Jason van Duiven (A)

Klinkt waarschijnlijk, maar je verwacht wel gek veel van een 17-18 jarige. Zoveel voorbeelden zijn dat ook niet van, toch? Zelfs Van Nistelrooy niet.
Ik heb er nog aan gedacht RvN te noemen als uitzondering die de regel bevestigt. Verder een heleboel voorbeelden van steren die al heel jong in de eredivisie uitblonken, van Cruijff en Van Basten tot Romario en Robben

Dit. En ook als hij niet speelt bij City, traint hij onder een nieuwe trainer met de grootste talenten. Dat levert ook geen vooruitgang op voor hem. + het salaris waar ik persoonlijk ook over zou denken als ik hem was.
Ik vermoed dat er één grote winnaar is ....zijn manager die niet afgewacht heeft en onmiddellijk ZIJN zakken meer dan aardig gevuld heeft

Ik heb er nog aan gedacht RvN te noemen als uitzondering die de regel bevestigt. Verder een heleboel voorbeelden van steren die al heel jong in de eredivisie uitblonken, van Cruijff en Van Basten tot Romario en Robben
Dat is allemaal al heel lang geleden. Ik weet niet of we dat nu nog mogen verwachten.

He verdomme, nu moet ik een seizoen naar Uneken bij Jong kijken 🥲
Dat was sowieso wel zo geweest, lijkt me. Je hoeft iig niet te kijken hoe Van Duiven op linksbuiten gezet wordt, omdat Uneken dat al helemaal niet kan.

Maar wellicht mogen we wel weer naar Babadi in de KKD kijken o.O

• Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan