Jeffrey Bruma

Hutch - Bruma / Van Dijk - Pieters - Willems

Zou ook prima zijn. Alleen gaat Hutch niet bijtekenen dus dan heb ik liever dat ze Brenet de kans geven. Hoewel het dan wel wat erg jong word. In dat geval opteer ik toch weer voor Pieters op links en Van Bommel in het centrum met Bruma/Van Dijk. Of je moet het niet erg vinden en Hutchinson rustig het seizoen laten uitspelen. Ikzelf zou dan liever die speeltijd investeren in Brenet.
 
Zou ook prima zijn. Alleen gaat Hutch niet bijtekenen dus dan heb ik liever dat ze Brenet de kans geven. Hoewel het dan wel wat erg jong word. In dat geval opteer ik toch weer voor Pieters op links en Van Bommel in het centrum met Bruma/Van Dijk. Of je moet het niet erg vinden en Hutchinson rustig het seizoen laten uitspelen. Ikzelf zou dan liever die speeltijd investeren in Brenet.
Ligt een beetje aan het seizoen. Kampioen worden het belangrijkst. Als dat al niet mogelijk meer is, wel een heel dom scenario, dan kun je Brenet veel speeltijd geven. Anders zou het doodzonde zijn om een kampioenschaal te verspelen.
Ook vind ik persoonlijk dat de beste moet spelen en het contract niet moet uitmaken. Invalbeurten jeugd zijn natuurlijk wel mooi, en als ze iets toevoegen in de basis.
 
Daar kan dan Pieters straks mooi spelen als jij weer fit is. Van Bruma verwacht ik dat hij wel richting Vitesse zal gaan. Volgens mij is hij nog steeds van Chelsea en dan is de link weer snel gelegd, of is hij tegenwoordig gewoon van HSV?

Dat denk ik ook, hij gaat eerder naar Vitesse

Ja toch vreemd dat Slegers zegt van niet en zijn baas (Derksen) denkt van wel.

Denk zelf wel dat Bruma een mooie toevoeging zou zijn voor PSV. Hoewel ik ook wel snap dat ze misschien liever een speler halen die wat meer ervaring heeft. Daarbij is alleen de vraag is dat haalbaar? En Bruma heeft toch al wat ervaring in Engeland (4 wedstrijden voor Chelsea, 11 voor Leicester) en Duitsland (15 voor HSV). Proberen zeg ik.

Tussen zeggen en denken, zit bij mijn weten een verschil :)
 
Ik zie liever een goede speler komen. Bruma is al te oud, en niets beter dan we al hebben. NEXT
 
Zou ook prima zijn. Alleen gaat Hutch niet bijtekenen dus dan heb ik liever dat ze Brenet de kans geven. Hoewel het dan wel wat erg jong word. In dat geval opteer ik toch weer voor Pieters op links en Van Bommel in het centrum met Bruma/Van Dijk. Of je moet het niet erg vinden en Hutchinson rustig het seizoen laten uitspelen. Ikzelf zou dan liever die speeltijd investeren in Brenet.

Is er dan belangstelling voor Hutch van andere clubs of denkt hij zelf aan andere clubs?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie liever een goede speler komen. Bruma is al te oud, en niets beter dan we al hebben. NEXT

Bruma te oud? Die jongen is 21 dus de leeftijd is geen bezwaar lijkt me. Destijds net als van Aanholt veel te vroeg uit Nederland vertrokken en daardoor op een zijspoor beland.
Beide spelers zouden voor PSV zeer welkome versterkingen zijn maar zijn inmiddels beland in het Abramovitsch / Jordania groepje en komen dus alleen terecht bij clubs waarmee die mensen contacten onderhouden.
 
Ik zie liever een goede speler komen. Bruma is al te oud, en niets beter dan we al hebben. NEXT

Te oud? Willen we nu ervaring of alleen talenten? Juist een ervaren, fitte, leidinggevende verdediger zou zeer wenselijk zijn voor PSV. Helaas voldoet Bouma daar niet (meer) aan.
 
Tussen zeggen en denken, zit bij mijn weten een verschil :)

;) Toch neem ik aan dat Derksen voordat hij meningen formuleert luistert naar zijn veldwerkers. Daar zelfs zijn feitjes op baseert. Daarom vreemd.

Ligt een beetje aan het seizoen. Kampioen worden het belangrijkst. Als dat al niet mogelijk meer is, wel een heel dom scenario, dan kun je Brenet veel speeltijd geven. Anders zou het doodzonde zijn om een kampioenschaal te verspelen.
Ook vind ik persoonlijk dat de beste moet spelen en het contract niet moet uitmaken. Invalbeurten jeugd zijn natuurlijk wel mooi, en als ze iets toevoegen in de basis.

Tja, je weet pas of het verstandig is als je hem de kans geeft. Vind Hutchinson op rechtsback eerlijk gezegd ook een ramp op twee benen.

Is er dan belanstelling voor Hutch? Of denkt hij naar een grotere club te u

Is er dan belangstelling voor Hutch van andere clubs of denkt hij zelf aan andere clubs?

Hutch wil simpelweg niet bijtekenen (contract loopt einde van dit seizoen af). De beste jongen gelooft dat zijn toekomst in Engeland ligt.
 
Zou dus betekenen dat onze Vlaamse voetbalintellectueel blijft staan.

Vlaamse voetbalintellectueel:lol:Misschien op rechtsback proberen? Alles beter dan Manolev en Hutchinson.

En v. Bommel centraal achterin? Prima spelverdeler/ mandekker maar mist snelheid en bij mijn weten geen geboren kopper.
 
Laatst bewerkt:
Vlaamse voetbalintellectueel:lol:Misschien op rechtsback proberen? Alles beter dan Manolev en Hutchinson.

En v. Bommel centraal achterin? Prima spelverdeler/ mandekker maar mist snelheid en bij mijn weten geen geboren kopper.

Als elk duel of sliding een gele kaart betekent, dat heb je niet veel aan van Bommel als verdediger.
 
Vlaamse voetbalintellectueel:lol:Misschien op rechtsback proberen? Alles beter dan Manolev en Hutchinson.

En v. Bommel centraal achterin? Prima spelverdeler/ mandekker maar mist snelheid en bij mijn weten geen geboren kopper.

Als je van Bommel het spel laat regelen van achteruit kan de 2e verdediger zich gewoon vastbijten in de spits. (wordt over het algemeen toch maar met 1 spits gespeeld). Bovendien was de kritiek op van Bommel bij Oranje dat hij bij Milan als een halve verdediger speelde en dus snelheid op het middenveld miste? Nu draai jij dit om>?
Denk juist dat hij in de verdediging beter tot zijn recht komt. Op het middenveld mist hij een klein beetje snelheid en loopvermogen dat hij in de verdediging niet nodig heeft. Laatste jaren bij Milan en Bayern is hij ook gewoon gewend veel in de verdediging op te duiken. Lijkt mij dus helemaal geen vreemde keuze.
 
Als je van Bommel het spel laat regelen van achteruit kan de 2e verdediger zich gewoon vastbijten in de spits. (wordt over het algemeen toch maar met 1 spits gespeeld). Bovendien was de kritiek op van Bommel bij Oranje dat hij bij Milan als een halve verdediger speelde en dus snelheid op het middenveld miste? Nu draai jij dit om>?
Denk juist dat hij in de verdediging beter tot zijn recht komt. Op het middenveld mist hij een klein beetje snelheid en loopvermogen dat hij in de verdediging niet nodig heeft. Laatste jaren bij Milan en Bayern is hij ook gewoon gewend veel in de verdediging op te duiken. Lijkt mij dus helemaal geen vreemde keuze.

Zeker geen vreemde keuze, uitermate logisch namelijk!
Afgelopen zondag liet hij zich steeds vaker een linie terugzakken om vandaar uit proberen de opbouw te verzorgen. Ik ben het met je eens, zet er een onverbiddelijke mandekker naast en je hebt een geweldig koppel.
 
Als je van Bommel het spel laat regelen van achteruit kan de 2e verdediger zich gewoon vastbijten in de spits. (wordt over het algemeen toch maar met 1 spits gespeeld). Bovendien was de kritiek op van Bommel bij Oranje dat hij bij Milan als een halve verdediger speelde en dus snelheid op het middenveld miste? Nu draai jij dit om>?
Denk juist dat hij in de verdediging beter tot zijn recht komt. Op het middenveld mist hij een klein beetje snelheid en loopvermogen dat hij in de verdediging niet nodig heeft. Laatste jaren bij Milan en Bayern is hij ook gewoon gewend veel in de verdediging op te duiken. Lijkt mij dus helemaal geen vreemde keuze.

De ouderwetse libero functie dus, die Koeman destijds met bravoure invulde.
 
Zeker geen vreemde keuze, uitermate logisch namelijk!
Afgelopen zondag liet hij zich steeds vaker een linie terugzakken om vandaar uit proberen de opbouw te verzorgen. Ik ben het met je eens, zet er een onverbiddelijke mandekker naast en je hebt een geweldig koppel.

Juist nu kost ons dat steeds een man op het middenveld, dan niet meer.

De ouderwetse libero functie dus, die Koeman destijds met bravoure invulde.

Lijkt mij voor dit PSV een geweldige oplossing.

Koeman was dan ook een verdediger pur sang, en dat is Van Bommel absoluut niet. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zo kort van geheugen zijn. Is al bewezen: Van Bommel op CV kan niet. KLAAR.

Koeman was natuurlijk qua spel ook meer een verdedigende middenvelder he. Geen pure verdediger in mijn optiek. En vind dat je je mening wel iets meer mag onderbouwen eigenlijk.
 
*Marcel Brands-modus aan*

We hebben vier prima centrale verdedigers, dus Bruma is niet nodig!

*Marcel Brands-modus uit*


Tja hij kan toch ook moeilijk zeggen dat al zijn centrale verdedigers er niks van bakken?


Opvallend trouwens dat Bruma de afgelopen wedstrijd weer eens 90 minuten speelde, ditmaal als linksback. Hijzelf zegt dat de eredivisie een optie is hoewel hij liever in de Bundesliga blijft
 
Laatst bewerkt:
Halen deze jongen. Kan onmogelijk zwakker zijn dan een Dereijck, Marcelo of Bouma. En bovendien een stuk jonger --> Meer potentie. Al is het geen rechtsback.. Denk dat we die harder nodig hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan