Jeffrey Bruma

Jay_again

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División &
PSV heeft akkoord over Bruma en Jozefzoon

27 juni 2013 12:45

PSV heeft een akkoord over verdediger Jeffrey Bruma (21) en aanvaller Florian Jozefzoon (22). Dat bevestigt technisch manager Marcel Brands. Met respectievelijk Chelsea en RKC Waalwijk heeft PSV een principe-overeenkomst bereikt, beide spelers moeten nog hun medische keuring ondergaan. Dat zal de komende dagen plaatsvinden.

Bruma: 4-jarig contract
Na het terughalen van huurling Jeroen Zoet zijn Jeffrey Bruma en Florian Jozefzoon de eerste versterkingen van PSV voor het seizoen 2013-2014. Voor Bruma, afkomstig van Chelsea en de afgelopen twee seizoenen verhuurd aan HSV, ligt een 4-jarig contract klaar. De verdediger maakte al in augustus 2010 zijn debuut in het Nederlands elftal. De geboren Rotterdammer is tijdens zijn periode bij Chelsea ook verhuurd geweest aan Leicester City. PSV heeft met Chelsea afspraken gemaakt over een mogelijke terugkoop. Als alles rond komt, sluit Bruma aan op de eerste trainingsdag.

Jozefzoon: 3-jarig contract
Met Florian Jozefzoon zal PSV een 3-jarig contract afsluiten, met een optie voor een vierde jaar. De aanvaller, op het EK onder 21 in Israël nog actief met Jong Oranje, is afkomstig van RKC Waalwijk. Jozefzoon, van oorsprong uit Frans-Guyana, zal zich na zijn medische goedkeuring net als de andere internationals een week na de eerste training melden in Eindhoven bij hoofdcoach Phillip Cocu. Dat is op maandag 8 juli.

Brands: “Talenten met ervaring”

Technisch manager Marcel Brands is content met de aanstaande overeenkomsten met de verdediger en aanvaller. “Het zijn talentvolle spelers met al de nodige ervaring. Jeffrey is 21 jaar, Florian 22 jaar. Voetballers waaraan PSV nog veel plezier kan beleven. Zij passen in de filosofie dat PSV graag de beste Nederlandse talenten in de gelederen heeft, samen met talenten uit de eigen jeugd. Zo hadden we richting het EK onder 21 vijf geselecteerde talenten”, aldus Brands.







01-12-2012

Jeffrey Bruma heeft volgens het Algemeen Dagblad niets te klagen over interesse. Volgens het medium staat de verdediger, die momenteel onder contract staat bij Chelsea, in de belangstelling van diverse Eredivisieclubs.

De mandekker zou onder andere in de belangstelling staan van PSV, FC Twente en Vitesse. Bruma komt momenteel op huurbasis uit voor Hamburger SV. De Rotterdammer is echter niet helemaal tevreden over de speeltijd die hij krijgt van HSV-trainer Thorsten Fink.

Wessel Weezenberg, de zaakwaarnemer van de 21-jarige Bruma, wil de interesse uit Nederland nog niet bevestigen, maar geeft wel aan dat er belangstelling is in de diensten van zijn cliënt. De belangenbehartiger wil eerst zelf onderhandelen. "De komende weken wordt er veel duidelijk", liet Weezenberg in een reactie weten.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/44...lling_PSV,_FC_Twente_en_Vitesse#ixzz2DnyHa25Y

-----------------------

Het AD is meestal wel een serieuze bron lijkt me. Prima speler voor PSV.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Goedemorgen fijne volgers. Om wat vragen voor te zijn: Jeffrey #Bruma is (ook) bij #psv aangeboden. PSV heeft geen interesse.
Openen
 
Goedemorgen fijne volgers. Om wat vragen voor te zijn: Jeffrey #Bruma is (ook) bij #psv aangeboden. PSV heeft geen interesse.
Openen

denk dat je de bron bent vergeten, of post je nu ook al twitter zinnen in het forum :D


edit: thijs slegers
 
Laatst bewerkt:
gisteren VI gezien. Waar Boskamp en Derksen toch zeggen dat PSV wel met Bruma bezig is.
 
Prima versterking voor onze defensie. Ik volg de Bundesliga regelmatig en zie dat ie het daar vooral van invalbeurtjes moet doen of zelfs op de tribune zit.
In de wedstrijden waarin ie gespeeld heeft maakte hij op mij een goede degelijke indruk. Goede mandekker, prima kopper en een goede inspeelpass.
Ik verwacht dat zijn 'persoonlijkheid' hem uit de basis houd. Die Duitse trainers zijn niet zo gediend van spelers die een eigen menig hebben.:shifty:
 
Prima versterking voor onze defensie. Ik volg de Bundesliga regelmatig en zie dat ie het daar vooral van invalbeurtjes moet doen of zelfs op de tribune zit.
In de wedstrijden waarin ie gespeeld heeft maakte hij op mij een goede degelijke indruk. Goede mandekker, prima kopper en een goede inspeelpass.
Ik verwacht dat zijn 'persoonlijkheid' hem uit de basis houd. Die Duitse trainers zijn niet zo gediend van spelers die een eigen menig hebben.:shifty:

Is hij linksbenig?
 
Zou dus betekenen dat onze Vlaamse voetbalintellectueel blijft staan.

Waarom zou Bruma niet links centraal kunnen spelen? Hij is opgeleid in Engeland, waar zijn grote voorbeeld Terry ook altijd links centraal speelde. Sowieso moet dat in het algemeen geen probleem opleveren, mijns inziens, je ziet het overal, een rechtspoot links achterin. Logisch ook als het percentage linksbenige centrumverdedigers laag is.
 
Ik ben geen liefhebber van Marcelo, maar ik zie nog liever hem erin staan dan Derijck.

Same here. Marcelo is nog weg te sturen met een opdracht. Derijck is in de dekking de helft van de tijd zijn man kwijt. Het ziet er allemaal zo onmogelijk dom uit.
 
Zou dus betekenen dat onze Vlaamse voetbalintellectueel blijft staan.

Daar kan dan Pieters straks mooi spelen als jij weer fit is. Van Bruma verwacht ik dat hij wel richting Vitesse zal gaan. Volgens mij is hij nog steeds van Chelsea en dan is de link weer snel gelegd, of is hij tegenwoordig gewoon van HSV?
 
Ik dacht dat Slegers aangaf dat PSV niet geïnteresseerd was?

Ja toch vreemd dat Slegers zegt van niet en zijn baas (Derksen) denkt van wel.

Denk zelf wel dat Bruma een mooie toevoeging zou zijn voor PSV. Hoewel ik ook wel snap dat ze misschien liever een speler halen die wat meer ervaring heeft. Daarbij is alleen de vraag is dat haalbaar? En Bruma heeft toch al wat ervaring in Engeland (4 wedstrijden voor Chelsea, 11 voor Leicester) en Duitsland (15 voor HSV). Proberen zeg ik.
 
Daar kan dan Pieters straks mooi spelen als jij weer fit is. Van Bruma verwacht ik dat hij wel richting Vitesse zal gaan. Volgens mij is hij nog steeds van Chelsea en dan is de link weer snel gelegd, of is hij tegenwoordig gewoon van HSV?

Van Chelsea wordt voor 2 seizoenen gehuurd door HSV
 
Zou dus betekenen dat onze Vlaamse voetbalintellectueel blijft staan.

Derijck is ook rechtsbenig. Volgens mij speelt Derijck toch altijd rechts en Marcelo links? Beiden zijn overigens waardeloos of op zijn minst erg wisselvallig.
 
Derijck is ook rechtsbenig. Volgens mij speelt Derijck toch altijd rechts en Marcelo links? Beiden zijn overigens waardeloos of op zijn minst erg wisselvallig.

Vond eerlijk gezegd de optie die ze bij VI opperden, Van Bommel als CV, wel een goede. Zou je eventueel Pieters en Van Bommel als centrum kunnen zetten. Of Marcelo en dan Pieters als linksback. Met Bruma erbij zie ik dat ook wel zitten. Jonge jongen naast een ervaren rot als Van Bommel.
 
Vond eerlijk gezegd de optie die ze bij VI opperden, Van Bommel als CV, wel een goede. Zou je eventueel Pieters en Van Bommel als centrum kunnen zetten. Of Marcelo en dan Pieters als linksback. Met Bruma erbij zie ik dat ook wel zitten. Jonge jongen naast een ervaren rot als Van Bommel.

Hutch - Bruma / Van Dijk - Pieters - Willems
 
Terug
Bovenaan Onderaan