt hij toch echt gewoon tekort, in mijn beleving.
 
Blessures, pech, chaos...Ja, da's vervelend.
Maar, het is toch ook gewoon zo dat hij in zijn tijd bij PSV alleen het laatste seizoen acceptabel (at best!!) heeft gepresteerd? Hij is gewoon niet goed genoeg. Als hij wél goed genoeg geweest zou zijn, had elke trainer dat gezien. Maar hij heeft onder vijf trainers 31 wedstrijden gespeeld sinds 2016. Dus die hebben het allemaal fout en hij is slachtoffer van blessures, pech en choas? Het spijt me, maar dat kan ik me niet indenken.
Aardige gozer, voldoende voor de Eredivisie, maar verder komt hij toch echt gewoon tekort, in mijn beleving.

Schalke '04 speelt in Gelsenkirchen en da's best in de buurt van de NL grens. Echt ver heeft hij het dus niet geschopt.
 
En er is er niet één die 'pechvogel' Bruma mee wil nemen bij vertrek. Dat is opmerkelijk zeg.

[Duits accent] Oh nee, toch niet! [/Duits accent]
Dat is ook zo.

Ik was overigens best tevreden met Bruma in de laatste 2 seizoenen. Ik dacht dat hij eindelijk ging doorbreken.
 
Die andere spelers ook en die staan nog fier overeind.

Die hadden waarschijnlijk niet allemaal zoveel pech met blessures dan Bruma. Het is uiteindelijk vooral de optelsom die me ertoe brengt om niet maar te roepen dat hij gewoon niet goed genoeg is.

Ik was overigens best tevreden met Bruma in de laatste 2 seizoenen. Ik dacht dat hij eindelijk ging doorbreken.

Dat was ook mijn beeld. Lijkt me logisch dat degenen die niet zo tevreden over Bruma waren in zijn tijd hier nu ook wat sneller de conclusie trekken dat hij gewoonweg tekort komt voor de Bundesliga.
 
Dat is ook zo.

Ik was overigens best tevreden met Bruma in de laatste 2 seizoenen. Ik dacht dat hij eindelijk ging doorbreken.
In mijn herinnering was het alleen in het laatste seizoen acceptabel. Ik snapte bijvoorbeeld ook totaal niet waar dat 'Wij zijn niet bang want Bruma is erbij!' ineens vandaan kwam bij die huldiging. Dat was volledig uit de lucht gegrepen 'de wens is de vader van de gedachte'-geschreeuw.
 
In mijn herinnering was het alleen in het laatste seizoen acceptabel. Ik snapte bijvoorbeeld ook totaal niet waar dat 'Wij zijn niet bang want Bruma is erbij!' ineens vandaan kwam bij die huldiging. Dat was volledig uit de lucht gegrepen 'de wens is de vader van de gedachte'-geschreeuw.
'Karim Rekiki' daarentegen was volledig te verwachten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die hadden waarschijnlijk niet allemaal zoveel pech met blessures dan Bruma. Het is uiteindelijk vooral de optelsom die me ertoe brengt om niet maar te roepen dat hij gewoon niet goed genoeg is.
[...]
De Bouterbaas, werk aan de winkel!

'Karim Rekiki' daarentegen was volledig te verwachten.
Dat was naast idioot ook nog eens tenenkrommend. Herstel, wat is de overtreffende trap van tenenkrommend? Walgelijk en misplaatst?
 
Jeffrey Bruma heeft gereageerd op de transfergeruchten: 'Te vroeg om terug te keren bij PSV'
Bron
Maar hij sloot het ook weer niet helemaal uit.

Natuurlijk zal hij 's nachts niet dromen van PSV, maar liever een dik contract tekenen in de PL of de Bundesliga. Maar dat geldt voor elke speler die wat kan.

Wat mij betreft is Bruma welkom. Lijkt me stukken beter achterin dan Luckassen en Sainsbury bij elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan