Jeffrey Bruma

Hoe dan ook prima dat hij gaat. Na een sterk seizoen bij PSV vindt hij een tijd voor een nieuwe stap. Niks mis mee. En hoewel we Wolfsburg in de CL in Eindhoven versloegen, is de Bundesliga wel degelijk een stap omhoog. Ook zonder CL. Ik hoop dat hij het gaat redden daar. Zou leuk zijn voor hem en goed voor het Nederlands voetbal. Ben vooral ook benieuwd naar de nieuwe aanwas. Lombaerts vind ik een vreemde keuze. Is die man wel rechtsbenig? Daarbij erg vaak geblesseerd. Je mag best een gokje wagen, maar dan zou ik er voor de zekerheid nog een goede CV bij halen.
Is linksbenig. Blessuregevoeligheid valt wel mee las ik, alleen nu een redelijk zware blessure. Lees ook net dat PSV een bod van één miljoen plus bonussen heeft neergelegd.
 
Klopt. Toch jammer dat hij niet nog een seizoen blijft. Ik wens hem veel succes in Wolfsburg.
Ik had 'm ook graag nog een seizoen zien blijven. Zoals hij het afgelopen seizoen gegroeid is, hadden we echt iets aan 'm. Nog een jaar groeien in Eindhoven zou mooi geweest zijn.
Maar, ik heb wel begrip voor zijn keuze. Nu is het weer afwachten wat we ervoor in de plaats krijgen...
 
Ik had 'm ook graag nog een seizoen zien blijven. Zoals hij het afgelopen seizoen gegroeid is, hadden we echt iets aan 'm. Nog een jaar groeien in Eindhoven zou mooi geweest zijn.
Maar, ik heb wel begrip voor zijn keuze. Nu is het weer afwachten wat we ervoor in de plaats krijgen...

Ik heb wel begrip voor zijn keuze om weg te gaan bij PSV, maar zoals ik al eerder zei snap ik zijn keuze voor de club VFL Wolfsburg echt niet.
 
Ik had 'm ook graag nog een seizoen zien blijven. Zoals hij het afgelopen seizoen gegroeid is, hadden we echt iets aan 'm. Nog een jaar groeien in Eindhoven zou mooi geweest zijn.
Maar, ik heb wel begrip voor zijn keuze. Nu is het weer afwachten wat we ervoor in de plaats krijgen...

Ik denk dat ze Luuk de Jong gaan omscholen tot centrale verdediger ;)
 
Ik had 'm ook graag nog een seizoen zien blijven. Zoals hij het afgelopen seizoen gegroeid is, hadden we echt iets aan 'm. Nog een jaar groeien in Eindhoven zou mooi geweest zijn.
Maar, ik heb wel begrip voor zijn keuze. Nu is het weer afwachten wat we ervoor in de plaats krijgen...

Helaas het lot van een opleidingsclub voor de vermogende clubs. De eerste twee seizoenen maakte hij veel fouten zoals hij dat ook zo vaak deed bij HSV. Bij PSV is hij afgelopen seizoen eindelijk volwassen gaan verdedigen en bij vlagen zelfs meer dan dat. En ja dan ben je hem meteen kwijt. Was heel fijn geweest als we nog één seizoen van de volwassen Bruma konden genieten bij PSV. Maar zich prima van Brands om hem niet koste wat het kost hier te houden. Daarmee houd je PSV interessant voor zulke spelers die via PSV een mooie stap willen maken in het buitenland. Bovendien laat je Bruma PSV verlaten met warme gevoelens voor de club waardoor hij over een jaartje of 5 a 6 wellicht wil terugkeren.
 
CmDB-umWMAAUtUh.jpg
 
Werd gisteren volledig overklast door de aanvallers van Dortmund. Hij wist totaal niet waar die het moest zoeken. Wolfsburg verloor dan ook met 5-1.
Bruma was ook bij Oranje erg slordig. Ik denk dus dat zijn goede spel van vorig jaar een incident was en dat Moreno heel wat vuile werk opknapte voor hem. Ik zou het jammer vinden als opnieuw een speler van PSV (op Gini na) die de laatste jaren verkocht is, gaat mislukken in een grote competitie.
 
Werd gisteren volledig overklast door de aanvallers van Dortmund. Hij wist totaal niet waar die het moest zoeken. Wolfsburg verloor dan ook met 5-1.
Bruma was ook bij Oranje erg slordig. Ik denk dus dat zijn goede spel van vorig jaar een incident was en dat Moreno heel wat vuile werk opknapte voor hem. Ik zou het jammer vinden als opnieuw een speler van PSV (op Gini na) die de laatste jaren verkocht is, gaat mislukken in een grote competitie.
Bruma werd na de eerste twee (?) wedstrijden in de kranten als 'heerser in de lucht' betiteld. Het is dus niet zo dat hij nog geen goede wedstrijd gespeeld heeft in Duitsland.
Ik ben het wél met je eens dat Bruma vorig jaar waarschijnlijk flink geholpen is door Moreno (Het Alex-effect) en dat hij eerdere seizoenen ook bij PSV niet bepaald betrouwbaar was.
 
Bruma werd na de eerste twee (?) wedstrijden in de kranten als 'heerser in de lucht' betiteld. Het is dus niet zo dat hij nog geen goede wedstrijd gespeeld heeft in Duitsland.
Ik ben het wél met je eens dat Bruma vorig jaar waarschijnlijk flink geholpen is door Moreno (Het Alex-verhaal) en dat hij verder ook bij PSV niet bepaald betrouwbaar was.
Klopt, heerser in de lucht... Bij clubs als Dortmund gaat de bal echter vaker over de grond:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan