Jeffrey Bruma

Ben blij dat we niet met deze instelling naar een vervanger zijn gaan zoeken voor Koevermans, want dan was Zeefuik ook prima geweest. En is Falkenburg ook een prima vervanger voor Nijland. En is Koolwijk een hele verbetering ten opzichte van Engelaar. Nee, ik vind dat we onze standaard echt wat hoger mogen leggen dan van een stelletje circusartiesten als Marcelo, Derijck en Bouma. Ik zeg niet dat Bruma een circusarties is, maar hij hoort thuis op het niveau van de Nederlandse middenmoot.

Ben het niet met je eens. Bruma heeft bij Jong Oranje echt indruk op mij gehaald. Hij was daar echt de leider, hard in de duels en opbouwend uitstekend. Nog voor z'n twintigste in Oranje gedebuteerd, ik denk dat heel weinig verdedigers dat kunnen zeggen. Ik zie hem wel als een buitenkansje. Bruma steekt boven de categorie Viergever/Gouweleeuw/Van Dijk uit.
 
Laatst bewerkt:
Als Brands denkt dat hij met 3e rangs verdedigers als Bouma, Marcelo, Manolev, Zanka en Dereick kampioen kan worden, dan moet hij heel snel naar de opticien....zeker na vandaag tegen PEC Zwolle, is het zonneklaar dat PSV nog vóór 1 februari a.s. 2 tot 3 verdedigers nodig heeft.....nu lees ik dat Van Dijk wellicht naar Italië gaat...als er zoveel belangstelling voor Van Dijk is uit het buitenland (diverse clubs uit Engeland en Italië), dan vraag ik mij af wat de minpunten zijn van Van Dijk in de ogen van de PSV-scouts...ze komen niet met concrete namen, intussen verstrijkt de tijd en straks zitten we na 1 februari nog steeds opgescheept met dit 5-tal kneuzen in de achterhoede, zonder dat er goede versterkingen erbij zijn gekomen voor dit seizoen...PSV wil in dit eeuwjaar kampioen worden, maar daar lijkt het momenteel echt niet op met een dergelijke blamage in eigen stadion van een bijna degradatiekandidaat als PEC Zwolle....met alle respect..!!
 
DUS....is BRUMA een zeer welkome versterking in de achterhoede....BRANDS, maak werk van BRUMA en Van DIJK...en verkoop Marcelo, Dereick en Manolev..!!!
 
Als Brands denkt dat hij met 3e rangs verdedigers als Bouma, Marcelo, Manolev, Zanka en Dereick kampioen kan worden, dan moet hij heel snel naar de opticien....zeker na vandaag tegen PEC Zwolle, is het zonneklaar dat PSV nog vóór 1 februari a.s. 2 tot 3 verdedigers nodig heeft.....nu lees ik dat Van Dijk wellicht naar Italië gaat...als er zoveel belangstelling voor Van Dijk is uit het buitenland (diverse clubs uit Engeland en Italië), dan vraag ik mij af wat de minpunten zijn van Van Dijk in de ogen van de PSV-scouts...ze komen niet met concrete namen, intussen verstrijkt de tijd en straks zitten we na 1 februari nog steeds opgescheept met dit 5-tal kneuzen in de achterhoede, zonder dat er goede versterkingen erbij zijn gekomen voor dit seizoen...PSV wil in dit eeuwjaar kampioen worden, maar daar lijkt het momenteel echt niet op met een dergelijke blamage in eigen stadion van een bijna degradatiekandidaat als PEC Zwolle....met alle respect..!!

Moeten ze jou (en ons) dan laten weten welke spelers er in de gaten gehouden worden?
 
Blessure Mancienne verkleint kansen op transfer Bruma
20/01/2013 18:36

Jeffrey Bruma kan een transfer in de winterstop uit zijn hoofd zetten. Door de blessure van Michael Mancienne wil Hamburger SV waarschijnlijk niet van de verdediger af.

Voor Mancienne (foto) was zondag de wedstrijd tegen 1. FC Nürnberg (1-1) na minder dan een kwartier voorbij. Met een enkelblessure verliet hij het veld. In een ziekenhuis moet worden gekeken was de schade is. De vrees is dat banden zijn gescheurd.

De absentie van Mancienne biedt kansen voor Bruma op meer speeltijd. De viervoudige Oranje-international kwam in Nürnberg in het veld voor zijn onfortuinlijke Engelse teamgenoot. Daarmee lijkt een vertrek van de Chelsea-huurling minder waarschijnlijk.

Juist zijn rol op het tweede plan was voor Bruma aanleiding geweest open te staan voor een vertrek uit Hamburg. Met het oog op het nakende EK onder-20 komende zomer wil hij aan spelen toekomen. Zijn naam werd in verband gebracht met PSV en Vitesse.
Jammer.
 
Door dat blessurebericht zijn onze kansen op de kampioenschap en geen transfer van 60% > 30% gegaan meteen.
 
Weet nou nog steeds niet of het om huur of koop zou gaan. In het laatste geval zou PSV komende zomer een nieuwe poging kunnen ondernemen toch?
 
Weet nou nog steeds niet of het om huur of koop zou gaan. In het laatste geval zou PSV komende zomer een nieuwe poging kunnen ondernemen toch?

Ja, volgens Elfrink was hij ook voor zowel nu als voor komende zomer in beeld. Maar ik had hem graag nu zien komen, ik denk dat hij ons direct beter maakt.
 
Ja, volgens Elfrink was hij ook voor zowel nu als voor komende zomer in beeld. Maar ik had hem graag nu zien komen, ik denk dat hij ons direct beter maakt.

Was PSV geïnteresseerd om hem definitief over te nemen of wil Chelsea hem alleen maar verhuren?
 
Nou als er intresse is in aanvallers,middenvelders lekt dat altijd vrij gauw uit. Tot nu toe hebben we qua verdediging alleen nog maar Bruma gehoord. Dus ik snap op zich wel wat hij bedoelt. Er lijkt vrij weinig intresse in een verdediger te zijn bij PSV. Stel dat Bruma wel komt is dat dan de speler die de hele verdediging beter gaat maken,of alleen op zijn positie dat is de vraag natuurlijk.
 
Nou als er intresse is in aanvallers,middenvelders lekt dat altijd vrij gauw uit. Tot nu toe hebben we qua verdediging alleen nog maar Bruma gehoord. Dus ik snap op zich wel wat hij bedoelt. Er lijkt vrij weinig intresse in een verdediger te zijn bij PSV. Stel dat Bruma wel komt is dat dan de speler die de hele verdediging beter gaat maken,of alleen op zijn positie dat is de vraag natuurlijk.

Als dat de vraag is, dan is hier het antwoord: nee.
 
Was PSV geïnteresseerd om hem definitief over te nemen of wil Chelsea hem alleen maar verhuren?

Elfrink zei dit, voor wat het waard is:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
#PSV zal hem dan huren van #Chelsea, waar hij tot 2014 contract heeft. Piet de Visser (#Chelsea-scout) wil hem graag bij #PSV onderbrengen.

Nou als er intresse is in aanvallers,middenvelders lekt dat altijd vrij gauw uit. Tot nu toe hebben we qua verdediging alleen nog maar Bruma gehoord. Dus ik snap op zich wel wat hij bedoelt. Er lijkt vrij weinig intresse in een verdediger te zijn bij PSV. Stel dat Bruma wel komt is dat dan de speler die de hele verdediging beter gaat maken,of alleen op zijn positie dat is de vraag natuurlijk.

Dat is niet helemaal waar, tijdje terug kwam ook al naar buiten dat ze o.a. Virgil van Dijk en Mike van der Hoorn intensief volgen.
 
Oke dat heb ik dan ff gemist,2 extra aankopen zou heel mooi zijn. Slechter kan het bijna niet worden.
 
Elfrink zei dit, voor wat het waard is:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
#PSV zal hem dan huren van #Chelsea, waar hij tot 2014 contract heeft. Piet de Visser (#Chelsea-scout) wil hem graag bij #PSV onderbrengen.

Heeft daarna nog maar een contract voor een jaar. Kan me niet voorstellen dat PSV geen optie tot koop bedingt.
 
Nu Bruma zeer waarschijnlijk niet meer komt, welke konijnen zal Brands' binnen een week uit de hoge hoed toveren voor onze achterhoede? Met Pieters had ik enige hoop, maar nu hij weer voor weken uit de roulatie is, vraag ik mij werkelijk af welke paniekaankopen er gedaan zullen worden voor onze zeer zeer zwakke achterhoede......ik ben bang dat wij in deze fase van de competitie ( de eerste 3 wedstrijden na de winterstop) one titelkansen wederom zullen verspelen....dit scenario is al 4 jaar op rij het geval: als nummer 1 de winterstop in en vervolgens binnen 3-4 wedstrijden alle kansen verspelen....Brands', doe wat !!!
 
Nu Bruma zeer waarschijnlijk niet meer komt, welke konijnen zal Brands' binnen een week uit de hoge hoed toveren voor onze achterhoede? Met Pieters had ik enige hoop, maar nu hij weer voor weken uit de roulatie is, vraag ik mij werkelijk af welke paniekaankopen er gedaan zullen worden voor onze zeer zeer zwakke achterhoede......ik ben bang dat wij in deze fase van de competitie ( de eerste 3 wedstrijden na de winterstop) one titelkansen wederom zullen verspelen....dit scenario is al 4 jaar op rij het geval: als nummer 1 de winterstop in en vervolgens binnen 3-4 wedstrijden alle kansen verspelen....Brands', doe wat !!!

Hij was op radio 1 zondag middag en hij was ergens in het buitenland, hij wou niet zeggen waar.
 
Hij was op radio 1 zondag middag en hij was ergens in het buitenland, hij wou niet zeggen waar.

Ja, hij was in Duitsland, om te onderhandelen over Bruma, maar toen hoorde hij dat dat feestje zeer waarschijnlijk niet meer doorgaat, vanwege die blessure van die andere huurling bij HSV, en dus komt Brands' vandaag van een koude kermis terug in Eindhoven.....dus ik blijf bij mijn vraag: welke verdediger(s) tovert Brands' binnen 1week uit de toverhoed? En zullen dat paniekaankopen zijn of weloverwogen keuzes van onze topscouts ?? Ik hoop dat mijn cynisme duidelijk hoorbaar is tussen de regels door......
 
Ja, hij was in Duitsland, om te onderhandelen over Bruma, maar toen hoorde hij dat dat feestje zeer waarschijnlijk niet meer doorgaat, vanwege die blessure van die andere huurling bij HSV, en dus komt Brands' vandaag van een koude kermis terug in Eindhoven.....dus ik blijf bij mijn vraag: welke verdediger(s) tovert Brands' binnen 1week uit de toverhoed? En zullen dat paniekaankopen zijn of weloverwogen keuzes van onze topscouts ?? Ik hoop dat mijn cynisme duidelijk hoorbaar is tussen de regels door......

We hebben genoeg verdedigers. Ze zijn alleen niet zo goed. Een matige verdediger extra helpt dan ook niets. Het is of een kwaliteitsimpuls of niks, wat mij betreft.
 
'PSV kan Bruma vergeten na 'nee' van HSV'



Hamburger SV blokkeert een winterse overgang van Jeffrey Bruma. PSV kan de verdediger daardoor voorlopig even uit het hoofd zetten, meldt het Algemeen Dagblad.
PSV hoopte te profiteren van de status van Bruma. De Nederlander is door Chelsea verhuurd aan Hamburger SV, maar komt daar amper aan spelen toe. Door de blessure van Michael Mancienne is de Duitse club echter niet bereid om mee te werken aan een vertrek.

Volgens de ochtendkrant gaan de Eindhovenaren wel een poging ondernemen om Bruma komende zomer los te weken. De 21-jarige Rotterdammer staat nog tot medio 2014 onder contract bij Chelsea, waar hij niet verder kwam dan vier competitiewedstrijden. Bij HSV heeft hij in anderhalf jaar 32 optredens achter zijn naam gezet.


bron: voetbalprimeur.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan