Jason van Duiven (A)

In PSV weinig kans op speeltijd. Ik ben benieuwd of hij eredivisie waardig is.
Goed dat hij verhuurd kan worden. Lijkt me als 18 jarige (op 24 februari is hij 19) niet makkelijk bij Almere City dat 14e staat.
Maar het ontloopt elkaar qua punten niet veel want Heerenveen staat 9e met 3 punten meer, de nummer 18 heeft 5 punten minder en de nummer 16 heeft 2 punten minder dan Almere.

Almere scoorde 18 keer en kreeg er 34 tegen, de topscoorder heeft 6 doelpunten. Ben erg benieuwd wat Van Duiven gaat doen. Met de middenvelder Duijvestijn achter zich moet hij zich vast thuis voelen. Maar een echte postduif is hij helaas nog niet met 2 assists op zijn naam.
 
  • Hahaha!
Reactions: Bas
Goed dat hij verhuurd kan worden. Lijkt me als 18 jarige (op 24 februari is hij 19) niet makkelijk bij Almere City dat 14e staat.
Maar het ontloopt elkaar qua punten niet veel want Heerenveen staat 9e met 3 punten meer, de nummer 18 heeft 5 punten minder en de nummer 16 heeft 2 punten minder dan Almere.

Almere scoorde 18 keer en kreeg er 34 tegen, de topscoorder heeft 6 doelpunten. Ben erg benieuwd wat Van Duiven gaat doen. Met de middenvelder Duijvestijn achter zich moet hij zich vast thuis voelen. Maar een echte postduif is hij helaas nog niet met 2 assists op zijn naam.
En dan speelt Danny Post ook nog bij Almere City. Wat wil je nog meer...
 
Laatst bewerkt:
Begin me wel af te vragen of het gewoon Pastoor is die t niet in hem ziet zitten, of dat hij toch niet zo goed is/wordt als wij hier denken/hopen.

Hun eerste spits doet het natuurlijk ook wel vrij goed, volgens mij spelen ze met 1 spits maar dat weet ik niet zeker. Ik denk dat deel van het probleem is dat Almere eigenlijk nergens om speelt, ze staan veilig en Europees voetbal zullen ze toch niet halen. Dan spelen ze liever met hun eigen spelers, die het helemaal niet verkeerd doen, dan een huurspeler. We moeten niet vergeten dat hij vorig seizoen als 17/18-jarige centrumspits 15 goals in de KKD heeft gemaakt, en dat is bij de nummer 14 helemaal niet verkeerd. Voor de afgelopen campagne van Oranje onder 19 heeft hij vorige maand in 3 wedstrijden tweemaal gescoord, dus hij kan het nog steeds. Ik denk dat een jaartje bij een gepromoveerd Groningen, hopelijk als eerste spits, perfect voor hem is. En anders in de rol Babadi gewoon regelmatig minuten voor PSV-1 maken met een ouder wordende Luuk.
 
Begin me wel af te vragen of het gewoon Pastoor is die t niet in hem ziet zitten, of dat hij toch niet zo goed is/wordt als wij hier denken/hopen.
Ik volg hem niet maar Pastoor loopt al erg lang mee. Als die het niet in hem ziet zitten...dan zal dat op zijn plaats zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan